کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پاسخی به مطلب «یک ژن خوب کهگیلویه و بویراحمدی در شهرداری تهران پست گرفت»

22 آبان 1397 ساعت 19:38

تا روزهای گذشته علیرغم درخواست‌های شهرداری منطقه 3 و خود مهدی فرخان، آقای اسماعیلی فرد نفیا و اثباتا در این مورد موضعی اتخاذ نکرده بود. از همین رو روند انتصاب وی که با آمدن تیم جدید شهرداری متوقف شده بود، ادامه پیدا کرد و به سرانجام رسید.


بعد از انتشار مطلبی با عنوان «یک ژن خوب کهگیلویه و بویراحمدی در شهرداری تهران پست گرفت» متن زیر در پاسخ به آن ارسال شده که عیناً منتشر می‌شود.
در روزهای اخیر مطلبی در برخی از سایت‌ها و کانالهای خبری مرتبط با موضوعات استان منتشر شده که حکایت از آن دارد که جناب آقای سید علی اسماعیلی فرد مدیرکل حوزه دفتر شهردار تهران به یکباره داماد خود با مدرک فوق دیپلم (!) و بدون هیچ گونه سابقه اداری را به شهرداری ناحیه یکی از مناطق تهران منصوب کرده است. در خبر این سایت‌ها و کانال‌های خبری استانی -دانسته یا نادانسته- همنوایی آشکاری با برخی از محافل و رسانه‌های لرستیز مستقر در پایتخت دیده می‌شود. اما شنیده‌های ما حاکی از آن است که در اخبار منتشر شده، حداقل سه مورد خلاف واقع دیده می‌شود:
 1- آقای مهدی فرخان برخلاف اخبار منتشره دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه شاهد (با رتبه ۴۰۱ کنکور سراسری) و فوق لیسانس حقوق خصوصی دانشگاه علوم تحقیقات شهر قدس تهران (با معدل ۱۷) بوده است.
 2- برخلاف خبرهای منتشر شده وی از سال ۹۰ در شهرداری تهران مشغول به کار بوده و کارنامه وی در این موقعیت شغلی به شرح زیر است:
- سال ۹۰ مسئول دفتر و مسؤل استعلامات بازرسی منطقه ۵.
- سال ۹۱ تا ۹۳ مسؤل حقوقی نواحی ۲ و ۵ در منطقه ۵.
- سال ۹۴ معاون ناحیه و بازرسی و حقوقی ناحیه ۶.
- سال ۹۵ تا ۹۶ کارشناس مسؤل درآمد منطقه ۵.
- سال ۹۷ مشاور شهردار منطقه ۳.
- از مهر ۹۷ هم شهردار ناحیه ۳ منطقه ۳.
 ۳ - برخلاف شایعه سازی برخی محافل و رسانه‌هایی که در پایتخت بر تنور قومیت گرایی تیم فعلی شهرداری تهران می‌دمند، پیش از استقرار سید علی اسماعیلی فرد در اداره کل دفتر شهردار تهران، مقدمات انتصاب وی به شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۳ تهران فراهم بوده که پس از استقرار تیم جدید شهرداری و به درخواست آقای اسماعیلی فرد و جهت اجتناب از شایعاتی از این دست، این موضوع متوقف شد. تا روزهای گذشته علیرغم درخواست‌های شهرداری منطقه 3 و خود مهدی فرخان، آقای اسماعیلی فرد نفیا و اثباتا در این مورد موضعی اتخاذ نکرده بود. از همین رو روند انتصاب وی که با آمدن تیم جدید شهرداری متوقف شده بود، ادامه پیدا کرد و به سرانجام رسید.


کد مطلب: 404498

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404498/پاسخی-مطلب-یک-ژن-خوب-کهگیلویه-بویراحمدی-شهرداری-تهران-پست-گرفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1