تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۴۰۴۴۵۲
جانشین سازمان فضای مجازی سراج کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری دوره‌ی آموزشی نهج‌البلاغه رایگان در یاسوج

۱
۱
برگزاری دوره‌ی آموزشی نهج‌البلاغه رایگان در یاسوج
کبنا ؛سازمان فضای مجازی سراج استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دیگر استان‌های کشور اقدام به برگزاری دوره‌ی آموزشی نهج البلاغه به صورت حضوری کرده است.
سید سعید هاشمی، جانشین سازمان سراج استان در رابطه با این سازمان عنوان کرد: این سازمان در زمینه‌های شبکه‌های اجتماعی، فضای مجازی، بازی‌های رایانه‌ای، سواد فضای مجازی، آموزش و دیگر مسائل مرتبط با این حوزه مشغول به فعالیت است.
وی ادامه داد: در پی اقدام مشترکی که سازمان سراج کشوری با یک سازمان قرآنی در تهران انجام داده یک دوره‌ی 32 ساعته‌ی نهج البلاغه در یاسوج با دعوت استاد خبره در این زمینه برگزار خواهد شد.
هاشمی هدف برگزاری این دوره مقدماتی را آشنایی و شناخت حکمت‌های امام بزرگوار امیرالمؤمنین (ع) اعلام کرد و در این مورد گفت: کتاب‌های آموزشی شامل 2 جلد مقدماتی شامل 32 درس می‌باشد که هرکدام در قالب 60 دقیقه یعنی 32 ساعت خواهد بود که باید طبق زمان بندی مشخصی در 16 جلسه تا قبل از پایان سال جاری به اتمام برسد.
جانشین سازمان سراج کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: هزینه‌ی دوره با احتساب دو جلد کتاب 100 هزارتومان می‌باشد که سراج استان همه‌ی هزینه‌ها را متقبل شده و به صورت رایگان برگزار خواهد شد. محل برگزاری کلاس‌ها پس از ثبت نام به اعضا اعلام خواهد شد.
وی افزود: هر کسی که تمایل به ثبت نام در این دوره را دارد، می‌تواند از طریق سایت www.serajeduc.ir در سمت چپ سایت بر روی گزینه‌ی «دوره آموزش جامع نهج البلاغه» کلیک نماید و ثبت نام خود را انجام دهد و حتماً پس از ثبت نام، یک پیامی را به شماره تلفن 09179900933 ارسال نمایند تا اسامی استان جمع آوری گردند. اگر کسی به هر دلیلی شرایط ثبت نام برایش مقدور نبود، با همان شماره تلفن تماس گرفته تا مراحل ثبت نام توسط سازمان سراج استانی انجام گیرد.
هاشمی در پایان گفت: در پایان آزمونی گرفته خواهد شد که در آن از 3 نفر به ترتیب نفر اول 300 هزارتومان، نفر دوم 200 هزارتومان و نفر سوم 100 هزارتومان تقدیر خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

متقاضی
Iran, Islamic Republic of
گواهی آموزشی صادر می گردد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1