تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۰۴۵۹۵
صبح امروز صورت گرفت

تکلیف «صمت» کهگیلویه مشخص شد/ تودیع و معارفه(+تصاویر)

۱
۱
تکلیف «صمت» کهگیلویه مشخص شد/ تودیع و معارفه(+تصاویر)
کبنا ؛صبح امروز (شنبه 26 آبان ماه) آئین تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم اداره صمت کهگیلویه بالاخره بعد از 15 ماه بلاتکلیفی آن هم بدون حضور فرماندار کهگیلویه، مدیر کل اداره صمت استان و سرپرست مستوفی گرفتار، برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت، طی حکمی «یاسین علویان سوق» به عنوان سرپرست جدید اداره پرحاشیه صمت کهگیلویه منصوب شد و از خدمات نادر علی پور نیز تقدیر شد.
همزمان با راه افتادن موج گرانی در کشور، بازار شهرستان کهگیلویه نیز نه تنها از این داستان جانماند بلکه عدم بازرسی‌های مداوم و کارشناسانه از یک سو و ناکارامدی اداره صنعت معدن به سرپرستی شخصی که ماه‌ها از حکمش می‌گذشت و بارها  استعفا داده بود از سوی دیگر، دست سودجویان را برای انواع تخلفات، گران فروشی، احتکار و... باز گذاشت به گونه‌ای که توانستند به سرعت بازار را ملتهب، جیب مردم را خالی و توان خریداقلام اساسی  را از مردم محروم بگیرند!
برخی، دعواهای سیاسی و اختلافات منطقه‌ای را علت بلاتکلیفی صنعت و معدن تجارت کهگیلویه می‌دانستند، ورود مسائل قوم گرایی در بازرسی‌ها نیز باعث مخفی شدن انواع تخلفات، سو استفاده‌ها را از دید قانون شده بود.
 با این حال باید دید «علویان» که از اصلاح طلبان کهگیلویه است و مدیر کل نیز او را کاملاً تایید کرده است، می‌تواند بازار آشفته کهگیلویه را سامان دهد یا اینکه  تعویض و جریمه بازرسان قوم گرای کهگیلویه تنها راه درمان است!
 در این آئین حسین پور معاون صمت استان حضور داشت.


نام شما

آدرس ايميل شما

ع.ک
Iran, Islamic Republic of
ای هاااااای
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1