تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۴۰۴۶۴۷
کبنا گزارش می‌دهد

ماجرای بکارگیری کارگران بدون مجوز شهرداری چرام / غلبه حواشی بر متن

۲
۰
ماجرای بکارگیری کارگران بدون مجوز شهرداری چرام / غلبه حواشی بر متن
کبنا ؛چرام از شهرهای با قدمت بسیار بالا و جاذبه‌های طبیعی و دیدنی می‌تواند همانند گذشته در تاریخ این استان بدرخشد، بدون شک آماده کردن زیرساخت‌های شهری و نصب المان‌های مناسب و ساخت و سازهای اصولی مسیر پیشرفت این شهر را هموارتر خواهد کرد و چه بسا که بتواند به لحاظ گردشگری هم مورد توجه علاقمندان قرار بگیرد. اما برخی حواشی و کارهای غیراصولی مسیر توسعه شهر را منحرف خواهد کرد.
به طور مثال؛ سه ماه پیش در محافل و فضاهای مجازی خبری مبنی بر اینکه شش کارگر توسط شورای شهر و شهردار چرام که هر کدام یک سهمیه داشتند، بکار گرفته شدند که با ورود حوزه استانداری، بازرسی و بررسی در کمیته انطباق به دلیل مغایرت با قانون اخراج می‌شوند.
حساسیت مردم و مراجع ذیصلاح در رابطه با این موضوع از جایی آغاز شد که چندی پیش کرم الله سعیدی عضو شورای شهر چرام در پرسش و پاسخ  فضای مجازی به همشهریان چرام بیان کرد: هرکدام از این افراد توسط یک عضو شورا و شهردار معرفی شده اند که همین موضوع کافی بود تا مقامات ذیصلاح به بکارگیری نیروها ورود کنند.
در زمان‌ ورود علی نوری شهردار چرام‌ در اول شهریورماه سال گذشته در اقدامی عجیب تعداد 27 کاگر روزمزد که دارای سوابق یک الی هشت سال متعدد بودند اخراج شدند که شدت انتقادات مردم‌ شهر چرام از زمان اخراج کارگران تا کنون افزایش چشمگیری داشته است.
در یک سال گذشته تنش‌هایی بین شهردار و برخی از اعضای شورا رقم خورد و تاجایی که موضع‌گیری‌هایی هم در مقابل خبرنگاران داشت و حواشی را هم به وجود آورد.
امید است که شورای شهر چرام به این مسائل پایان دهند و در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری گام‌های اساسی بردارند.
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علی یاریزاده شما دنبال چی هستین ؟کجا شما دوست دارید چرام تو مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیره از سر لجبازی و کینه و دشمنی با جناب نوری شهردار چرام افتادین و فقط شما دارید برا شهردار و شهرداری حاشیه درست میکنید ..کجا دلسوز چرام هستین ؟خبر زدن استاندار به شهردار گفت بینی و بین الله چکار کردی؟کجاش توسعه و پیشرفت برا چرام میاره،...شش تا کارگر رفتگر را از نون خوردن بیندازی کجاش باعث پیشرفت چرام میشه ؟آقای یاریزاده مردم دیگه چشم و گوششون باز شده میبینن و میدونن که چه کسی کار میکنه یا کار نمیکنه؟ چه کسی دلسوز چرام هست یا نیست ؟دست از انتقاد بیخود و بی پایه و اساس بردارید اگر دلسوز چرام و چرا می هسید انتقاد سازنده و منصفانه کنید الم یعلم به انَ الله یرا
احمد
Iran, Islamic Republic of
یاریزاده اطلاع از این خبر نداره اما از طرف من . برسونید که چه کار مفیدی در چرام انجام دادی به جز امار از چند هزار متر اسفالت و ....
بگو. بی حاشیه شب خوابت نمیبره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1