تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۰۴۶۷۵
صحبت‌های رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با مدیران بانک‌ها:

مزارعی: آقای وزیری که در کهگیلویه و بویراحمد ملک نظام اسلامی را بذل و بخشش کرد/ تسهیلات مربوط به پسر عمه و پسر خاله‌ها نیست /پول‌هایی که سر از آزادی تهران در آوردند

۳۴
۲
مزارعی: آقای وزیری که در کهگیلویه و بویراحمد ملک نظام اسلامی را بذل و بخشش کرد/ تسهیلات مربوط به پسر عمه و پسر خاله‌ها نیست /پول‌هایی که سر از آزادی تهران در آوردند
کبنا ؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مزارعی صبح امروز در نشست سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران بانک‌ها در دادگستری استان برگزار شد، اظهار کرد: 250 میلیارد تومان پول بی‌زبان و اعتبارات استان در جیب این خانواده رفته است، حالا چطوری و چطور شما بانکی‌ها می‌دانید.
آقای بانک ملی که 155 میلیارد تومان تسهیلات داده‌اید چرا برای اموال خارج از طرح اقدام نمی‌کنید؟ چرا مانده‌اید؟ چرا ملک در تهران، زمین در مجاورت میدان آزادی این‌ها را ثبت و ضبط نمی‌کنید؟
در حمایت از تولید از اشتغال می‌گوییم که کسی نباید کارخانه را تعطیل کند، متعلق به باقری یا هر فردی دیگری هم باشد، اما آنجا که کارآفرینی باشد، نباید تعطیل شود و ما هم وساطت می‌کنیم و نمی‌گذاریم این کارخانه تعطیل شود تا کسی بیکار نشود، اما آنجایی که می‌دانید و یقین دارید که کارخانه تعطیل است، چرا مطالبات بانک را اجرا نمی‌کنید. چرا مزایده برگزار نمی‌کنید. چرا تعلل می‌کنید برای چه؟ این‌ها همه سؤال است.
املاک در نجف‌آباد متعلق به همین بدهکار بزرگ بانکی است. چرا پیگیری نمی‌کنید. این جرم و سهل‌انگاری و ضربه به بیت‌المال است و ما کوتاه نمی‌آییم، کلیه اموال خارج از طرح را باید برای بازگشت به بیت المال اقدام کنید.
اموالی که در تهران و جاهای دیگر همین آقایان آمده‌اند و اجرا کرده‌اند، شماها هم می‌دانید و شناسایی هم کرده‌اید، چرا اقدام نمی‌کنید، اموال آقا در اختیار شماست و دنبال آن نمی‌روید، خطابم با بانک ملی است و این کوتاهی است و با او برخورد می‌کنم، تعارف هم ندارم.
دفتری که بویر صنعت در تهران دارد، پیگیری کردید، چرا اقدام نمی‌کنید مگر آنجا کارخانه است؟ هرروز مهلت مهلت، متعلق به پدر من و تو نیست که مهلت دهیم متعلق به بیت‌المال است.
کارخانه آرد مگر تعطیل نیست مگر شما اطلاع ندارید مگر مطالبات خود شما نیست طلبکار 155 میلیارد تومان نیستید؟ چرا 155 میلیارد تومان را مطالبه نمی‌کنید؟
شرکت بویر صنعت مگر شما اطلاع ندارید که تعطیل است، چرا مطالبات 155 میلیاردی بیت‌المال را همین‌طور گذاشته‌اید اگر جواب ندهید و بانک ملی ظرف مدت 20 روز باید کلیه مطالبات را صفر کند و الله به‌عنوان کسی که تبانی و سهل‌انگاری کرده تحت تعقیب قرار می‌دهم.
آقای وزیری که انشا الله حضرت امیرالمؤمنین حساب‌وکتاب را به دستش می‌دهد و حتماً نظام جمهوری اسلامی حسابش را دستش می‌دهد آمده بی‌محابا انگار مال پدرش را می‌بخشد، به قید فوریت خواسته که هزار میلیارد تومان ملک جمهوری اسلامی را به فلانی واگذار کنید.

یکی از اموری که در شریعت بر آن خیلی حساسیت و دقت شده حقوق بیت‌المال و عامه مردم است.
تعبیر امیرالمؤمنین در مورد بیت‌المال این هست که برخی‌ها همچون شتر که از خوردن علف بهاری لذت می‌برد و با حرص و میل زیاد آن‌ها را می‌خورد برخی هم این‌طوری به بیت‌المال حمله می‌کند و معامله می‌کنند.
