تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۰۴۵۰۷
کبنا گزارش می‌دهد

آب منطقه‌ای؛ تشکیلات خودمختار و تعطیلی پنجشنبه‌ها / استاندار بی‌خبر / ادارات استان با تهران مکاتبه کنند و پنجشنبه‌ها تعطیل شوند!/ آب منطقه‌ای در سال 94 مانده است!

۲۱
۰
آب منطقه‌ای؛ تشکیلات خودمختار و تعطیلی پنجشنبه‌ها / استاندار بی‌خبر / ادارات استان با تهران مکاتبه کنند و پنجشنبه‌ها تعطیل شوند!/ آب منطقه‌ای در سال 94 مانده است!
کبنا ؛تعطیلی پنجشنبه‌ها طرحی بود که در دوره استانداران سابق برای ایام تابستان به صورت هماهنگ و با تصمیم گیری استاندار و با هماهنگی با دولت صورت می‌گرفت و در پایان فصل گرما، این طرح لغو می‌شد و مجدداً ادارات از شنبه تا پنجشنبه فعالیت می‌نمایند. اگرچه بسیاری از کارمندان با تعطیلی پنجشنبه‌ها موافق بوده و تمایل به ادامه تعطیلی این روز در سایر فصول سال داشته‌اند، ولی با تصمیم استانداران این تعطیلی صرفاً به فصل تابستان تعلق داشته است. در این خصوص دانشگاه‌ها استثناء بوده و همواره پنجشنبه‌ها تعطیل هستند.
شرکت آب منطقه‌ای استان تنها تشکیلات اداری است که سرمست و به صورت خودمختار و بدون اطلاع مدیریت ارشد استان از مهرماه گذشته (1396)، همچنان در تعطیلی پنجشنبه به سر می‌برد. اتفاقاً از زمان آمدن احمدی به استان این سازمان به تعطیلی پنجشنبه‌ها در کل سال روی آورده است.
طبق گزارشات واصله، در شهریور و مهرماه گذشته این سازمان به صورت خودمختار و بدون هماهنگی با شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار و بدون توجه به لزوم هماهنگی در تعطیلی و بازگشایی همزمان ادارات، به دلایلی که بیشتر شخصی بوده، با سازمان متبوع خود در تهران مکاتبه کرده و مجوز تعطیلی خود را از آنجا دریافت کرده است!
جالب آن است که در حدود بیش از یکسال گذشته تاکنون که این شرکت در خوش خوشان تعطیلی پنجشنبه‌ها به سر می‌برد، استاندار خبردار نشده و از این سازمان نپرسیده در حالی که کلیه ادارات استان پنجشنبه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم هستند، چرا این سازمان به تعطیلات می‌رود؛ آنهم در این سال‌های خشکسالی و انبوه مراجعات مردمی ....
بدون تردید این امر دو حالت دارد؛ یا استاندار بی خبر از تعطیلی این اداره در روز پنجشنبه است و یا باخبر است و تذکری نداده و مانع نشده است. واضح است که در دو حالت استاندار تقصیرکار و مسئول است و باید در این خصوص به مردم استان پاسخ بگوید که چرا از این تعطیلی بی اطلاع است و یا اگر اطلاع دارد چرا مانع نشده و عدم هماهنگی و یکدستی در مدیریت امور اجرایی را مشاهده کرده و سکوت کرده است!
آیا صرفاً این اداره می‌تواند به صورت خودمختار و بدون هماهنگی با سایر تشکیلات اداری استان، با مرکز مکاتبه کند و ساعت کار خود را مشخص نماید؟ آیا اگر بقیه ادارات استان به چنین اقدامی روی آورند، در آن صورت فلسفه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیریت واحد استاندار بر آنها چیست؟
این رویه غلط باعث می‌شود که بقیه ادارات به این کار اقدام نمایند و این حق سایر ادارات و کارکنان ادارات است که با مکاتبه با تهران روزهای پنجشنبه را تعطیل کنند و به تفریح و گشت و گذار بروند و صرفاً این حق متعلق به سازمان آب منطقه‌ای نخواهد بود.
