کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درفرمانداری بویراحمد برگزارشد

انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان بویراحمد

23 آبان 1397 ساعت 11:24

پس از بحث و بررسی لازم برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه این شورا اخذ رأی به عمل آمد و اعضا از بین خود، آقایان محمد دانشی نصب بعنوان رئیس، عارف جاوید به عنوان نایب رئیس و غلامرضا مسلمی دوست را به عنوان منشی با رآی مخفی و اکثریت نسبی انتخاب نموده اند.


هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهرستان بویراحمد در دور پنجم مشخص شد.
به دعوت فرمانداری شهرستان بویراحمد به منظور اجرای مفاد مواد ۱ و ۲ آیین نامه اجرایی تشکیلات انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان، استان و شورای عالی استانها، جلسه هیئت رئیسه سال دوم دوره پنجم شورای اسلامی شهرستان بویراحمد امروز صبح در محل فرمانداری بویراحمد تشکیل شد.
 بنابر این گزارش، پس از بحث و بررسی لازم برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه این شورا اخذ رأی به عمل آمد و اعضا از بین خود، آقایان محمد دانشی نصب بعنوان رئیس، عارف جاوید به عنوان نایب رئیس و غلامرضا مسلمی دوست را به عنوان منشی با رآی مخفی و اکثریت نسبی انتخاب نموده اند.
 در این جلسه که معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار شهرستان بویراحمد ریاست آن را به عهده داشت، آقایان منوچهر کاشفی، میراث جعفری، کیوان آشنا، عبدالله الیاسی نسبت، علی بخش رحیمی و حاتم پیام به عنوان اعضای هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهرستان بویراحمد در دور پنجم انتخاب شدند.


کد مطلب: 404508

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404508/انتخاب-هیئت-رئیسه-شورای-اسلامی-شهرستان-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1