بانک‌ها یکی از عناصر بسیار مفید در جامعه باشند درصورتی‌که صحیح مدیریت شوند و عناصر مفسد می‌توانند باشد درصورتی‌که درست مدیریت نشوند، بخش عمده‌ای از پرونده‌های جاری ما مربوط به بانک‌ها است.
بین خود و خدا در پرداخت تسهیلات بانکی به اشخاص به همه یک‌جور نگاه کنید، مدیری که از ترس مدیر بالادستی و این میز مدیریت بخواهد طور دیگری نگاه کند این فرد خائن است، تمام مدیران باید به یک‌چشم نگاه کنند.
آیا برای پرداخت تسهیلات برای همه افراد همین‌طور عمل می‌کنید یا اگر آقای فلان وزیر، استاندار یا نماینده مجلسی سفارشش را کرد سرکیسه را شل می‌کنید، بانک‌ها باید با یک دید نگاه کنند، وثایقی مناسب از متقاضیان بگیرید، نه اینکه کسی بیاید با زد و بند ملکی که اصلاً قابل هیچ تملکی نیست و ارزش ندارد و شما بیت‌المال را در اختیارش قرار دهید، این‌ها جرم است و ما کوتاه نمی‌آییم.
تمام حوزه نظارتی قوه قضاییه را در بانک‌ها گذاشته‌ام و برخورد با سهل‌انگار با مجرم را در اولویت کاری گذاشته‌ام، حکم انفصال و شلاق در دستور کار خود گذاشته‌ام، تعارف هم با احد و الناسی هم نخواهم کرد.
اگر در پرونده‌ای مشاهده کرده‌ام که وثیقه‌ای غیرقابل تملک برای بانک گرفتید این را برای شما جرم تلقی می‌کنم و با شما برخورد می‌کنم بدون تعارف مجازات می‌کنم.
تسهیلات بانکی امانت مردم است متعلق به پدر من و شما نیست وجهی که مردم در بانک‌ها گذاشته‌اند بانک به عمه و خاله می‌دهد.
مدیر بانکی به فرد خاصی میلیاردها تومان تسهیلات می‌دهد و وثیقه بانکی مناسب نگرفته این انصاف است؟ خیانت نیست؟ مدیر این بانک را نباید جلوی بانک اعدام شود؟ بنده در برابر این‌ها کوتاه نمی‌آیم و از امروز آماده‌باشید که کلیه نیروهای نظارتی خود را در بانک‌ها بسیج می‌کنم و اگر یک مورد تخلف ببینم اشد مجازات را اعمال می‌کنم.
چرا در بانک‌های استان باید تسهیلات آن‌چنانی بدند و آن بدبخت بیچاره‌ای در همین استان که به خاطر 5 میلیون تومان در زندان است.
این نظام اسلامی است و شما روسای اسلامی هستید این وظیفه‌ی ادای تکلیف است؟
بانک‌هایی که وثیقه‌ای گرفتند و الآن نمی‌توانند مطالبات خود را بگیرند به‌عنوان کسانی که جرم مرتکب شده‌اند من در زندان پرونده تشکیل می‌دهم و زندانی می‌شود از همان ابتدا بی‌حساب‌وکتاب و با قیدوبند تسهیلات داده‌شده است.
حراست بانک‌ها باید نظارت کنند فقدان نظارت مصیبت درست کرده و اگر تخلفات گزارش نشود جرم کرده‌اند و تحت تعقیب قرار می‌گیرند، همچنین ثبت‌اسناد باید نظارت دقیق شود تا سو استفاده‌ای نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شمامردبزرگ مشکل اصلی بعضی بعضی بعضی مدیران بانکها هستند که بوجه استانو به این اقا دادند با هم شریکند بخشی از همین پولو بین مدیران تقسیم کرده اند نیروهای امنیتی ورود کنند واین افرادو دستگیر کنند واموالشونو در کشور مصادره کنند
Iran, Islamic Republic of
اغا اینها اگر رها شوند.برای فعال اقتصادی هم دارند.
