کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح شد

مزارعی: قوه قضائیه باید انقلابی بماند، اگر انقلابی نیست باید دربش را گچ بگیرند / دست سرمایه‌گذاران واقعی را می‌بوسیم / حرف خصوصی با کسی ندارم / قرار بود در کارخانه قند کارآفرینی انجام بگیرد/ سراغ بانک‌ها می‌روم

24 آبان 1397 ساعت 13:52

رئیس‌کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در همین جریانات اخیر چندین مرتبه وساطت‌هایی شد و افرادی واسطه شدند و آمدند و اشخاص دیگری و حتی همکاران بنده را واسطه کردند اما جز یک پاسخ دادم که «بزرگ، فقیر و پاپتی استان تفاوتی ندارد».


حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روزی که وارد استان شدم با همین لباس و عبا و عمامه بودم و اگر روزی که خواستم از استان بروم چیزی بیشتر از این باشد بنده جز خائنین هستم، در موقعیت‌های مختلف بودم و برای بنده هم در این استان قیمت‌های زیادی هم گذاشتند تلاش شد با بنده معاملاتی کنند اما خدا توفیق داده و کمک کرد که همیشه موفق باشم و موفق بودم.
 
بزرگ، فقیر و پاپتی استان تفاوتی ندارد
در همین جریانات اخیر چندین مرتبه وساطت‌هایی شد و افرادی واسطه شدند و آمدند و اشخاص دیگری و حتی همکاران بنده را واسطه کردند اما جز یک پاسخ دادم که «بزرگ، فقیر و پاپتی استان تفاوتی ندارد»، اگر کسی با بنده حرفی دارد جلسات خصوصی باکسی نخواهم داد و در جلسات عمومی بیان شود.
در استان کهگیلویه و بویراحمد بنا به جهاتی شاید به من سخت می‌گذرد اما دلم خوش است که خدمت به گروهی از مردم کنم که دستشان به‌جایی نمی‌رسد.
این قول را به شما می‌دهم و شما هم دعا کنید به‌هرحال شیطان دور انسان هست که بتوانم کماکان یک خادم صادق برای مردم این استان باشم، قوه قضاییه باید انقلابی بماند و اگر انقلابی نیست باید درب آن را گچ بگیرید.
 
اندازه قله دنا علم در سینه باشد و شجاعت نداشته باشم به درد نمی‌خورد
اگر اندازه قله دنا علم در سینه من باشد و شجاعت نداشته باشم به درد چه نمی‌خورد.
ضمن قدردانی از مردم و خانواده شهدا که در این ایام فضای مجازی را رصد می‌کردم دیدم چقدر مردم تشنه بودند و منتظر بودند که چرا یک اتفاقی در این استان نمی‌افتد، چرا خبری نیست و خواستار مردم تکلیف من را بیشتر کرد.
بنده همه کارهای را از مراجع بالادستی انجام می‌دهم و این نیست که یک کاری انجام دهم و بدون مشورت شروع شود، وظیفه‌ام دفاع از حقوق آدم‌های پابرهنه، کم‌زور و افرادی که کسی را ندارند وکیل چندمیلیاردی بگیرند دنبال آن‌ها هستم و هوای آن‌ها را دارم.
بینی بین الله از سرمایه‌گذاری مشروع حمایت کنید، دست سرمایه‌گذار را می‌بوسیم، اما افرادی که از برخی افراد که تحت عنوان سرمایه‌گذار حمایت کردند این افراد به خود و خدایشان چطور می‌خواهند پاسخ دهند، وقتی‌که سرمایه‌گذاری کردید چند نفر را استخدام کردید؟ چطوری می‌خواهید جواب بچه‌های بیکار را بدهید، ما از سرمایه‌گذار مشروع جانمان را می‌گذاریم اما متأسفانه قانون حمایت می‌کند و به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار اسم می‌برند.
در کارخانه قند 4 پنج نفر به‌عنوان نگهبان هست مگر بنا بر کارآفرینی نبود، دست کارآفرین‌های زحمت کش که واقعاً پای کار هستند، اشتغال آفرینی می‌کنند را می‌بوسیم و ما بچه اینجا نیستیم و دشمنی نداریم.
فلان کارخانه دیگر فقط 12 نفر استخدام کرده که فقط آینده بیمه‌ای داشته باشند.
بنده اگر می‌گویم فلانی کارآفرین برتر است باید پیش خدا جوابگو باشد بااین‌همه سرمایه‌ای که از نظام و مملکت در اختیارش قرار داده‌شده است، باید اشتغال آفرینی انجام دهد. بانکی که می‌آید و در مقابل بدهی کارخانه را واگذار می‌کند باید برای مردم واضح و روشن باشد این حقوق مردم است و ما هم کوتاه نمی‌آیم. برای رسیدن به حقوق مردم به‌اندازه سرسوزن برای افراد خاص ارزش قائل نیستم، کسی که آخوند شد از همان روز اول باید برای مردم باشد.
آقایان توضیح دهند، صنعت، معدن و تجارت و اداره کار امور اجتماعی برای مردم توضیح دهید، و ما هم در رابطه با امنیت مردم توضیح می‌دهیم، مدیر باید کارش شفاف و روشن باشد.
سراغ بانک هایی خواهیم رفت و از آن ها نخواهیم گذشت که پول مردم این استان را می‌گیرند و به افراد خاص می‌دهند.


کد مطلب: 404546

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404546/مزارعی-قوه-قضائیه-باید-انقلابی-بماند-اگر-نیست-دربش-گچ-بگیرند-دست-سرمایه-گذاران-واقعی-می-بوسیم-حرف-خصوصی-کسی-ندارم-قرار-کارخانه-قند-کارآفرینی-انجام-بگیرد-سراغ-بانک-ها-می-روم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1