نکته جالت توجه اینکه این سازمان در طرح شهید رجائی در شهریور جاری (1397) جز ادارات برتر استان شناخته شده است و همه داستان باور مردم به برگزیده‌گان این جشنواره را می‌دانیم که در باور عمومی منطق درستی بر این انتخاب‌ها حاکم نیست. جالب‌تر آنکه در نخستین جلسه شورای اداری استان به ریاست دکتر احمدی، مدیر این دستگاه دیر به جلسه آمد و استاندار مانع از حضور مدیر آن در جلسه مذکور شد، اما بعدها مورد تجلیل وی قرار گرفت!
البته این سازمان همچنان در فضای سال 1394 سیر می‌کند و سربرگ بسیاری از مکاتبات این سازمان دارای شعار سال 1394 که سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» بوده، می‌باشد که این هم نشانه‌ای بر بی نظمی و نحوه مدیریت در این سازمان است و دلیلی دیگر بر انتخاب ناصحیح دستگاه‌های نمونه طرح شهید رجائی است. دستگاهی که هنوز بعد از 3 سال به سربرگ مکاتبات اداری خود توجه ندارد، چگونه می‌تواند در سایر امور موفق عمل نماید! (نمونه مکاتبه رسمی این اداره، مربوط به آبان ماه جاری با شعار سال 1394 در دفتر سایت موجود است)
گویی استانداری نیست و استاندار در استانداری مستقر نیست، هر اداره‌ای هر جور می‌خواهد به ییلاق برود یا قشلاق.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام مدیریت محترم سایت .احتراما مجموعه آب منطقه ای شرکت بود و شرکت دارای مجمع بوده و با کسب اجازه و مجوز قانونی بوده.دوما شرکت نفت.شرکت گاز.شرکت مخابرات.دانشگاه علوم پزشکی از سالهای گذشته روزرهای پنج شنبه تعطیل بوده و ساعت کار 44 ساعت در هفته هم رعایت میشود .چطور باقی ادارت رو نقد نکردید فقط علیه آب منطقه ای گزارش تهیه میشود لطفا منطقی و اصولی و با مطالعه نقد کنید
میلاد
Iran, Islamic Republic of
اولا . که هر چرت و پرتی رو تو سایتت مینویسی
دوما این تعطیلی پس از کسب مجوز از دستگاههای نظازتی استانی و کشوری بوده
سوما به تو یکی ربط نداره
مطلع
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
تعطیلی پنج شنبه های شرکت آب منطقه ای استان بنابر مکاتبه رسمی با استانداری استان و با اجازه شرکت بالا دستی انجام پذیرفته و باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی گردیده است.
در خصوص شعار سربرگ نامه ها به دلیل مشکلات به وجود امده در سرور اتوماسیون اداری به مدت چند روز شعارهای سالهای گذشته در سربرگ به اشتباه درج شده بود که بلافاصله توسط کارشناسان ذیربط اصلاح گردید.
با توجه به لحن خبر منتشر شده متاسفانه شاهد سوء نیت نگارنده خبر هستیم که بدون تحقیق کافی و با نگاه یکطرفه درگیر بازی های سیاسی گردیده و به شان و جایگاه متخصصین صنعت آب استان اهانت نموده است.
ان شاالله به زودی این حرکت زشت توسط دفتر حقوقی شرکت مذکور مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
نامه دار
United States
سربرگ موجود مربوط به تاریخ های خرداد و آبان ماه 97 است.
پس حرف چند روز نیست.....
aana
Iran, Islamic Republic of
اخه تو چه میدونی ادم اخه مگه ادارات شماها کار میکنن که شماها که همیشه . ولی ما از شنبه تا چهارشنبه از 7 تا 4بعد ظهر کار میکنیم و دستور از مقام بالا داریم تو میگی ادارات ولی ما شرکت هستیم از وزارت نیرو و مصوبات جلسه و. استاندار محترم مجوز پنج شنبه ها را داریم پس بهتره اول فکر کنید و تحقیق بعد حرف چرت بزنید
کر غُت
Romania
آرمونم سی استانی .و استاندار
آخ تا قیومت اداره آب منطقه ای!