Iran, Islamic Republic of
لطفا مردم فهیم در خصوص واگذاری زمین های ورودی شهر یاسوج که بی خود و بی جهت دست .. است و هیچ کار تولیدی و صنعتی در اون ایجاد نشده تا لا اقل یک نفر مشغول به کار شود نظر دهند, اگر . وام گرفته بدهکارش هم است اما ارزش زمین های. بالغ بر 1000 میلیارد تومان است نه زمین پتروشیمی
miss_you1014@yahoo.com
Russian Federation
با نهایت تقدیر و تشکر از حضرت مزارعی بزرگوار و عادل
جناب مزارعی خواهشمندیم با نهایت عدالت با این افراد برخورد شود که اگر امروز ما بیکار و بی پناهیم به دلیل اهمال این افراد است .
خداوند عادل از حق و الناس نمیگذرد و انشالله همه ما مردم محروم
شاهد مجازات این افراد باشیم.
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر قاطعیت رییس دادگستری کل
خواهش دارم کوتاه نیا و به عنوان یک روحانی پاکدست
در استان جلو رانت خوران را بگیر......
تتاتاد
Iran, Islamic Republic of
مردم از این قاضی انقلابی حمایت کنید چرا مسیولین ارشد استان حمایت نمی کنن
Russian Federation
در برابر تمام این بی مسئولیت ها,دست کجی ها .. مسئول است
چرا که با آگاهی تمام به حمایت از این خ..برای حفظ منافع شخصی اش پرداخته و همچنان ادامه میدهد.
کارمندان بانک و هر نهاد و ارگان دیگری را در دست گرفته تا راه. و غارت را برای عده ای باز کند.
ای کاش تمام افراد فارغ از مسئولیتاش مورد مواخذه قرار گیرند تا ریشه فسادی که این شهر را فرا گرفته خشک شود.
با نهایت تشکر از جناب مزارعی,از طرف همه مردم شهرم دستتان را به گرمی می فشارم,دستانی که تسلی بخش زخم هایی شده است که عامل آن مسئولین بی تدبیر بوده اند.
خداوند شما را برایمان حفظ کند.
با عرض خسته نباشید و کمال تشکر از کبنا برای خبر رسانی
خواهشمندم بدون سانسور نظرات را انتشار دهید.
Iran, Islamic Republic of
خداقوت به رئیس شجاع و با عدالت دادگستری استان
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر حاج آقا مزارعی، شیر مرد قاطع و انقلابی. انشاالله در مسیری که در پیش گرفته اید موفق خواهید شد و مردم استان هم به یقین پشتیبان شما هستند.
دنا
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر مزارعی رارحمت کند. ؟؟!!! مگه .محکوم قطعی نشده ؟
پس .اشتغال فامیلی تحت عنوان شرکت خدماتی و قراردادی پ.. سر به فلک کشیده هیچکس هم پاسخگو نیست !!!!
طاها
Iran, Islamic Republic of
روح پدر و مدرت شاد ...ای کاش همه مسئولان اینطور عمل میکردند و از شما تقاضا داریم به سخنان خود عمل کنید..این استان گرفتار خاله و خرزویی است و با زور قانون فقط درست میبشود
Iran, Islamic Republic of
آی ککا
عمل خوبه وشعار اصلا خوب نیس
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب مزارعی
حسین
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت به این مردم پولادین که در برابر مفاسد اقتصادی محکم و استوار ایستاده و مانند شیر نترس و شجاع است
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا مواظب باشین تند نرین خدای نکرده ادمهای پاک وناپاک. میان حق وباطل فاصله ای نیست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا مواظب باشین تند نرین خدای نکرده ادمهای پاک وناپاک باهم بسوزن میان حق وباطل فاصله ای نیست
سینا
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر رییس کل دادگستری استان که بی محابا و بدون تشویش و صرفا بر اساس پاک بودن و پاک زیستن دارن جلوی فساد را در هر مرحله ای و توسط هر شخص یا اشخاصی باشد میگیرند اگر نطارتی هم از باب فروش خانه های سازمانی در سنوات قبل در ادارات و سازمانها بیندازی که چطور با قیمتهای کارشناسی پایین افراد متمولی این املاک را تصاحب کردن و زمین تنهای این خانه ها ده برابر ارزش خرید کل ملک بوده ولی به قیمت بسیار بسیار مناسب به فروش رفته اند در احراء مسازل مهم بگذاری خدمت بزرگتری انجام داده ای.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسنت. ان شاءالله که همه حمایت کنند و ریشه فساد این خانواده و امثالهم، کوتاه و قطع و خشک بشه
خلیلی
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مزارعی
خداپرست
Iran, Islamic Republic of
تنی چند از مدیران ارشد بانک ملی با اقای بدهکار تبانی کرده اند وگرنه چرا مماشات میکنند
نیروهای امنیتی ورود کنند
سجاد
United States
درود خدا برشما
حسن
Iran, Islamic Republic of
فردا نامش میاد که بره سیستان بلوچستان
باعلم یقین وبدون غرض مینویسم
Iran, Islamic Republic of
باتشکرازقاضی القضات...روحانی مجاهدوانقلابی...نستور وشکست ناپذیر.....جناب آقای مظاهری لطفا ی سری به بانک .. بزنیدهم دربخش تسهیلات که اکثرا بستگان وآشنایان ویا بعضا سوخت وسازی بامشتری دارنداز طریق مراوده ملکی یامالی....حتی نیروهای استخدامی ازجمله شرکتی همه ازبستگان ژن خوبهای بان..هستند....تراخداپیگیرباشین....
