تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۴۶۹
فراخوان مشارکت واحد خانواده مرکز آموزش و سلامت امام رضا (ع) از خیرین؛

۵۴ زوج در انتظار جشن ازدواج آسان هستند

۱
۵۴ زوج در انتظار جشن ازدواج آسان هستند
کبنا ؛مرکز آموزش و سلامت واحد خانواده آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد از عموم خیرین و مردم نیک اندیش جهت برگزاری جشن ازدواج آسان ۵۴ زوج جوان دعوت کرد.
به گزارش کبنا، مسئول واحد خانواده مرکز آموزش و سلامت امام رضا"ع" در رابطه با نحوه برگزاری جشن ازدواج آسان اظهار داشت: این اقدام حسنه ازطرف واحد خانواده این مرکز و در جهت فرهنگ سازی و نهادینه کردن امر مشارکت در امور ازدواج آسان قشر جوان که با وضعیت حاکم بر بازار، استطاعت مالی لازم جهت این سنت نیکو را ندارند، انجام می‌شود.
مرادی گفت: در ایام عید غدیرخم، واحد خانواده مرکز آموزش و سلامت امام رضا علیه السلام اقدام به تمهید مقدمات برگزاری جشن ازدواج آسان برای تعداد 9 زوج جوان نمود که از باب هزینه‌ها و افزایش تعداد و مکفی نبودن کمک‌های مردمی در کنار حمایت‌های دفتر آستان قدس جهت برگزاری و تامین جهیزیه مناسب به تغییر زمان مراسم جشن مبادرت کرد.
مسئول کانون موضوعی واحد خانواده آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به دلیل اینکه روزانه تعدادزیادی از زوج‌های جوان بی بضاعت به مرکز امام رضا «ع» مراجعه می‌کنند و خواهان برگزاری جشن ازواج آسان هستند، تصمیم به برگزاری مجدد این اقدام خداپسندانه در حد استطاعت مالی این مرکز گرفته شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون تعداد 54 زوج جوان چشم انتطار برگزاری این مراسم خداپسندانه هستند که در همین راستا و با عنایت به مشکلات حاکم بر بازار از خیرین جهت حمایت دعوت به عمل می‌آید.
خادمیار واحد خانواده دفتر آستان قدس رضوی در استان هدف از برگزاری ازدواج آسان را کاهش هزینه‌های سرسار آور ناشی از اجاره باغ و تالار و فرهنگ سازی و سلامت کانون خانواده بیان کرد و افزود: به حول وقوه الهی قصد داریم این جشن مشترک را با حمایت شیفتگان سیره نبوی و علوی برای تعدادی از جوانان متقاضی برگزار کنیم و این عروس ودامادها را به خانه بخت بفرستیم.
مرادی ازتمام کسانی که تمایل دارند دراین امرخداپسندانه شرکت کنند و توشه‌ای جهت دنیا و آخرت خود مهیا نمایند، دعوت کرد تا در زمینه تجهیزات و امکانات ساده و در خورشان از جمله تزیین سالن برگزاری جشن، تهیه گل، بادکنک، پایه‌های تزیینی، نیروی همراه کننده، تزیین ماشین برای همراه کردن عروس و داماد، گالری عروس، لباس عروس، صندلی، دسته گل عروس یا هر وسیله دیگری به صورت اهدایی یا امانی، وجه نقد برای خرید اقلام موردنیاز، پرداخت هزینه محضر، آتلیه ویا درصورت مهارت لازم عکس و چاپ عکس یادگاری زوجین، پذیرایی و یا مشارکت درخرید بسته شیرینی و میوه متناسب با شئون اسلامی همکاری نمایند.
 وی همچنین از اعلام نیاز به تعدادی خادمیار جهت همکاری در برگزاری جشن نیز خبر داد و افزود: واحد خانواده دفتر آستان قدس رضوی از افرادی که تمایل دارند در بسته بندی میوه، شیرینی، تزیین سالن، پذیرایی ازمدعوین و نظافت سالن جشن همکاری نمایند استقبال نموده و به یقین با خدای خویش معامله نموده‌اند.
رابط خادمیاری خانواده آستان قدس رضوی در استان از علاقمندان درخواست نمود تا در این امر خداپسندانه ثبت نام و با اعلام همکاری سرعت عمل نشان داده ودیگران را نیز ترغیب نمایند.
وی در پایان ابراز داشت: علاقمندان جهت شرکت در این امر خداپسندانه می‌توانند هر روز بعد از ظهر از ساعت 3 به بعد با شماره تلفن‌های 07433334323 و 09173415968 تماس حاصل فرمایند.
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1