تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : ۴۰۴۷۱۶
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مصالح بی‌کیفیت ساختمانی مخاطره‌ای برای فردا

۱
۰
مصالح بی‌کیفیت ساختمانی مخاطره‌ای برای فردا
کبنا ؛عزیز فیلی روز سه‌شنبه در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام‌شده تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این استان اقدام به اجرای طرح‌های عمرانی مشابه در یک منطقه از استان کرده‌اند.
وی افزود: در حالی که طرح عمرانی مورد نظر پس از افتتاح به دلیل کمبود جمعیت منطقه یا مهاجرت ساکنان آن بدون استفاده مانده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل و جلوگیری از تکرار آن هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی استان با فرمانداران شهرستان‌ها قبل از آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مختلف عمرانی است.
فیلی عنوان کرد: کیفیت انواع مصالح ساختمانی تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد تا حدودی پایین بوده که به هیچ وجه رضایت بخش نیست و باید چنین معضل مهمی به زودی برطرف شود.
وی ابراز داشت: در راستای رفع این مشکل اساسی قرار است در آینده ای نزدیک شهرداران یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی دارای طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد از واحدهای تولید مصالح ساختمانی شهر شیراز مرکز استان فارس بازدید کنند.
فیلی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف این بازدید تبادل نظر و کسب تجربه به منظور تولید مصالح ساختمانی مرغوب تر و باکیفیت تر در کهگیلویه و بویراحمد است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا جناب مهندس فیلی یک نعمت بزرگی در استان هستش ایشان بسیار باشخصیت و نگاه بلند و همچنین باتجربه و فنی می باشد تاکنون گره گشا بوده آن شا ا.... تداوم داشته باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1