تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۰۴۶۵۶
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران مطرح کرد

برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد / اعتقاد فرمانده سپاه نسبت به مردم استان

۰
برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد / اعتقاد فرمانده سپاه نسبت به مردم استان
کبنا ؛حمید خرمدل در ادامه به تشریح برنامه‌های این هفته در استان پرداخت و گفت: هر ساله برنامه‌های هفته بسیج را از 29 آبان تا 5 آذر در سراسر کشور و در استان‌ها و به تبع در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.
این فرمانده تصریح کرد: رویکرد ما در برنامه‌های امسال هفته بسیج کیفی محوری است و تا آن جا که توانسته‌ایم سعی ما در اجرای برنامه‌ها با محوریت مردم بوده است.
وی گفت: روزشمار برنامه‌ها این گونه ست که روز اول با نام فرهنگ و مسجد محوری در روز نخستین یعنی 29 آبان خواهد بود.
فرمانده سپاه فتح استان ادامه داد: روز دوم هفته بسیج با نام اقتصاد مقاومتی خدمت‌رسانی و سازندگی است و روز سوم بسیج و اقتدار دفاعی و امنیتی است.
خرمدل افزود: روز چهارم هفته بسیج له نام بسیح و علم و فناوری نام‌گذاری شده و روز پنجم بسیج و جهاد اکبر و استکبارستیزی نام گرفته است.
وی گفت: روز ششم با نام بسیج و جهاد کبیر و استکبارستیزی و روز آخر به نام بسیج و چهل سال افتخار نام‌گذاری شده که در این روزها برنامه‌های متنوعی برگزار می‌شود.
این مسؤول در ادامه به سایر برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: دید و بازدید با پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت، دیدار مردمی فرماندهان در مساجد  و افتتاح بیش از 15 پروژه عمرانی مختلف از جمله دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
فرمانده سپاه فتح افزود: اعزام کاروان راهیان نور و جلسات روشنگری و بصیرت‌افزایی و دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا و همچنین سخنرانی فرماندهان سپاه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه را خواهیم داشت.
وی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و برگزاری جشن ولادت نبی اکرم را در سراسر استان از سایر برنامه‌ها دانست و افزود: در نهایت برنامه آخر ما تجمع بزرگ شکوه مقاومت و پایداری بسیجیان است که در مرکز استان و در مصلای امام خمینی برگزار می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها 100 درصد بسیجی‌اند
حمید خرمدل در ادامه اظهار کرد: امام راحل با دوراندیشی نهادهایی مانند سپاه و جهاد و کمیته امداد و در نهایت بسیج مستضعفین را راه‌اندازی کردند که بسیج درخشان‌ترین میراث امام راحل به شمار می‌رود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای صدور انقلاب نیاز به چنین نهادی همانند بسیج داشتیم چرا که با تفکر بسیجی می‌توان انقلاب را به همه دنیا صادر کرد و امروز شاهدیم که این تفکر و گفتمان در دنیا طنین‌انداز شده است.
وی با بیان اینکه ندای انقلاب را در اقصی نقاط جهان می‌شنویم افزود: دشمن وقتی دید که اسلام در قلب اروپا نفوذ کرده جنگ نرمی را در اروپا و جنگ سختی را در قالب جنایت‌های داعش و گروهک‌های تروریستی در غرب آسیا راه‌اندازی کرد به این ترتیب که با جنگ نرم در اروپا به آن‌ها بقبولاند مسلمانان خونخوار و جنایتکار هستند در حالی که داعش و تروریست‌ها دست پرورده خود آن‌ها هستند و ربطی به اسلام و مسلمانان ندارد.
این فرمانده ارشد نظامی به فراگیر شدن تفکر بسیجی در بسیاری از بلاد اسلامی اشاره کرد و گفت: الحشد الشعبی در عراق و این روزها در یمن و در سوریه با الگو گرفتن از چنین تفکری مقاومت و دفاع صورت می‌کنند.
وی تحقیر آمریکا را حاصل تفکر بسیجی دانست و گفت: امام راحل به دنبال بسیج جهانی بودند تا همه بلاد اسلامی با تفکر بسیجی بتوانند مقابل ظلم و ستم و استبداد و استکبار قد علم کنند.
خرمدل به فراگیر بودن تفکر بسیجی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: هر چند ممکن است که 40 درصد از مردم استان عضو اقشار مختلف بسیج باشند اما معتقدیم که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با تفکر بسیجی زندگی می‌کنند و از نظر ما 100 درصد مردم استان بسیجی هستند و هر کسی که دلش با نظام و انقلاب باشد بسیجی است.
وی نقش خبرنگاران و رسانه‌ها را در تحولات بی‌بدیل دانست و گفت: در مقابل هم اگر امروز آمریکا در دنیا جولان می‌دهد سربازان واقعی آن‌ها رسانه‌ها هستند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که علی‌رغم همه تحریم‌ها ایستاده‌ایم خاطرنشان کرد: در طول 40 سال اخیر بسیجی‌وار با مشکلات مقابله کرده‌ایم و با همین تفکر جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، ترورها با 17 هزار شهید و سختی‌های دیگر را پشت سر گذاشته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1