تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۰۴۵۸۲
یادداشت ارسالی:

سرانجام کهگیویه، سازندگی یا بازندگی

سید روح‌الله راوی‌مقدم
۱۴
۱
سرانجام کهگیویه، سازندگی یا بازندگی
کبنا ؛متن ارسالی؛ در استان کهگلیویه وبویراحمد، انتخابات همیشه داری شور وشعفی خاص بوده که گاها نقش استان به واسطه مشارکت مردمی در سطح کشور سر زبان‌ها می‌افتاد وانتخابات مجلس نیز از این قاعده مستثنی نبود. ولی انتخابات شهرستان کهگیلویه در سال ۹۴ رنگ بوی دیگری داشت با تفاوت‌های خاص نسبت به ادوار پیشین.
از یک سو «سید علی‌محمد بزرگواری» نماینده شهرستان در مجلس، از کاندیداتوری مجدد در انتخابات اعلام انصراف نمود وکناره گیری کرد.
از سوی دیگر نقل مکان «سید محمد موحد» نماینده ادوار پیشین شهرستان بعداز هشت سال دوری از کهگلیویه تب انتخابات را به‌شدت بالا برد.
به علاوه حضور چهره‌های جدید، از جمله شاخص‌ترین آن‌ها آقای «عدل هاشمی پور» فرمانده سابق قرار گاه خاتم در بین آن‌ها بیشتر رخ می‌نمود، آقای هاشمی که تازه از فرماندهی قرارگاه خاتم کنار گذاشته شده بود علیرغم گفتمان‌های زمان فرماندهی در قرارگاه خاتم که نشان از عدم تمایلش به حضور در انتخابات داشت وارد میدان شد. وی با دورنمایی خاص، وعده عمران، آبادانی و رفاه را جلو چشم مردم طراحی نمود وبا به رخ کشیدن خدمات بی وقفه قرار گاه خاتم در محرومیت زدایی به نفع خود وتزریق منابع نامحدود به انتخابات وبا پوشیدن ردای امیر کبیر در پوسترها، سایت‌ها وتکیه زدن به ستون‌های فتوشاپی قابی زیبا از تولد امیر کبیر سازندگی کهگیلویه را در ذهن مردم مظلوم کهگیلویه تجسم نمود وسرانجام وارد مجلس شورای اسلامی شد.
هنوز وارد مجلس نشده بود که فوراً تغییر تاکتیک داد و شارژ تلفن سردار به ناگاه تمام شد شاید باطریش خراب شد یا درآن حوالی پریز نبود ولی به اعتراف هوادارنش کم کم خلق وخوبش هم عوض شد ودیگر لیدرها را تحویل نمی‌گرفت واظهار داشت که من دنبال کار شخصی نیستم ودنبال کار عامل المنفعه هستم.
سردار سازندگی که آشنا به مسائل دیپلماتیک و اجرایی نبود. ابتدا با سر و صدای زیاد وارد جلسات عمرانی استان شد که گاه با قهر کردن از آن‌ها بیرون رفت و کم کم از جلسات رانده شد تا جاییکه دیگه دعوت نشد.
بعد از این عملکرد درخشان سردار به قول خودش شروع به عملی کردن وعده‌هایش کرد.
ابتدا پتروشیمی دهدشت که قول راه اندازیش را داده بود، خاک برداری کرد و با نصب چند اسکلت سوله که از عهده هر مجری کارخانه‌ای هم بر میاید در بوق کرنا کردند که پتروشیمی در حال راه اندازی است.
دوم کارخانه فسفات چرام که با خالی کردن چند دستگاه دست دوم از کارگاهی در سیاهکل مازندران (شاید ارتباطی با فسفات نداشته باشد) باز هم فضای مجازی را پر کرد از به ثمر نشستن این وعده در حالیکه با تشریف فرمایی جناب ربیعی مسوول هلدینگ خلیج فارس به شهرستان در حضور خود آقای هاشمی وهمه اصحاب رسانه اظهار نمود که اعتبار این طرح‌ها حتی تایید وپیش بینی هم نشده چه برسد به تصویب واجرا.
سوم کارخانه تراکتور سازی بهمئی که در سفرهای هیئت دولت مصوب شده بود به خاطر اهمال وعدم وپیگیری به فراموشی سپرده شد.
در حالیکه که وارد سال چهارم از عمر نمایندگی این سردار سازندگی می‌شویم که حتی یک طرح ارائه شده و به بار نشسته که بشود روی آن دست گذاشت از طرف ایشان وجود ندارد، همه طرح‌های بالا که مصوب دولت و در دستور کار نمایندگان قبل بودند.
پرژوه گاز رسانی به بهمئی سردسیر که همه می‌دانند ماحصل زحمات نمایندگان قبل است واحتمالا سردار موعد افتتاحشان را می‌خواهد به سال ۹۸ وهمگام با انتخابات آینده بکشاند، حالا با این احوال می‌خواهم با طرح چند سوال ببینم آیا آن شعارسازندگی به ثمر نشسته یا در حال سپری کردن دوران بازندگی کهگیلویه بزرگ هستیم.
۱- جناب آقای هاشمی آیا هیچ وقت خودتان را با نماینده همجوارتان در گچساران مقایسه کردی آیا همین نماینده با نماینده‌های دیگر ما همزمان نماینده مجلس نبوده‌اند چرا آن زمان چنین در امور عمرانی و غیره از ما سبقت نگرفته بود و چنین گردن فرازی نمی‌کرد.
۲- آقای هاشمی یاد آوری کنم زمانیکه در استایوم بهمئی داد می‌زدی آهای دشت‌های لیکک من آمدم چه شد آبیاری دشت‌ها.
۳- آقای هاشمی یادتان هست در بحث اشتغال چه شعارهای دادی، چه شد اشتغال جوانان کهگیلویه به عنوان مثال سهم کهگیلویه از استخدام در فاز ۲ بید بلند چند نفر بود شفاف سازی کند.
