تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۴۰۴۴۶۴
کبنا گزارش می‌دهد

َشهردار چرام عصبانی شد و تلافی استاندار را سر رسانه‌ها درآورد/ بعضی رسانه‌ها اخلالگر و بدون صلاحیت هستند

۵
۰
َشهردار چرام عصبانی شد و تلافی استاندار را سر رسانه‌ها درآورد/ بعضی رسانه‌ها اخلالگر و بدون صلاحیت هستند
کبنا ؛شهردار چرام از اتمام ۹۰ درصد از پروژه‌های شهرداری چرام خبر داد و گفت: پروژه‌های که شهرداری در این یک سال انجام داده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود شهرداری بوده است.
علی نوری صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران صدای مردم هستند، اظهار کرد: این عزیزان مشکلات مردم را با بهترین زبان و ادبیات به گوش مسؤولان می‌رسانند تا هر چه بهتر در توسعه شهر و شهرستان کمک کرده باشند.
شهردار چرام عنوان کرد: اصحاب رسانه سعی کنند آن چیزی را که واقعیت دارد بیان کنند به راستگویی و پاک گویی متعهد باشند و نسبت به ارائه گزارش‌هایی که در بحث مشکلات شهر و مردم هست باید با صداقت به گوش مردم رسیده شود.
وی افزود: کسی که در این راستا کوتاهی کند به نوعی به خود و مردم ظلم کرده است و کسانی که به دروغ و شایعه پراکنی در بحث تخریب اشخاص، تخریب مسؤولان و نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند، جفایی است که هم بر خود و هم بر ایران عزیز می‌کنند.
شهردار چرام در ادامه بیان می‌کند: برخی افراد صلاحیت حوزه خبرنگاری را ندارند و موارد کذبی را منتشر می‌کنند و دوستان در حق برخی مدیران ناحقی می‌کنند که به نظر بنده توقعات نامشروع دارند.
نوری در ادامه سخنان خود به ارائه گزارشی از عملکرد یکساله خود پرداخت و با بیان اینکه در بدو ورود به شهرداری چرام شهرداری با چالش‌های بسیار زیادی در بحث عمرانی مالی اداری و حقوقی درگیر بود، گفت: هفت ماه از حقوق پرسنل پرداخت نشده بود یعنی چیزی حدود بیش از ۱۱ میلیارد ریال به اضافه عدم پرداخت بیمه تامین اجتماعی آنان و روزی که شروع به کار کردیم شاید یک میلیون هم در حساب شهرداری نبود.
شهردار چرام خاطرنشان کرد: طی ۱۸ سال خدمتی که در شهرداری چرام داشتیم هیچ وقتی از بدو شروع شوراها نبود که مثل شورای دوره پنجم گرفتار این همه ناهنجاری و به هم ریختگی باشیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت شهرداری چرام ابراز کرد: برای اولین بار در شهرداری جلساتی تحت عنوان شورای اداری اجرایی تشکیل دادیم، در خصوص مسائل عمرانی حدود ۲۵۰ هزار مترمربع با مبلغ بیش از ۸ میلیارد تومان آسفالت انجام داده‌ایم.
نوری از انجام بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع لایه‌های به یس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۵ هزار متر مربع جدول گذاری با ۷۰۰ میلیون تومان، هم سطح سازی معابر بیش از ۹۰۰ متر معادل ۴۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات شهرداری چرام بوده است.
 وی، ادامه داد: در سیل بند اصلی حدود ۱۷۰ متر مربع روی شبکه هدایت کانال توانستیم کار انجام دهیم که امسال در نظر داریم با توجه به اینکه دو مرکز علمی و دانشگاهی در مسیر جاده آرند داریم بلوار آن را هم اجرا کنیم.
این مسؤول تصریح کرد: در بحث فضای سبز حدود ۵ هزار متر مربع توانستیم از مساحت فضای سبز در این یک سال اضافه کنیم و سر جمع چیزی حدود بیش از ۱۰ میلیارد تومان در این یکسال پروژه عمرانی اجرا کردیم که کل کمک عمرانی از طرف دولت از یک میلیارد نگذشت و حدود ۹۰ درصد پروژه‌های که شهرداری در این یکسال انجام داده از ظرفیتها و پتانسیل‌های خود شهرداری بوده است.
وی افزود: کمک‌های خوبی هم در بحث نقدینگی و هم در بحث قیر رایگان به شهرداری شد که از همه کسانی که در این بین ما را مساعدت کردند به ویژه معاون عمرانی استانداری کمال قدردانی و تشکر را داریم.
نوری ابراز کرد: اعتبار عمرانی که در شهرستان توزیع شد معادل یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود که بیشتر از این حق ما بود ولی با پیگیری‌هایی که داشتیم توانستیم یک میلیارد به این مبلغ نیز اضافه کنیم.
 شهردار چرام گفت: در بحث عملکرد مالی از یک شهریور ۹۶ تا اول شهریور ۹۷ ما حدود ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون عملکرد مالی داشتیم که بیش از ۳ میلیارد آن پرداخت بابت بدهکاری‌های قبلی بوده است.
