تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۰۴۷۲۴
صبح امروز برگزار شد

جلسه نخبگان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد با سردار نقدی / خرمدل: وضعیت استان را به هیچ وجه نباید با قبل از انقلاب مقایسه کرد

۰
جلسه نخبگان بسیجی کهگیلویه و بویراحمد با سردار نقدی / خرمدل:  وضعیت استان را به هیچ وجه نباید با قبل از انقلاب مقایسه کرد
کبنا ؛مراسم نخبگان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار نقدی در حسینه ثارالله یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز در سومین روز از هفته بسیج مراسم نخبگان بسیجی استان با حضور سردار محمدرضا نقدی برگزار شد.
حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد و امکانات آن را به هیچ وجه نباید با قبل از انقلاب مقایسه کرد.
وی گفت: قبل از انقلاب تنها یک کیلومتر آسفالت در استان صورت گرفته بود و بیش از ۵۰ سال رژیم پهلوی و پدر و پسر کاری در این استان انجام ندادند.
فرمانده سپاه فتح ادامه داد: کارهای خوبی در استان انجام شده و سپاه نیز در اندازه خود برای خدمت به مردم استان قدم برداشته است و این اقدامات ادامه خواهد یافت.
خرمدل تصریح کرد: در حوزه اقدامات فرهنگی نیز سپاه خود را ملزم و موظف به خدمت می‌داند چرا که دشمن باورها و ارزش‌ها را مورد هدف قرار داده است.
 سردار نقدی در یاسوج: مواضع مقام معظم رهبری سرسوزنی با مواضع امام(ره) تفاوت ندارد
معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: مواضع مقام معظم رهبری سرسوزنی با مواضع امام(ره) تفاوت ندارد.
سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: انقلاب اسلامی بدون تکیه بر قدرت‌های دیگر در مقابل تمام زیاده‌خواهان و زورگویان به پیروزی رسید.
وی عنوان کرد: بعد از 40 سال از عمر با برکت، انقلاب اسلامی هنوز بر همان معیار و آرمان‌های روز اول وفادار و استوار بوده و با قدرت جلو می‌رود.


رسیدگی به معضلات اجتماعی و مشکلات مردم مهمترین برنامه فرهنگی بسیج
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین برنامه فرهنگی بسیج در زمینه بحث‌های اجتماعی، رسیدگی به معضلات اجتماعی و حل مشکلات مردم است.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برنامه های فرهنگی بسیج در برخی از محلاتی که در حاشیه شهر‌ها هستند و مشکلات اجتماعی دارند از چند سال گذشته آغاز شده و الان این برنامه‌ها اوج گرفته است.
سردار نقدی افزود:برخی از پدیده‌های اجتماعی به علت نبود پیوست فرهنگی برخی طرح‌ها شکل گرفته و بسیج برای سامان دادن به زندگی افرادی که دچار آسیب شدند وارد عمل شده است.
وی گفت: طرح شهید بهنام محمدی یکی از برنامه‌های دیگر فرهنگی بسیج است که برای انسجام بیشتر فعالیت‌های بین مدرسه و مسجد اجرا می شود.
سردار نقدی ادامه داد: معرفی الگو‌ها و اسوه‌های بسیج در قالب کنگره‌های شهدا، یادواره‌های شهدا و نشر فیلم‌ها و آثار شهدا از دیگر برنامه‌های فرهنگی بسیج است.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:وقتی الگوی مجسم جلوی فرد بسیجی باشد خود به خود به سمت آن حرکت می کند و میتواند راه هدایت را پیدا کند.
سردار نقدی اضافه کرد: انتقال تجارب چهل ساله انقلاب به نسل جوان در دستور کار است که در یکی دو ماه آینده این موضوع مدون و منتشر می شود.
وی گفت: استقبال جوانان از بسیج بسیار خوب است و با وجود گذشت چهل سال از انقلاب و تهاجم گسترده فرهنگی دشمن، اما جوانان ما همچنان به ارزش‌های الهی پایبند هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
1