با ایی کارش ب وضوح نشون دا .پیرو دستورات تهرانه !
ایی مردم و مسئولین استانی!
هر چ
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا ما شرکت هستیم نه اداره
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای محترم شما هم وضعیتتون مشخصه این بار از کی دستور و اعتبار گرفتید؟ ضمنا جهت اطلاع این شرکت مجوز استانداری و شرکت مادر رو داره راستی شرکت نفت،گاز،علوم پزشکی و ....چطور ؟ظاهرا اونا 5شنبه ها سرکارن و ما خبر نداشتیم یا شما در خواب بودین؟ راستی هزینه غذا رو چطور ؟خبری دارید ؟
کارمند
Iran, Islamic Republic of
برای سایت شما متاسفم که هر خبری رو بدون تحقیق چاپ می کنید؟1- این شرکت مجوز استانداری و شرکت مادر تخصصی منابع آب را دارد2- در خصوص شعار سال در سربرگ کاغذ اداری به علت اصلاح اساسنامه شرکت سربرگ جدید با شرایط جدید چاپ گردید اما در راستای اصلاح الگوی مصرف ،کاغذهای چاپ قدیم به عنوان رونوشت داخلی مورد استفاده قرار میگیرد
شهرسازی
United States
خوبه
پس اداره ما هم با تهران مکاتبه کنه و تعطیل بشیم خوبه
صرفه جویی در مصرف انرژی هم هست
یعنی اداره ما روزای 5 شنبه تعطیل بشه صرفه جویی در انرژی نداره؟
فقط اداره شما صرفه جویی میشه
صمد
Iran, Islamic Republic of
شما همونطور فرمودین اداره هستین
ولی آب منطقه ای شرکته
بهتره یه کم در این خصوص مطالعه بفرمایین
Iran, Islamic Republic of
بابا اداره را که کلا از شنبه تا چهارشنبه .با اینهمه نیروی بیکارتون
Iran, Islamic Republic of
استاندار حرف میزنه عمل
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
ضمن احترام به اهل قلم لازم است که مطالبی را خطاب به نگارنده خبر تعطیلی شرکت اب منطقه ای عرضه بدارم.
نگارش این حقیر نه از سر کین است و نه از سر عصبانیت بلکه از تاسف وافر است که کسی که به اصطلاح خود را از اهل قلم یا امانتدار مردم میداند اینگونه. صفحه بی الایش و معصوم کاغذ را با نوشتار تهی از صداقت و مملو. خود پر کرده ، به حال این اهل قلم نه تنها بایست گریست بلکه باید خون گریه کرد .
برادر گرامی خواهش من این است که اولا در مورد چیزی که می خواهی مطلب بنویسی مطالعه و تحقیق کن تا تصور خواننده در مورد شما مثبت باشد و شما را فردی با سواد و اشراف به مسایل بداند و نه خدای ناکرده فردی ..... دوست عزیز اولین گاف شما اینست که شما تفاوت ساختار یک شرکت و یک سازمان را نمیدانید به همین جهت و بدلیل همین جهالت اب منطقه ای را سازمان معرفی کرده اید در حالی که شرکت است با قوانین متفاوت از سازمان.
هرشرکتی دارای هیات مدیره است و تمام امور با تصویب هیات مدیره انجام میشه ولی سازمان کاملا دولتی و تابع شرایط امور اداری و استخدامی مملکت ( جهت اطلاع شما تا دوباره) و از طرفی بهتر بود که شما قبل از نگارش این مطلب صحت و سقم انرا جویا می شدید تا مانع از این .خود در بکار بردن این الفاظ خارج از شان و اخلاق میشدید .
همه از انتقاد سازنده و پیشنهادی که در تسهیل گری امور در جهت خدمت رسانی به مردم شریف منجر شود استقبال میکنند ولی شما تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب دادید .
