کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش/

جوان تازه مسلمان کلمبیایی در جمع دانشجویان یاسوجی: آزادی دروغین غربی‌ها و صهیونیست‌ها بوی تعفن می‌دهد

29 آبان 1397 ساعت 22:50

جوان تازه مسلمان کلمبیایی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج به آزادی از نظر غربی‌ها و صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این آزادی به مانند یک عروسک است که بیرون آن تمیز و داخل آن متعفن است و با این آزادی دروغین است که شاهد خودکشی‌ها و طلاق‌ها و سایر آسیب‌ها هستیم.


جوان تازه مسلمان کلمبیایی در جمع دانشجویان دانشگاه یاسوج به آزادی از نظر غربی‌ها و صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این آزادی به مانند یک عروسک است که بیرون آن تمیز و داخل آن متعفن است و با این آزادی دروغین است که شاهد خودکشی‌ها و طلاق‌ها و سایر آسیب‌ها هستیم.
عصر امروز و در همایش فرزندان روح‌الله در سالن 9 دی دانشگاه یاسوج، لوئیز خاویر در جمع دانشجویان این دانشگاه با بیان این که در کشور کلمبیا به عنوان کشوری غیر اسلامی متولد شده‌ام اظهار کرد: با تحقیق در مورد دین اسلام متوجه شدم که اسالم دین به حقی است.
وی گفت: برای این که دینی را قبول کنیم باید آن دین را به خوبی بشناسیم که شناخت من از اسلام کامل شد و استدلال این راپیدا کردم که با اسلام به سمت خدا بروم.
خاویر با تاکید بر این که باید قدر زندگی در یک کشور اسلامی را بدانیم افزود: شما در یک مملکت اسلامی باید بسیار خوشحال باشید که امکانات و زیرساخت‌های لازم از جمله مساجد برای عبادت به وفور موجود است.

وی گفت: در کشوری مثل کلمبیا برای خواندن نماز در مسجد باید ساعت‌ها پیش از اذان برنامه‌ریزی کنیم چرا که به تعداد بسیار کمی مسجد وجود دارد اما اینجا هر کجا که باشید در فاصله چند قدمی شما مسجد برای عبادت وجود دارد.
این مسلمان اهل کلمبیا از تربیت فرزندان به عنوان اصلی مهم یاد کرد و گفت: هر پدری چه اروپایی و چه آسیایی و چه مسلمان و چه یهودی و چه مسیحی آرزوهایی برای فرزندان خود دارد.
وی گفت: تربیت فرزندان در کشورهای غربی بسیار سخت است اینجا بچه‌ها به مدارس می‌روند و از نظر اخلاقی راهنمایی و تربیت می‌شوند اما در کشورهای غربی بسیاری از خطرها فرزندان آن‌ها را تهدید می‌کند.
خاویر افزود: آن‌ها خودشان هم می‌دانند که دین در زندگی مهم است اما عمدا به دنبال این هستند که بچه‌ها ناقص تربیت شوند.
این مسلمان اهل کلمبیا گفت: آن‌ها جلوی تربیت و اخلاق را در مدارس می‌گیرند چرا که به دنبال تربیت انسان هایی هستند که بتوانند در آینده از آن‌ها سوء استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: به همین دلیل به ایران آمدم و قم را برای تحصیل برگزیدم و روزی به کشورم باز خواهم گشت تا اسلام را بهدرستی تبلیغ کنم.
خاویر گفت: زمانی که با اسلام آشنا شدم احساس می‌کنم که نه یک لیوان آب بلکه دریایی را برای نوشیدن این آب زلال پیدا کردم و می‌دانم که مردم آمریکای لاتین و کشورم هم تشنه چنین آبی هستند.
وی به آزادی از نظر غربی‌ها و صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: این آزادی به مانند یک عروسک است که بیرون آن تمیز و داخل آن متعفن است و با این آزادی دروغین است که شاهد خودکشی‌ها و طلاق‌ها و سایر آسیب‌ها هستیم.
این تازه مسلمان کلمبیایی با اشاره به این که برای دیدن وضعیت افراد نیازی نیست که بیرون بروید و در داخل ایران هم برخی افراد با چنین تفکری زندگی می‌کنند اظهار کرد: باید قدر اسلام را بدانیم چرا که با پایبندی به اصول اسلامی مشکلات و آسیب‌ها را نخواهیم داشت.
لوئیز خاویر با تاکید بر این که بدون آگاهی و واکاوی علمی مسلمان نشدم تصریح کرد: خانواده من در کلمبیا و پدر و مادرم کاتولیک‌های مذهبی هستند و اوایل خیلی ناراحت بودند که به مذهبی دیگر علاقه‌مند شده‌ام اما اکنون فهمیده‌اند که گرویدن به مذهب تشیع تا چه میزان موجب تغییر روحیات و اخلاقم شده است.


کد مطلب: 404695

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404695/جوان-تازه-مسلمان-کلمبیایی-جمع-دانشجویان-یاسوجی-آزادی-دروغین-غربی-ها-صهیونیست-ها-بوی-تعفن-می-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1