تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۷۳۸
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد

توقیف ۱۱۴ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف در گچساران/ دستگيري 219 نفر متهم

۲
۰
توقیف ۱۱۴ دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف در گچساران/ دستگيري 219 نفر متهم
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح پاکسازی نقاط آ لوده که در این طرح ۲۱۹ نفر دستگیر و ۵۷ دستگاه خودرو و ۴۷ دستگاه موتور سیکلت توقیف شد خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ«سید محمد موسوی» در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست های مردمی،پلیس این شهرستان موفق به دستگیری ۲۱۹ نفر متهم و توقیف ۵۷ دستگاه خودرو و ۴۷ دستگاه موتور سیکلت شدند.
وی در ادامه گفت: در راستای این طرح ۹ کیلو و ۲۱۳ گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.
 فرمانده انتظامی گچساران با بیان اینکه ماموران در این طرح تعداد ۲۱۹ نفر متهم که شامل ۲۰ نفر سارق، ۲۲ نفر معتاد، ۵۲ نفر تبعه افغان،۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر و ۳۰ نفر نیز قاچاقچی در بحث قاچاق کالا و ارز بودند را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی گفت: پس از تشکیل پرونده مجرمین در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و خودروها و موتور سیکلت های متخلف به پارکینگ منتقل شدند و در خصوص خودروهای شیشه دودی نیز اعمال قانون گردید.
سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر ، جمع آوری معتادان پرخطر برخورد با سارقان و ارازل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری های اجتماعی در شهرستان، از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دودی
Canada
اگه هر روز بخاطر دودی بودن شیشه خودرو جریمه بشم بازم این کارو ادامه میدم.دلیلی نداره در جنوب کشور که آفتاب تیز و حرارت بالاست به دودی زیر ۳۰ درصد که داخل ماشین هم تاحدود زیادی پیداست گیر بدن.ازعملکرد و رفتار مامورین پلیس گچساران راضی نیستم.
خوبه پلیس بین اونایی که به خاطر رفاه و آسایش خانواده واقعی خود شیشه را دودی میکنن و گروه مزاحمین مردم که همین کارو میکنن ،فرق قائل بشه
تمایز انها به چند ثانیه مکث و صحبت با طرف روشنه خیلی پیچیده نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1