برادر عزیز درج این مطلب شما کاملا حس کینه توزی و مغرضانه را هویدا ساخته و الی استفاده از برگه های ارم دار مزین به شعار هر سالی نیاز به واکاوی نداشته و نقطه ضعف محسوب نمیشود بلکه به جهت استفاده بهینه از کاغذهای ارم دار شرکت در جهت رعایت صرفه و صلاح و جلوگیری از اصراف ، جای تقدیر دارد ولی احتمالا شما نمیدانستید و مسلم نمدانید برای تهیه یک برگ کاغذ چه زیانی به طبیعت وارد می شود به هر حال پرسنل خدوم شرکت اب منطقه ای فارغ از همه مطالب نا ثواب به کار خود که همانا خدمت رسانی به مردم است ادامه داده و خارج از ضوابط و قوانین کاری را انجام نمیدهند اگه پنچ شنبه تعطیل هستند با هماهنگی و اخذ مجوزهای لازم بوده و مابقی روزهای هفته را تا حدودای ساعت ۴ بعدازظهر مشغول بکارند .
علی
Romania
شاید آب منطقه ای سفارش داده کبنا در موردش خبر کار بکنه تا مجوز تعطیلیشون رو بشه و حداقل ادعا کنن یه کار مثبت انجام دادن. واسه اینکه یکی از پر بارش ترین استان های کشور دارای بیشترین تنش آبی بشه از کی مجوز گرفتن.؟
Iran, Islamic Republic of
تنها شرکتی که داره تو این استان کار میکنه اداره اب منطقه ای هست
امیر
Iran, Islamic Republic of
نگارنده غرض شخصی داشته معلوم نیست دلش از کجا پره
وگرنه اولین تفاوت شرکته با ادارات در آینه که اونا مجمع دارن و ادارات نه
دوم اینکه سایر شرکت های استان از جمله شرکت گاز و شرکت توزیع برق هم پنج شنبه ها تعطیلن
سوم اداراتی که پنج شنبه ها تعطیل نیستن هفته ای 39 ساعت کاری دارن در حالیکه شرکت هایی که پنج شنبه تعطیل از جمله آب منطقه ای 44 ساعت قانونی کار در هفته رو رعایت می کنن
چهارم حسود هرگز نیاسود
پنجم از کی پول گرفتی برای ایجاد فضای مسموم خدا هر دوتون رو هدایت کنه
آرش
Iran, Islamic Republic of
دقیقآ برای چه کار خلافی مراجعه کردین که آب منطقه ای زیر بارش نرفته که الان شاکی هستید و اینطوری میسوزید؟؟
من مطمعنم اهداف کثیف و پنهان شخصی پشت این خبر هست.
مگه میشه استاندار بیخبر باشه از تعطیلی یک اداره کل؟؟
شما میدونید آب منطقه ای تا ساعت ۴ به ارباب رجوع خدمت رسانی میکنه؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای محترم کارت .مجوز بهت ندادن اینجوری.ی
استان
Iran, Islamic Republic of
شرکت برق استان-ستاد د انشگاه علوم پزشکی-شرکت گاز استان-شرکت آب منطقه ای استان.
چرا باید تعطیل باشند؟؟؟؟
اگر بهانه آنها رعایت ساعات اداری در طول هفته است؛که ساعت 6صبح حضور دارند این سوال مطرح است که کدام ارباب رجوع در زمستان سر د یاسوج و ظهر گرم وسوزان تابستان ساعت 3عصر می تواند جهت کار اداری مراجعه نماید؟؟؟؟
چرا سازمان بازرسی ورود پیدا نمی کند؟؟؟
چرا استاندار تذکر نمی دهد؟؟
آیا واقعا"شرایط کشور این اجازه را می دهد؟؟؟
آیا این موضوع تبعیض بین ادارات نیست؟؟؟
آیا حق خدمت به مردم به راستی ادا می شود؟؟؟
کر
Iran, Islamic Republic of
سلام اقتدار کاغذسربرگ گذشته ازسربرگ و بهینه حرف می زنی این مبنا اشتباه کرده چون بقیه روزها هم. مگویید درتمام ادارات کاری را بدون.ی می نویسید شرکت نفت گاز مربوط
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1