تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۴۰۴۴۷۰
برای نخستین بار صورت گرفت:

اختصاص 25 میلیارد تومان تسهیلات به زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

۰
اختصاص 25 میلیارد تومان تسهیلات به زیرساخت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۲۵۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی به زیرساخت‌های گردشگری استان اختصاص یافته است.    
 به گزارش کبنا نیوز، محمود باقری امروز (21 آبان‌ماه 97) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رقم برای نخستین بار در استان به حوزه گردشگری اختصاص یافته است، اظهار کرد: با این اعتبار پروژه‌هایی از جمله هتل، هتل آپارتمان و مجموعه پارک آبی در شهرستان‌های استان کلنگ‌زنی شده است.
 عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ایجاد اشتغال و درآمدزایی در حوزه گردشگری استان، افزود: در دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری گام‌های مهمی برداشته شده است.
باقری گفت: با افتتاح هتل چهار ستاره و پارک آبی مرکز استان شاهد ایجاد اشتغال و تحول در حوزه گردشگری استان خواهیم بود.
 وی با بیان اینکه راه‌اندازی ۵۰ واحد بو‌م‌گردی در سطح استان تا سال ۱۴۰۰ هدف‌گذاری شده است، عنوان کرد: امسال راه‌اندازی ۱۵ واحد بو‌م‌گردی در شهرستان‌های مختلف استان در دستور کار قرار دارد.
 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از کسانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری استان از جمله بو‌م‌گردی،هتل، هتل آپارتمان و سفره‌خانه‌های سنتی داشته باشند به صورت ویژه حمایت می‌کنیم.
 باقری عنوان کرد: در چند سال اخیر تکمیل اردوگاه های گردشگری استان در دستور کار قرار گرفت که با جذب اعتبارات ملی و استانی توانستیم اردوگاه‌های برم الوان بهمئی، باغ فردوس گچساران، رود رونه باشت، چشمه بلقیس چرام، خهکلون یاسوج، اندرسای سی‌سخت، آبشار کمر دوغ،اردوگاه گردشگری کریک و اردوگاه گردشگری موگرمون لنده را تکمیل کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1