تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۲
کد مطلب : ۴۰۴۴۹۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

قیمت روز کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد

۱
قیمت روز کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گفت: قیمت فروش دو نوع برنج به نرخ ۴ هزار و ششصد و ۵ هزار و هفت صد تومان و شکر با نرخ ۳ هزار و سیصد تا ۳ هزار و چهارصد تومان تصویب شد.
جعفر گوهرگانی از شرکت پشتیبانی دام استان خواست مرغ منجمد مورد نیاز بازار، دانشگاه‌های استان و اداره کل زندان‌ها را تأمین کند.
وی اضافه کرد: سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی همانند دیگر اصناف باید برای بازرسی از شرکت پشتیبانی دام هم اقدام کند.
گوهرگانی همچنین در خصوص توزیع گوشت قرمز منجمد برزیلی گفت: بعضی از شهرستان‌ها از این گوشت با قیمت دولتی محروم هستند و باید به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه سهمیه اختصاصی لاستیک خودروی سنگین استان جوابگوی نیاز متقاضیان نیست گفت: این در حالی است که سهمیه اختصاصی لاستیک در بازار به صورت چند نرخی به مردم ارائه می‌شود.
 وی خواستار مشخص شدن عاملان دولتی و نصب تابلوی قیمت دولتی لاستیک خودرو‌های سنگین شد.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم با اشاره به اینکه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در انبار‌ها و سردخانه‌های شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت غله و خدمات بازرگانی دولتی ذخیره سازی شده و هیچ کمبودی وجود ندارد گفت: مرغ منجمد ۱۸۵ تن، گوشت قرمز ۶۸ تن، ذرت ۱۳۴۱ تن، سویا ۶۰۵ تن، جو ۷۳۸ تن و برنج ۴۸۵ تن ذخیره سازی شده است.
دیودیده افزود: شهرستان‌ها باید عاملان توزیع خود را برای دریافت سهمیه به اداره کل صنعت معدن و تجارت معرفی کنند تا سهمیه مشخص شده شهرستان‌ها در اختیار آن‌ها گذاشته شود.
وی به سهمیه لاستیک خودرو‌های سنگین استان اشاره کرد و گفت: سهمیه لاستیک استان یک درصد معادل ۴ هزار و ۳۵ حلقه لاستیک است که تا کنون ۲ هزارو ۱۳۹ حلقه آن وارد استان شده است.
دیودیده اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی و عرضه خارج از شبکه کالا‌ها از طریق سامانه ۱۲۴ و یا با مراجعه حضوری به ما اطلاع بدهند تا در اسرع وقت رسیدگی لازم انجام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1