۴- آقای هاشمی آیا جنابعالی در انتخاب و عزل ونصب حتی معاونان مدیرکل‌ها نقشی داری؟ در صورتیکه نمایندگان همجوار ما در عزل ونصب معاونان رئیس جمهور هم نقش دارند.
۵- آقای هاشمی استان پیش کش آیا در انتخاب بخشداران و فرمانداران حوزه نماینگی خودت هم دخالتی داشتی؟ یا نداشتی.
۶- جناب هاشمی زیر سازی باند دوم جاده لیکک به بهبهان ۵ ماه قبل آماده شد، آیا ۵ کیلومتر آسفالت و افتتاح این تکه را هم گذاشتی برای نزدیکی به انتخابات؟ میدانی در همین مدت چه تصادف‌های انجام شد خون مردم باید فدای افتتاح‌های بدون وزن شما شود.
جناب هاشمی دوران نمایندگی شما دقیقاً یادور دوران دوم مجلس شورایی اسلامی در کهگیلویه مظلوم است آقای هاشمی افتتاح کانکس وکتابخانه سیار و... کار نماینده نیست و مشکلی از مردم را حل نمی‌کند وشما با این کارها وجهه ای در بین مردم به عنوان نماینده نداری ودقیقا عکس سازندگی عمل کردی.
-----------------------------------
سید روح‌الله راوی‌مقدم
-----------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی فرمانده قرارگاه خاتم نبوده ایشون رییس یکی از موسسات تابعه خاتم بود
جمع کثیری از دانشجویان پیرو خط امام و رهبری و ولایی
Iran, Islamic Republic of
بی شک کهگیلویه بزرگ در دوران بازندگی بزرگ قرار دارد.
دلسوز
Romania
قسم جلاله خورد حتما درستشون مبکنه
چرام
Iran, Islamic Republic of
خدائیش خسته نشدی؟
United States
جناب راوی مقدم درود بر شرفت.
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
با سلام از شیوه قلم زدن دوستمون مشخصه که خیلی احساسی و با داشتن کمترین اطلاعات یا آگاهی نوشته بالا رو زحمتش رو کشیدن
آخه برادر من حاج عدل کی فرمانده قراگاه خاتم بوده؟؟؟؟؟ حاج عدل مسئول یه شرکت از قرارگاه بوده و اون هم نیرو گستر بوده.
دست بردارید
خدایی ما خانوادگی ۲۰ سال با موحد بودیم از دهدشت تا کهگیلویه بگید موحد چه گلی زد بر سر منطقه حرف برا گفتن خیلیه
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
روح اله شما هم طرفدار موحد هستی هر ماهی یکبار یک مطلب برعلیه هاشمی می نویسید. ایمن مطالب کسی قبول ندارد. یکم فکرکنی 16سال موحد را با 2 سال هاشمی مقایسه کن انصافا کدومش بیشتر کار د داشته است . شما به فکر منافع خود هستی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
کارها و زحمت های جناب هاشمی برای همه مردم واضح و اشکار است که نیاز به بیان ندارد. واین همه تخریب برای چست.مگرموحد16 سال درمجلس چه کار برای مردم کرد.
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
درودبر شما که هرچه نوشتی حرف حق است وسردار جوابی ندارد........ را شارژ میکنه و بلافاصله جواب بالابلندی در کبنا میده.........
علی
Iran, Islamic Republic of
کاش از ثروت های هم مینوشتی....... وی قبلش زولبیا و بامیه میفروخت اما الان نمایشگاه خودرو د دارد که ماشین زیر یک میلیارد نمیفروشه............. یا خودتون را به خوابی زدید..........بخوابید همانطور که . خودش را به .
راوی
Iran, Islamic Republic of
برادر ما از اوضاع خبر نداره ؟؟؟؟همین کارهایی که خودت اعتراف کردی برای چهارسال در این شرایط بحرانی زیاد هست
دور ایل
Iran, Islamic Republic of
کهگلویه مظلوم و بهمیی مظلوم تر ...
خداوند سرنوشت هيچ قومي و «ملّتي» را تغيير نمي دهد مگر آنكه آنها خود تغيير دهند...
امیدوارم که راوی حق باشین همیشه جناب راوی مقدم و این قبیل قلم فرسایی ها بخاطر پیشبرد مقاصد شخصی هیچ کدوممون نباشه...
باید پذیرفت کسی که میون مردم نیست نمیتونه درد مردم رو بفهمه ... کافیه یه سر به حسابای دفتری نانوایی ها تو شهرستان بزنین تا متوجه عمق فاجعه بشین مردم ما الان دغدغه نان دارن !!!

به ایل خویش باید باز برگردیم
به اصل خویش باید باز برگردیم
جواب
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم الان دارند نان قرض می گیرند این باید از دولت مطالبه کنند نه ازنماینده .البته نماینده بیشتر توفکر مردم است تا دولت.
United States
در دوران موحد این همه امکانات جهت اطلاع رسانی وجود نداشته پس عزیزان منصف باشید و همچنین به یاد بیاورید که خیلی از عزیزانی که الان حرفهای در مناصب کشوری برای گفتن دارند با توجه به حمایت های جناب موحد به اینجا رسیدند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1