تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۴۰۴۶۳۰
مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

دستاورد 40 سالگي انقلاب اسلامي در شبکه دنا

۱
۰
دستاورد 40 سالگي انقلاب اسلامي در شبکه دنا
کبنا ؛یوسف افشاری‌نیا امروز در گفت‌وگو خبرنگاران، ضمن تبریک ولادت نبی مکرم اسلام (س)، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در صداوسیما مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد پخش می‌شود.
افشاری‌نیا در ادامه افزود: شعار تکریم و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب «افتخار به گذشته امید به آینده» نام‌گذاری شده است.
چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باهدف مقابله با جنگ نرم دشمن و بازنمایی حضور اتحاد ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش امام راحل و مقام معظم رهبری در پیروزی و تداوم انقلاب است.
باید از نظام مقدس جمهوری اسلامی بازتعریفی باهدف معرفی چهره جهانی و برند سازی ملی داشته باشیم و همچنین باهدف ضریب نفوذ امنیتی و اقتدار بین‌المللی و بازنمایی ظهور و بروز استعدادهای جوان انقلابی وجود داشته باشد.
تبیین تاریخ انقلاب اسلامی، تبیین وضعیت کنونی انقلاب اسلامی، تبیین آینده انقلاب اسلامی، تبیین و ترویج گفتمان انقلابی گری داشته سیاست‌ها و برنامه‌هایی است که این سازمان دنبال می‌کند که این سیاست‌ها در 4 فصل معرفی چهره‌های انقلابی، تشکیل تاریخ انقلاب، تشکیل دستاوردها و گویش‌های انقلاب اسلامی و تشکیل آینده انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود.
صداوسیما در حوزه تلویزیون، رادیو، خبر، فضای مجازی، پژوهش و موسیقی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طراحی و اجرایی شد.
هفته‌ای یک برنامه تریبون آزاد با عنوان «دیدگاه» تولید می‌شود که این برنامه نظرات و دیدگاه‌های مردم را منعکس می‌کند، تولید گزارش، مستندات خبری و پروژه‌هایی که در سطح استان به بهره‌برداری رسید و یا در حال اقدام هست تا دهه فجر هر هفته پخش می‌شود.
همچنین نقش زنان، خدمات عمومی در شهرها و روستاهای محروم، سیر مبارزات مردم استان و مرور تاریخ انقلاب از صداوسیمای مرکز استان پخش خواهد شد.
نقش آیت‌الله ملک حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان در شکل‌گیری پیروزی انقلاب اسلامی، مبارزات قبل از انقلاب و دورانی که به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان منشأ خدمت بودند یکی از راهبردهای کلان او در استان که از همان ابتدا سال شروع شد و اوج آن در هفته گذشته بود در ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله ملک حسینی قرارگرفته بودیم که شخصیت محوری ایشان را در دهه فجر هم ادامه خواهیم داد.
در برنامه‌ریزی حوزه خبر تولید 5 مستند خبری، 15 تریبون آزاد، 15 گزارش از طرح‌های مهم عمرانی و 15 گزارش از خدمات نظام در روستاها و شهرها برنامه‌هایی هست که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه خبر تداعی شده است.
توجه به فضای مجازی موردتوجه صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد قرارگرفته است که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تولید 8 اینفوگرافیک با موضوع شهدای انقلاب، 7 پخش با موضوع راویان انقلاب، 15 موشن گرافیک و انیمیشن بازسازی‌شده 3 دقیقه‌ای، 14 اینفوگرافیک با موضوع نقش بر آب که بیشتر توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند، 120 گزارش 3 دقیقه‌ای با موضوع رهاورد که دستاوردهای انقلاب هست، مسابقه 40 عکس، هشتگ 40 بهار، 8 موشن گرافیک 3 دقیقه‌ای با موضوع دستاوردها، 10 موشن گرافیک 3 دقیقه‌ای با موضوع قله افتخار از برنامه‌های کارنامه سیما تولیدات کارنامه کوتاه یک‌دقیقه‌ای یا 30 ثانیه‌ای در این ایام پخش خواهد شد.
تولید 20 اینفوگرافیک در خصوص روحانیون استان خصوصاً مرحوم آیت‌الله ملک حسینی و آیت‌الله میر احمد تقوی هم در دستور کار قرار گرفت، تولید 30 مستند رادیویی با رویکرد خدمات نظام و تولید 2 موشن گرافیک با ترکیبی از کلام مقام معظم رهبری عمده‌ترین برنامه‌هایی بوده که در فضای مجازی صورت گرفت.
پژوهش‌های امید به آینده در ایرانیان، بررسی جایگاه مساجد در انقلاب اسلامی و تداوم آن، بررسی تبلیغی خدمات نظام در قبل و بعد از نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف و میزان باورپذیر کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان عناوین پژوهشی که در این سازمان موردبررسی قرار گرفت.
در حوزه سیما 11 عنوان برنامه طراحی‌شده که این تعداد در 5 هزار 470 دقیقه برنامه تولید و پخش شد و تا کنون 12 هزار و 200 دقیقه برنامه برای تبیین خدمات انقلاب اسلامی تولید و پخش خواهد شد.
برنامه چلچراغ 14 برنامه دارد که پنجشنبه‌ها در فضای عمومی با محتوای سرگرمی تولید و پخش می‌شود که 50 برنامه در سال 97 تولید و پخش خواهد شد.
برنامه دیدگاه بیان نظرهای مردم در موضوع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، در تداوم، پیشرفت و آینده انقلاب اسلامی عنصر اصلی مردم است بنا بر این برنامه دیدگاه برای این است که انقلاب اسلامی از دیدگاه مردم مورد بازشناسی مورد تحلیل و باز تحلیل قرار گیرد.
برنامه گفتمان انقلاب برنامه هفتگی که با چهره‌ها و شخصیت‌های مهم سیاسی، مذهبی و مدیران و فعالان ملی استان مصاحبه و پخش می‌شود این برنامه از استانداران که در سایر کشور خدمت می‌کنند، نمایندگان ادوار مجلس و افرادی که در سطوح مختلف مدیریتی معاون وزیر، رئیس سازمان و در جایگاه و پست‌های ملی حضور داشتند و شخصیت‌های سیاسی که فعالیت‌های سیاسی دارند با همه گرایش‌ها و سلیقه‌ها و نگرش‌های فکری موردقبول نظام استفاده‌شده، ما در این برنامه این چهره‌ها را بدون محدودیت برنامه تولید و پخش کردیم.
مهم‌ترین شخصیت‌ها ازجمله تقوی نژاد رئیس سازمان نظام مالیاتی کشور، پناه رئیس مناطق آزاد، سید ضیا هاشمی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی، بزرگواری، موحد، هاشمی پور، وکیلی، زارعی، هدایت‌خواه و تاجگردون در این برنامه مصاحبه کردند.
برنامه رهاورد میزگردی است که مدیران فعلی دستاوردهای 40 ساله دستگاه‌های اجرایی مرتبط با خود را در برنامه‌های میزگرد رهاورد تشریح می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نواندیش ولایتمدار
Iran, Islamic Republic of
قیافه ایشون و غضب و خشمی که در چهره داره آدم را یاد دهه شصت میندازه.
عنصر انقلابی باید جاذبه داشته باشه نه دافعه!
کردی که هیچ کس شبکه دنا را نگاه نمیکنه%
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1