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله خدا پشت و پناه همچین مردانی باشد و خدا کند که حرفهایشان عملی شود
منتظر ظهور
Romania
درودی ب بلندای قله دماوند محضر قاضی عالم و عادل و قاطع، حجت الاسلام مزارعی...
خدای سبحان را شاکرم که سکان دار محکمه عدل این استان شماهستید و از مال، جان، ناموس و بیت المال مسلمین؛ همچون دارایی خود حراست کرده و نگهبانی میکنید!
خدا خیرتان دهد..
رحمت ب شیر پاکی ک خوردی..
رحمت به پدر و مادرت بزرگ مررررد بویراحمد
شب بیدار
Iran, Islamic Republic of
. استان راهم رصدکنید
مطمئن باشیددست خالی برنمیگردید.
.ازحد میلیاردگذشته...
Iran, Islamic Republic of
یا علی مدد...یزنید و قطع کنید دستهایی ک عادت کردند به خوردن بیت المال
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما حضرت آیت الله مزارعی حامی مردم ستمدیده استان کهگیلویه وبویر احمد ما جامعه ایثارگران بطور قاطع حامی شمائیم
Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر که یک نفرار فرستاد تا مبارزه بامفسدان این استان کند خدایا این نعمت را بر سر این استان نگه درا
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چرا جناب مزارعی .ی شایسته هست دانه درشت های دیگر را پیگیری نمایند گزارش دهند..
خطاب به محضر حاج اقا مزارعی
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتحیات.خداوند متعال یاور وحامی شما باشد وتوفیق روزافزون ازمحضرباری تعالی برای شما مسئلت داریم
تفاوت چنین مفسدانی با سایر مفسدین کلان که در پایتخت اقدام کردند این هست که اونا اگر خوردند وبردند بیت المال را،حداقل دستشون رو توی ی کیسه بزرگ کردند ونه م.دستشون رو کردندتوی اعتبارات وبودجه ، ی استان کوچک ومحروم که خود در کمبود امکانات وبودجه کم قراردارد
این گونه فساددرنوع خود ،بدترین فساد وظلم به انقلاب و مردم مظلوم مستضعف این استان است که در رنج بیکاری وفقر وکمبود اعتبارات وبودجه میسوزند.
موضوع دیگر اینکه:مفسدان اقتصادی که درسطح کلان وکشور اختلاص کردند مثل زنجانی ها و...که دربند عدالت انقلابی گرفتار شدند،هیچ وقت درنهایت پوست کلفتی و شاخ وشونه کشیدن وتهدید برای دستگاه قضا،ادعای کارافرینی واشتغال وتولید ملی نکردند،درصورتی ک این اقایون درنهایت قانون شکنی و... که اینگار مجرم نیستند وصاحب حق.خدامیداند ک اگر شما نبودید ومانع نمیشدید،بدهی شخصی ایشان را درقبال خرید ک،از اعتبارات وبودجه استانی وبیت المال پرداخت میکردند.ضرب المثل:دزد را با کیسه های برنج گرفتند،گفتند کجا میبری،دزد گفت میبرم برای نذری(اشتغال زایی)
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی بویراحمد جعلی نیست/ به اظهارنظرها کاری ندارم، پتروشیمی بویراحمد به زودی اجرا می‌شود نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌دانم به اظهارنظرهای انجام گرفته کاری ندارم، پتروشیمی بویراحمد روند قانونی را طی کرده و مجوزهای قانونی ...
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شما بزرگ مرد خداوند عمر با عزت به شما بدهد امیدوارم به زودی ریشه فساد از کل کشور برچیده شود
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیخ بزرگ
اموال نمایندگان مجلس را هم رصد کنید خواهشا.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1