تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۳
کد مطلب : ۴۰۴۴۶۵
خبرهای ورزشی:

بانوی کهگیلویه و بویراحمدی مربی تیم ملی رولبال بانوان شد

۰
بانوی کهگیلویه و بویراحمدی مربی تیم ملی رولبال بانوان شد
کبنا ؛خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد:

پیشکسوت هاکی کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی ایران شد
با حکم سرپرست فدراسیون هاکی، هاکی‌باز سابق کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته پیشکسوتان هاکی ایران شد
طی حکمی از سوی سرپرست فدراسیون هاکی، نوروز حیدری از مربیان تیم ملی هاکی کشور به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون هاکی منصوب شد.
در این حکم به امضاء حسن اباذری سرپرست فدراسیون آمده است: جناب آقای نوروز حیدری؛ نظر به تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی در ورزش اصیل و ناب ایرانی هاکی و به منظور انسجام بخشی به جامعه پیشکسوتان هاکی کشور که به حق سرمایه‌های اصلی و گرانمایه ورزش می‌باشند، بدین‌وسیله به سمت ((رئیس کمیته پیشکسوتان ))این فدراسیون منصوب می‌شوید.
در این حکم آمده است: امید است با اتکال به ذات لایزال درگاه احدیت و با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری به عنوان راهگشای امور در انجام این مهم موفق و موید باشید.

بانوی کهگیلویه و بویراحمدی مربی تیم ملی رولبال بانوان شد
رئیس هیات اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانوی کهگیلویه و بویراحمدی مربی تیم ملی رولبال بانوان شد.
 احسان بهرامی با اشاره به توانمندی‌های بازیکنان و مربیان استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته رول‌بال اظهار کرد: در مسابقات جام جهانی هندوستان بازیکنان تیم ملی رول‌بال بانوان ایران با درخشش بازیکنان کهگیلویه و بویراحمدی موفق به کسب مقام ارزنده سومی شدند.
وی در ادامه به انتخاب یکی از مربیان تیم ملی از استان اشاره کرد و گفت: طی حکمی از سوی بهمن محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت، نجمه عبدالله پور به عنوان مربی تیم ملی اسکیت رولبال بانوان منصوب شد.


برگزاری تورنمنت سه جانبه هاکی ویژه گرامی‌داشت بهرام شفیع در یاسوج
رئیس هیات هاکی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری تورنمنت سه جانبه هاکی در بخش بانوان گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم بهرام شفیع رئیس فقید فدراسیون هاکی کشور در یاسوج خبر داد و گفت: این رقابت با حضور تیم‌های هاکی یاسوج، گچساران و اصفهان و از 23 لغایت 25آبانماه برگزار خواهد شد.
شهلا گشتاسبی‌نیا رئیس هیات هاکی استان از میزبانی شهر یاسوج در المپیاد دختران کشور خبر داد و اظهار کرد:  این رقابتها از یک الی پنجم آذر ماه در شهر یاسوج و با حضور 12 تیم برگزار خواهد شد.
رئیس هیات هاکی استان کهگیلویه و بویراحمد  از حضور بانوان متولد 1382 ،1383،1384و 1385 در این المپیاد خبر داد و افزود :هنوز تیم های شرکت کننده در این مسابقات از طرف فدراسیون مشخص نشده ،ولی حضور 9 الی 12 از استانهای سراسر کشور در این المپیاد قطعی شده است.
این مقام مسئول ضمن تشکر از حمایت فدراسیون و علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از برگزاری تورنمنت سه جانبه هاکی در بخش بانوان گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم بهرام شفیع رئیس فقید فدراسیون هاکی کشور در یاسوج خبر داد و بیان داشت: این رقابت با حضور تیم‌های هاکی یاسوج،گچساران و اصفهان و از 23 لغایت 25آبانماه برگزار خواهد شد.
گشتاسبی نیا از تمرینات خوب و منظم تیم هاکی بانوان استان برای حضور پرقدرت در رقابتهای لیگ برترهاکی بانوان کشور خبر داد و گفت: برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر هاکی بانوان کشور در حال حاضر دو تیم در دو شهر یاسوج و گچساران روزانه زیر نظر  مربیان مجرب این هیات در حال تمرین است و قطعا امسال تیم هاکی بانوان کهگیلویه و بویراحمد  یکی از مدعیان کسب مقام قهرمانی لیگ برتر هاکی بانوان کشور خواهد بود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1