تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : ۴۰۴۵۳۳
در پاسخ به مطلب «آب منطقه‌ای؛ تشکیلات خودمختار و تعطیلی پنجشنبه‌ها» مطرح شد

مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد پاسخ مطلب «کبنا» را داد / استاندار بی‌خبر نیست، معتقد به برنامه‌ی مطالعه شده و بی‌نقض است

۳
۰
مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد پاسخ مطلب «کبنا» را داد / استاندار بی‌خبر نیست، معتقد به برنامه‌ی مطالعه شده و بی‌نقض است
کبنا ؛مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به آنچه که در این پایگاه خبری تحلیلی تحت عنوان «آب منطقه‌ای؛ تشکیلات خودمختار و تعطیلی پنجشنبه‌ها / استاندار بی‌خبر / ادارات استان با تهران مکاتبه کنند و پنجشنبه‌ها تعطیل شوند!/ آب منطقه‌ای در سال 94 مانده است!»[کلیک کنید] انتشار یافته بود، واکنش نشان داد.
وی اظهار داشت: گر چه مجموعه روابط عمومی و شخص مدیرکل آن همواره در زمینه تنویر افکار عمومی و دفاع از برنامه‌های دولت در استان پیشتاز بوده و هستند و از طرفی چون پاسخ اینگونه موارد بر عهده آن حوزه است، لذا لازم دیدم با توجه به عدم حضور ایشان به یکسری ابهامات و انتظارات آن سایت در حد اطلاعات پاسخ داده شود، امیدوارم مد نظر و توجه آن رسانه و انسان‌های واقع بین قرار گیرد.
 محمود مومن نسب، با استقبال از انتقادات سازنده و اعتقاد به آگاه سازی مردم شریف در همه عرصه‌ها و نیز با اشاره به ضرورت حفظ جایگاه و شان دولت در عرصه‌های مختلف و ضرورت کمک به دولت و مهم شمردن این شان توسط همه ارکان مختلف اداری و رسانه‌ای جامعه، بکار بردن ادبیاتی که «گویی استانداری نیست و استاندار در استانداری مستقر نیست، هر اداره‌ای هر جور می‌خواهد به ییلاق برود یا قشلاق» را سزاوار محیط محبوب رسانه ندانست.
این مسئول با بیان اینکه استاندار بی خبر از تعطیلی روزهای پنج‌شنبه در شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان نیست، اظهار کرد: مقام عالی استان در راستای احترام به تصمیم مدیریتی گذشته و اتخاذ برنامه‌های کارشناسی دقیق‌تر بر روی مدیریت صحیح و اصولی زمان و ساعات انجام کار در دستگاههای سازمانی و اداری استان، هنوز به این موضوع ورود نکرده است.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شرکت آب منطقه‌ای به صورت خود مختار و بدون اطلاع مدیریت ارشد استان، اقدام به تعطیلی روزهای پنج‌شنبه ننموده، بلکه فرآیند اخذ موافقت این شرکت برای تعطیلی روز پنج شنبه ناشی از موافقت مکتوب 2 مرداد ماه 1396 دبیر سابق شورای اداری استان با امضای معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار حدود یک ماه قبل از دوره مدیریت آقای دکتر احمدی در پاسخ به درخواست مکتوب 31 تیرماه 1396 شرکت آب منطقه‌ای صورت گرفته است.
مومن نسب، با تاکید بر این نکته که شما اکثر اهالی رسانه بارها بر این باور بوده‌اید، که استاندار نگاه علمی و فنی به مسایل دارد، افزود: واقعیت این است که استاندار استان معتقد به اقدام برنامه‌ای، مطالعه شده، پایدار با کمترین نقص و ایراد است.
وی با اشار به اینکه همه ما به کار غیر کارشناسی و تصمیم ناگهانی معتقد نیستیم، افزود: در اولویت‌های کاری مدیریت ارشد استان، برنامه راهبری و مدیریت درست زمان و تنظیم اصولی ساعات کار دستگاههای اجرایی و اداری استان با مراعات ابعات قضیه در دست بررسی است. بدیهی است در صورت دستیابی به نتایج و خروجی دقیق کارشناسی و مطلوب نظر اکثریت احاد مردم و نیز مصلحت سازمانی این کار صورت خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم
United States
ها بله درسته
پس تصویر نامه این موافقت ها را برای اطلاع مردم روی سایت ها بگذارید تا ببینیم .
Iran, Islamic Republic of
این توجیهات تابلو فقط در استان ما رایجه. معتقد... من دراوردی
مندنب
Iran, Islamic Republic of
استخدام بی ظابطه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1