کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

قیمت روز کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

22 آبان 1397 ساعت 19:12

در جلسه ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد قیمت برخی از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم این استان تعیین تکلیف شد.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: قیمت فروش دو نوع برنج به نرخ ۴ هزار و ششصد و ۵ هزار و هفت صد تومان و شکر با نرخ ۳ هزار و سیصد تا ۳ هزار و چهارصد تومان تصویب شد.
جعفر گوهرگانی از شرکت پشتیبانی دام استان خواست مرغ منجمد مورد نیاز بازار، دانشگاه‌های استان و اداره کل زندان‌ها را تأمین کند.
وی اضافه کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی همانند دیگر اصناف باید برای بازرسی از شرکت پشتیبانی دام هم اقدام کند.
گوهرگانی همچنین در خصوص توزیع گوشت قرمز منجمد برزیلی گفت: بعضی از شهرستان‌ها از این گوشت با قیمت دولتی محروم هستند و باید به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه سهمیه اختصاصی لاستیک خودروی سنگین استان جوابگوی نیاز متقاضیان نیست گفت: این در حالی است که سهمیه اختصاصی لاستیک در بازار به صورت چند نرخی به مردم ارائه می‌شود.
 وی خواستار مشخص شدن عاملان دولتی و نصب تابلوی قیمت دولتی لاستیک خودرو‌های سنگین شد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم با اشاره به اینکه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در انبار‌ها و سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی ذخیره سازی شده و هیچ کمبودی وجود ندارد گفت: مرغ منجمد ۱۸۵ تن، گوشت قرمز ۶۸ تن، ذرت ۱۳۴۱ تن، سویا ۶۰۵ تن، جو ۷۳۸ تن و برنج ۴۸۵ تن ذخیره سازی شده است.
دیودیده افزود: شهرستان‌ها باید عاملان توزیع خود را برای دریافت سهمیه به اداره کل صنعت معدن و تجارت معرفی کنند تا سهمیه مشخص شده شهرستان‌ها در اختیار آن‌ها گذاشته شود.
وی به سهمیه لاستیک خودرو‌های سنگین استان اشاره کرد و گفت: سهمیه لاستیک استان یک درصد معادل ۴ هزار و ۳۵ حلقه لاستیک است که تا کنون ۲ هزارو ۱۳۹ حلقه آن وارد استان شده است.
دیودیده اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه کالا‌ها از طریق سامانه ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری به ما اطلاع بدهند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.


کد مطلب: 404496

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404496/قیمت-روز-کالاهای-اساسی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1