تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۴۰۴۶۷۹
مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

استخدام دو نیرو در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (+جزئیات) / کار حسنه‌ای که برخی ادارت شروع کرده‌اند

۱
۳
استخدام دو نیرو در سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح (+جزئیات) / کار حسنه‌ای که برخی ادارت شروع کرده‌اند
کبنا ؛مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در راستای تامین نیروی انسانی متخصص و دانش مدار در نظر دارد، تعداد 2 نفر نیرو از میان متقاضیان فارغ التحصیل دانشگاه‌های معتبر دولتی با معدل بالای 15 در رشته‌های کارشناسی (کارشناس حسابداری یک نفر و کارشناس مدیریت دولتی یا کامپیوتر مشترکاً یک نفر) از طریق انجام مصاحبه رقابتی به‌صورت شرکتی جذب نمایید.
وی در ادامه افزود: جذب نیروهای مستعد و توانمند از دغدغه‌های جدی مدیریت ارشد استان بوده که همواره از مسئولین استان خواسته شده تا در به‌کارگیری نیرو رعایت مصالح عمومی، اصل رقابت و انتخاب شایسته مدنظر قرار گیرد.
محمود مومن نسب، اظهار داشت: تفکر مدیریتی درست و عدالت محور نقش کلیدی در آرامش و ثبات محیط‌های متغیر و چالشی دارد، لذا به همین سبب جا دارد از روحیه عدالت طلبی مسئولان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، مدیرکل و مجموعه اداره‌کل این سازمان در استان که گام موثری در اطلاع رسانی و جلب اعتماد و اطمینان عمومی برداشته‌اند، نهایت تشکر و قدردانی به عمل آید.
این مسئول نظارتی در خصوص نحوه به‌کارگیری متقاضیان واجد شرایط بیان کرد: انتخاب افراد حائز شرایط عمومی، متناسب با مشاغل مورد نظر و توانمندی‌های بالقوه از طریق مصاحبه و سازکارهای نیروهای مسلح مرکز صورت می‌گیرد.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در خاتمه، گفت: واجدان شرایط حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 3 آذرماه 97 به اداره کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح واقع در یاسوج، روبروی بیمارستان شهید بهشتی، ساختمان غدیر مراجعه و نام نویسی نمایند.
به گزارش کبنا، بعد از خواشی‌های ایجاد شده در خصوص استخدام‌های فله‌ای برخی ادارات استان از جمله شرکت گاز و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح به جهت جلوگیری از ایجاد هر گونه حواشی در خصوص بکارگیری نیروها حتی شرکتی، اقدام به آگهی عمومی برای جذب این نیروها کرده است. این کار در گذشته مرسوم نبوده که برای نیروهای شرکتی همچنین کاری انجام بگیرد که بعضی از ادارات این موضوع را باب کرده‌اند و جای قدردانی هم دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مصاحبه رقابتی خیلی دقیق نیست و سلیقه ای است باید ازمون کتبی برگزار شود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1