تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۴۵۸۴

سی‌امین جشنواره تئاتر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
سی‌امین جشنواره تئاتر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛بنا به اعلام دبیرخانه سی‌امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، این جشنواره از روز دوشنبه ۲۸ تا ۳۰ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.
براساس این خبر، نمایش‌های «اوراد بادهای وحشی سرکش» به کارگردانی محمود خرم آزادی از یاسوج «پلاتو زنده یاد حسین پناهی»، نمایش «زُل زدن با دوربین شکاری به تاریخ» به کارگردانی صابر محمدی از گچساران «تالار هنر»، نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می‌خندید» به کارگردانی داوود پارسا از گچساران «پلاتو زنده یاد حسین پناهی» و نمایش «گلزخم» به کارگردانی نرگس رسالتی از دهدشت «پلاتو سید یونس آبسالان» در روز اول جشنواره اجرا خواهند شد.
همچنین، نمایش «فصل سرد گرمسیر» به کارگردانی اعظم فرزین از گچساران «پلاتو زنده یاد حسین پناهی»، نمایش «مرگ مخترع» به کارگردانی حمزه نام آور از دهدشت «تالار هنر»، نمایش «در اتاق باد می‌وزد» به کارگردانی علی عبدیانی از یاسوج «پلاتو زنده یاد حسین پناهی» و نمایش «گلزخم» به کارگردانی نرگس رسالتی از دهدشت «پلاتو سید یونس آبسالان» در روز دوم جشنواره اجرا می‌شوند.
در روز سوم و پایانی سی‌امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد نمایش «دوک» به کارگردانی مسلم نارکی از گچساران «پلاتو زنده یاد حسین پناهی» به صحنه خواهند رفت و ساعت ۱۵ همانروز مراسم اختتامیه در تالار هنر برگزار می‌شود.
جلسات نقد و بررسی آثار اجرا شده در جشنواره پایان هر روز در سینما تک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط حمید صفایی و اردوان زینی سوق برگزار خواهد شد.
طبق اعلام دبیرخانه سی‌امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد، روز چهارشنبه کارگاه ادبیات نمایشی رضا گشتاسب ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در محل سینما تک برگزار می‌شود.
یادآورمی‌شود، سی‌امین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ تا ۳۰ آبان‌ماه جاری با دبیری سیدمجید پرهیز در یاسوج برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1