کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون آبفای استان عنوان کرد

افزایش محسوس تعداد مشتركین فاضلاب در 5 شهر دارای شبكه فاضلاب/تحت وب نمودن واگذاری انشعاب

29 آبان 1397 ساعت 11:38

غلامحسین گشتاسب ظهر امروز در بازدید از امور آب و فاضلاب شهری دهدشت اظهار کرد: توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهر دهدشت در سه سال اخیر سرعت قابل قبولی به خود گرفته است.



به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان  کهگیلویه و بویراحمد غلامحسین گشتاسب ظهر امروز در بازدید از امور آب و فاضلاب شهری دهدشت اظهار کرد: توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهر دهدشت در سه سال اخیر سرعت قابل قبولی به خود گرفته است.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی چهار سال اخیر تعداد مشترکین فاضلاب در 5 شهر دارای شبکه فاضلاب رشد 104 درصدی داشته است.

گشتاسب با بیان اینکه در زمینه نصب انشعاب فاضلاب باید کارهای توجیهی و فرهنگی بیشتری صورت گیرد، اظهار کرد: اتصال به شبکه فاضلاب ضرورتی اجتناب ناپذیر است که باید آگاهی بخش لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی یادآور شد: تحت وب نمودن و اینترنتی نمودن واگذاری انشعابات آب و فاضلاب در کلیه شهرهای استان برای تسهیل در خدمت به شهروندان و صرفه جویی در وقت، تردد شهری و هزینه های مشترکین نیز از دیگر فعالیت‌های موثر آبفای استان در چهار سال اخیر بوده است.
 


کد مطلب: 404677

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404677/افزایش-محسوس-تعداد-مشتركین-فاضلاب-5-شهر-دارای-شبكه-تحت-نمودن-واگذاری-انشعاب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1