تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۴۰۴۷۰۱
اسلامی خبر داد

راهیابی دوفیلم از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین المللی رشد

۰
راهیابی دوفیلم از حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به جشنواره بین المللی رشد
کبنا ؛رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انیمیشن محراب آرامش وفیلم کوتاه "دا" از تولیدات حوزه هنری استان به چهل و هشتمین جشنواره بین اللملی فیلم رشد را یافتند.
شریف اسلامی در جمع خبرنگاران  افزود: انیمیشن محراب آرامش انیمیشنی با تکنیک دو بعدی است و داستان آن دربار آهوی حامله است که برای جان نجات فرزندش از فرش هایی با نقوش اسلامی می گذرد .
وی با بیان اینکه این انیمیشن در چهار دقیقه و با استفاده از نقوش و گلیم روایت می شود، گفت: انیمیشن محراب آرامش به تهیه کنندگی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با طراحی و کارگردانی زیبا ارژنگ، تدوین بنیامین قچاق ، طراحی صدا علی علیدوستی ساخته شده است.
اسلامی ابراز داشت:انیمیشن محراب آرامش 28 و 30 آبان سالجاری در سالن شماره یک سینما فلسطین تهران نمایش داده می شود.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راهیابی فیلم کوتاه دا از تولیدات حوزه هنری استان به چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد خبر داد و گفت: نویسنده و کارگردان این فیلم سعید کریمی است و زهره بیتاب، حسین کریمی ، زیور جهان و محمد دلشاد در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
وی بیان کرد: جواد هادی اصل تصویربردار، پژمان امیر نژاد صدابردار، خسرو روشناس مدیر تولید، سعید کریمی تدوین و صدا گذاری ، مصطفی لاهوتی نژاد بازیگردان، حسین اژدری عکاس، ایمان هاشم پور انیمیشن،حسین کریمی طراح صحنه و محمد حسینی طراح لباس فیلم کوتاه دا هستند.
اسلامی ابراز داشت:داستان این اثر روایت مادر شهیدی است که همچون دیگر مادران شهید کشورمان اسوه صبر و استقامت بوده و در حالی که طاقت دوری فرزندش را حتی برای لحظه ای ندارد اما نهایت فرزندش گمنام به دست تاریخ سپرده می شود و مدام حضورش در کنار مادر تنهایش احساس می شود.
وی گفت: این فیلم کوتاه پیش از این نیز جایزه بهترین صداگذاری را از جشنواره منطقه ای فیلم کهگیلویه کسب کرد و کاندیدای دریافت جایزه از دومین جشنواره ملی فیلم کلیبر در آذربایجان شرقی بوده است.
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد 25 آبان تا دوم آذر سال جاری در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1