 وی تصریح کرد: بهترین گامی که در شهرداری برداشتیم گام اداری بود که توانستیم با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم از جوانان متعهد و متخصص در بحث مسئولان واحدها استفاده کنیم و در بحث مدیریت اداری توانستیم نظم و انضباط خوبی برقرار کنیم که شهرداری با مدیریت سالم و درست کارش را انجام می‌دهد.
نوری با بیان اینکه درب شهرداری به روی همه باز است، ابراز کرد: شهرداری نسبت به هر عملکردی که دارد در برابر هر کسی در هر مقامی هست پاسخگو هست چه مالی، چه حقوقی و چه عمرانی و در هر زمانی و این آمادگی را داریم که اسناد مالی، حقوقی و اداری را در اختیار دوستان در هر منطقه قرار دهیم و اعتقاد دارید هیچ نقطه کوری در عملکرد ما وجود ندارد.
وی تصریح کرد: به شخصه اعتقاد دارم باید حقوق بیت‌المال به بهترین نحو اداره شود ما به عنوان خادم مردم حافظ و نگهدار بیت المال باشیم.
  به گزارش کبنا، اینکه چرا شهردار چرام برخی رسانه‌ها را کاذب و بعضی خبرنگاران را صلاحیت‌ندار می‌خواند، بر می‌گردد به قضیه سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جلسه شورای اداری چرام، آنجایی که علی محمد احمدی استاندار وقتی صحبت‌های شهردار چرام را می‌شنود، می‌گوید: بگو بینی و بین الله چه کاری برای مردم کرده‌اید؟!
رسانه‌ها آن روز اظهارات استاندار را منتشر کردند و علی نوری که به نظر می‌آید از انتشار مطالب آن روز عصبانی بود، جلسه‌ای گرفته تا شاید پاسخی به برخی از خبرنگاران و استاندار داده باشد، او گفت: رسانه‌ها اگر نقدی می‌زنند بر علیه مدیری توقعات نامشروع دارند. قطعاً شهردار چرام باید پاسخگوی این سخنان خود باشد. نوری از لفظ اخلالگر هم برای خبرنگاران استفاده کرد.
آیا انتشار سخنان استاندار محترم در جلسه شورای اداری چرام توسط خبرنگاران شانتاژ و اخلالگری هست؟
در صورتی که فایل صوتی و سخنان استاندار و شهردار در جلسه موجود هست البته شهردار اذعان کرده که من نشنیدم استاندار چه گفت که دیگر این بر می‌گردد به اینکه با تمام وجود در جلسه حاضر باشی و باید بداند که خبرنگاران نکته سنج هستند
اینکه خبرنگارانی که اخبار سفر استاندار را پوشش دهند و شهردار چرام آنها را اخلالگر و مورد اتهام قرار دهد می‌بایست حوزه استانداری و معاونت عمرانی استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری ورود کنند.
شهردار چرام که با این اتهامات به خبرنگاران می‌خواهد خودی نشان بدهد و با اینکه دم از صلاحیت و مجوز خبرنگاران می زند، اما دیروز در نشست خبری بعضی از دوستان رسانه‌ای را دعوت کرد که نه در خانه مطبوعات عضو هستند و نه سایت‌های آنها مجوز استانی دارند و از آن طرف از خبرنگارانی که سایت‌های آنها مجوز رسمی و خودشان عضو خانه مطبوعات هستند دعوت نکرد تا نشان دهد که شهردار خودش به قانون پایبند نیست.
جناب شهردار بدانید که خبرنگاران منتقد دنبال منافع و رانت نبوده و گرنه می‌شود، سکوت کرد یا همراه شد. بنابر این بهتر است که شما به امور شهری، کارهای فرهنگی و رسیدگی به وضعیت و مشکلات شهر و شهروندان را در دستور کار قرار دهید و شرح وظایفتان را مجدداً مطالعه نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تیام
Iran, Islamic Republic of
اولا ایشون ۲روز قبل اعلام کرد که کل خبرنگاران دعوت هستن . و شرکت همه آزاده . خیلی از خبر نگار نماها در سطح شهر چرام هستن که روزانه اخباری رو بدون سند و واقعیت مینویسن و شهردار و شورا رو تحقیر میکنن این اشتباهه . مگه چرام چقدر بزرگه که روزی ۱۰خبر داغ و کذب براش تیتر میزنن . طرف تا دیروز گلخنگ میفروخت اومده خبرنگار شده . یه گوشی گرفته دستش به خودش میگه خبرنگار . و علیه هر مدیری خبر مینویسه و جو درست میکنه .
😍
Iran, Islamic Republic of
جناب نوری انسانی صدیق و پاکدست هستن که شهر چرام ظرفیت همچین مدیری رو نداره . همون غریبه ها براتون خوبن که بیان ۱۲ میلیارد جیبتونو خالی کنن و خبردار نشید .
Iran, Islamic Republic of
شهردار چرام
Denmark
عزیزان این چه حرفیه 12 میلیارد تومان کجا بود که کسی به قول شما بخواد حیف و میل کند. خدا را در نظر داشته باشید .
م
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس نوری شجاع و پاک دست نمی دانم بعضی از این خبرنگارا دنبال چه هستند مهم اینه که اکثریت مردم شهر از مهندس نوری رضایت صددرصدی دارن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1