کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان

برگزاری ویژه برنامه «کوچک قامتان بزرگ مرد» در دهدشت/شهدا کتاب های مصور

20 آبان 1397 ساعت 0:42

ویژه برنامه «کوچک قامتان بزرگ مرد» جهت گرامیداشت 89 شهید دانش آموز با حضور دانش آموزان و مسولان در دهدشت برگزار شد.


ویژه برنامه «کوچک قامتان بزرگ مرد» جهت گرامیداشت 89 شهید دانش آموز با حضور دانش آموزان و مسولان در دهدشت برگزار شد.
 محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این ویژه برنامه  با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب مرهون رشادت های شهدا است اظهار کرد: شهدا کتاب های مصوری هستند که باید آن ها را ورق زد و خواند و الگو برداری کرد.
رزاقی با بیان اینکه دشمن زمین گیر شده است عنوان کرد:امروز انقلاب ما در اوج است و روز به روز شاهد توانمندی و موفقیت آن در عرصه های مختلف هستیم.
وی در پایان رشادت شهدای دانش آموز را یادآور شد و گفت:شهید مرحمت والازاده شهید ۱۳_۱۴ساله ای است که لباس جبهه بر تنش اندازه نبود این شهید لباس را از کمر بست تا بتواند آن را برتن کند تا اندازه شود.
 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثار گران کهگیلویه نیز در این ویژه برنامه اظهار کرد:در نظام ما ایدیولوژی اسلامی توانسته انسان های خاص را تربیت کند،امروزه در همه زمینه ها در دورانی که نقش دین و دین مداری از زندگی مردم رخت بر بسته بود انسان هایی در مقابل طاغوت به پا خواستند و ریشه آنهارا خشکاندند. نمونه این انسان ها در تاریخ کمتر پیدا می شود.
کمال الدین دولت خواه عنوان کرد:امروزه این انقلاب یک انقلاب بی نظیر بوده است همه ما خواهران و برادرن مسئول باید بدانیم که  همه ما باید پژواک صدای شهیدان باشیم.
دولتخواه ادامه داد:هویت اولین درسی است که باید از شهیدان بگیریم،دومین درسی که باید از شهیدان بگیریم مسئولیت پذیری است،این دانش آموزان در زمان خود و براساس تفکر ناب خود وظیفه خود دانستند تا در برابر دشمنان به پاخیزند  و اکنون نوبت ماست که پا جای پای آن ها بگذاریم و به وظایف خود عمل کنیم.
در ادامه پورک پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: این جلسه به نام ۸۹ شهید دانش آموز برگزار شده و جمع جمع دانش آموزی است و اگر مروری بر انقلاب و دفاع مقدس داشته باشیم می بینیم که دانش آموزان در این چهار دهه گذشته همیشه در تمام عرصه ها حضور چشمگیری داشتند.
وی افزود:دانش آموزان نگاهی در این وصیت ها بیندازند و از آن ها الگوبرداری کنند.
 حمزه محقق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: مناسبت های مهمی در این هفته وجود داشت که برنامه هایی نیز برگزار شد یکی از این برنامه های اجرا شده،راهپیمایی ۱۳ آبان بود که حقاً امسال بی نظیر و کم سابقه بود و ما مسئولین وظیفه داریم در قبال حضور و مقاومت مردم و خون شهدا پاسخگو باشیم و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
 
 
 


کد مطلب: 404446

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404446/برگزاری-ویژه-برنامه-کوچک-قامتان-بزرگ-مرد-دهدشت-شهدا-کتاب-های-مصور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1