تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : ۴۰۴۶۶۵
در گفتگو با کبنا مطرح شد

10واحد کتابخانه فعال در «کهگیلویه»/نمایشگاه کتاب «باقر العلوم» در دهدشت افتتاح می شود

۰
10واحد کتابخانه فعال در «کهگیلویه»/نمایشگاه کتاب «باقر العلوم» در دهدشت افتتاح می شود
کبنا ؛رییس کتابخانه‌های عمومی شهرستان کهگیلویه در گفتگو با خبرنگارن به تشریح عملکرد کتابخانه ها در سال جاری پرداخت و اظهار کرد:برگزاری 80نشست کتابخوانی در کتابخانه مدارس،برگزاری 80 کلاس قصه‌گویی و مسابقات نقاشی،شارژ قفسه‌های کتاب در ادارات به تعداد 800 جلد،برگزاری 12 جلسه انجمن کتابخانه‌ها در شهرستان و بخش‌ها تنها جزئی از فعالیت های کتابخانه در سال جاری است.
عیسی روح الامین با اشاره به اینکه کل موجودی کتاب در کتابخانه‌های عمومی شهرستان 126 هزار و 90 نسخه است،عنوان کرد:سه هزار و 425 نسخه کتاب از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به کتابخانه های شهرستان رسید،یک هزار و 200 نسخه ادواری نیز در کتابخانه ها داریم.
 روح الامین از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی یک کتابخانه عمومی در حال ساخت در دهدشت خبر داد و گفت:در حال حاضر 10 کتابخانه فعال در شهرستان داریم،همچنین یک واحد کتابخانه نو اندیشان زندان نیز در زندان دهدشت فعال است .
 وی فعال و راه‌اندازی کتابخانه روستایی درغک پس از پنج سال؛ تجهیز و تکمیل وسایل سرمایشی و گرمایشی کلیه کتابخانه‌ها؛ مجهز شدن واحدها به دوربین مداربسته و ضد سرقت؛ راه‌اندازی ایستگاه عضویت رایگان و اهدای کتاب در میدان مرکزی، راه‌اندازی سالن های مطالعه کتابخانه ملاصدار را از دیگر کارهای انجام در سال جاری دانست.
روح الامین ادامه داد:عضویت رایگان 3 هزار نفر در کتابخانه های کهگیلویه به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی صورت گرفت و فردا نیز جشنواره کتاب باقر العلوم در دهدشت به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی افتتاح می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1