تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب : ۴۰۴۵۶۳
درخطبه های نمازجمعه25آبان کبگیان مطرح شد

سیدعلی اکرمیان باتبریک سالگردازدواج حضرت محمد وبانوخدیجه: مامسئولان مامسئولان باید بادرس گرفتن از امانت پیامبر مراقب تقسیم وصیانت بیت المال درحیطه کاری خود باشیم.

۱
۰
سیدعلی اکرمیان باتبریک سالگردازدواج حضرت محمد وبانوخدیجه: مامسئولان مامسئولان باید بادرس گرفتن از امانت پیامبر مراقب تقسیم وصیانت بیت المال درحیطه کاری خود باشیم.
کبنا ؛به گزارش خبرگزاری کبنا نیوز از چیتاب حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکرمیان امام جمعه موقت بخش کبگیان در خطبه های نماز عبادی سیاسی 25آبان1397چیتاب باتوصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه باتسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) گفت: الگوبرداری و تاثیر پذیری از سیره وزندگی ائمه معصومین در زندگی مارا به یک موفقیت بزرگ وبی دردسر فرهنگ زندگی اجتماعی میرساندوبه صراط مستقیم هدایت می کند
وی گفت: تعابیر متعدد تقوادر زمینه،امنیت، مصونیت وپدافند غیرعامل انسان را در برابر مشکلات بیمه می کند و انسان دارای دو دشمن داخلی وخارجیست، که شروطهای آنان با هم متفاوتند
این خطیب موقت گفت:دشمن خارجی، بلاهایی که برسر انسان می آورد تحریم جنگ، و. . . .اما دشمن داخلی همان هوای نفسیست که باضربه زدن به ریشه اعتقادی انسان دربی میل کردن به یکتاپرستی و عدم ادای واجبات آن رابسوی خواسته های شیطان می کشاندوخروجی آن دچارشدن به اعتیاد، شُربِ خَمـر، و شهوت رانی میباشد که تنها راهش سرکوب نفس وچنگ زدن به تقوای الهیست.
سیدعلی اکرمیان بااشاره به ازدواج حضرت محمد(ص) وبانوخدیجه(س) گفت: تمایل ازدواج باحضرت خدیجه از سوی رجال قریش واعراب در فضای خفقان رسالت تبلیغ اسلامی پیامبر مسئله مهمی بود که درآن شرایط سخت و خطرناک این بانوی مکرم که دارای مال و مکنت فراوانی هم بود تن به ازدواج رسول الله(ص) داد.
سیدعلی اکرمیان افزود: همراهی دو غلام حضرت خدیجه در سفرتجاری باپیامبر در رقابت شدید بازرگانان به مکه چنان سودی به بار داشت که با آن همه ثروت پیغمبر(ص) فقط حق الزحمه خویش رابرداشت وهمین زیرکی وامانتداری باعث شد تا حضرت خدیجه پیغمبر را به همسری خود برگزیند وباعث خشم وتعجب رجال وبازرگانان عرب شد که اینجا مامسئولان باید بادرس گرفتن از پیامبر مراقب تقسیم وصیانت بیت المال درحیطه کاری خود باشیم.
وی باتبریک ولادت پیغمبر اکرم(ص) هم گفت: درعام الفیل،همان زمانیکه ابرهه به مکه یورش میبردکودکی متولد شد که یک یهودی با ایستادن درکنار گهواره اش مژده ظهورش را داد وگفت: ای مردم به خدا قسم این همان مولودیست که به شما شکوه وعظمت می بخشد و زبانزد مردم شرق وغرب خواهدشد و یهود ونصاری از آن بعنوان آخرین پیغمبر تا ظهورآخرین منجی وقیامت تبعیت می کنند ودشمنانش از دل یهود قصد تخریب کتاب ودین ونابودی ملتش دارند.
خطیب موقت جمعه کبگیان باتبریک هفته وحدت گفت: بدستور حضرت امام(ره )و برای تجمیع بین اهل سنت وشیعه از12تا17ربیع الاول بنام هفته وحدت نامگذاری شد که با پاسداشت میراث نبوت دراعمال به عمل آن در ورای جَهـد وظُلمَت سقوط نکنیم.
سیدعلی اکرمیان تصریح کرد:پیام هفته وحدت در ذهن هوشیار واتحاد ملی درسایه تبعیت از دستورات ولی زمان که پرچمدار پیامبراست مجال تفرقه افکنی به بیگانگان را ازبین میبرد
وی افزود: حفظ وحدت و یکرنگی درسایه تبعیت از ولایت وامامت با پاسداری از جمهوری اسلامی درس حریت وآزدگی به ما میدهد که بجز دربرابر خداورسولش سرتعظیم دربرابر احدالناسی فرود نیاوریم که خروجی آن درس آزادگی واستکبار ستیزی وصدور آن به جهانیان وسرانجامش تشکیل یک حکومت واحدجهانیست واین همان ترس و وحشتیست که لرزه بر رعشه استکبار جهانی واستعمارگران انداخته است.
سیدعلی اکرمیان بابیان اینکه اسلام دین کامل وتحریف نشده ایست گقت:قرآن کتاب آسمانی وجامعیست که درتکمیل کتب آسمانی وتبیین ادیان متعدد برای راهنمائی بشریت نازل شد وبرای همین است استکبارجهانی باتفرقه اندازی در بین مسلمین باظهور فرقه های نوظهوری چون داعش(اسلام آمریکائی) درصدد تخریب ونابودی آن است و امام راحل(ره) بازیرکی تمام هفته وحدت را شریان حیاتی انسجام مسلمین نامگذاری کرد زیرا همین وحدت باعث ایستادگی دربرابر تحاریم و نفوذ دشمن شده که با به لرزه درآوردن کاخ صهیونیستها آنان را مجبوربه استعفای یکی پس از دیگری کرده است واین همان شمارش معکوس نابودی اسرائیل وبشارت ظهوریست که وعده اش داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

كتابدار كتابخانه مركزي
Iran, Islamic Republic of
اره تو اين ماه يك مهندس عمران .بدون كوچكترين اعتراضي
اسمش هم .
تازه استخدام پيماني.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1