تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب : ۴۰۴۴۴۶
با حضور مسوولان

برگزاری ویژه برنامه «کوچک قامتان بزرگ مرد» در دهدشت/شهدا کتاب های مصور

۰
برگزاری ویژه برنامه «کوچک قامتان بزرگ مرد» در دهدشت/شهدا کتاب های مصور
کبنا ؛ویژه برنامه «کوچک قامتان بزرگ مرد» جهت گرامیداشت 89 شهید دانش آموز با حضور دانش آموزان و مسولان در دهدشت برگزار شد.
 محمدرضا رزاقی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در این ویژه برنامه  با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب مرهون رشادت های شهدا است اظهار کرد: شهدا کتاب های مصوری هستند که باید آن ها را ورق زد و خواند و الگو برداری کرد.
رزاقی با بیان اینکه دشمن زمین گیر شده است عنوان کرد:امروز انقلاب ما در اوج است و روز به روز شاهد توانمندی و موفقیت آن در عرصه های مختلف هستیم.
وی در پایان رشادت شهدای دانش آموز را یادآور شد و گفت:شهید مرحمت والازاده شهید ۱۳_۱۴ساله ای است که لباس جبهه بر تنش اندازه نبود این شهید لباس را از کمر بست تا بتواند آن را برتن کند تا اندازه شود.
 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثار گران کهگیلویه نیز در این ویژه برنامه اظهار کرد:در نظام ما ایدیولوژی اسلامی توانسته انسان های خاص را تربیت کند،امروزه در همه زمینه ها در دورانی که نقش دین و دین مداری از زندگی مردم رخت بر بسته بود انسان هایی در مقابل طاغوت به پا خواستند و ریشه آنهارا خشکاندند. نمونه این انسان ها در تاریخ کمتر پیدا می شود.
کمال الدین دولت خواه عنوان کرد:امروزه این انقلاب یک انقلاب بی نظیر بوده است همه ما خواهران و برادرن مسئول باید بدانیم که  همه ما باید پژواک صدای شهیدان باشیم.
دولتخواه ادامه داد:هویت اولین درسی است که باید از شهیدان بگیریم،دومین درسی که باید از شهیدان بگیریم مسئولیت پذیری است،این دانش آموزان در زمان خود و براساس تفکر ناب خود وظیفه خود دانستند تا در برابر دشمنان به پاخیزند  و اکنون نوبت ماست که پا جای پای آن ها بگذاریم و به وظایف خود عمل کنیم.
در ادامه پورک پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گفت: این جلسه به نام ۸۹ شهید دانش آموز برگزار شده و جمع جمع دانش آموزی است و اگر مروری بر انقلاب و دفاع مقدس داشته باشیم می بینیم که دانش آموزان در این چهار دهه گذشته همیشه در تمام عرصه ها حضور چشمگیری داشتند.
وی افزود:دانش آموزان نگاهی در این وصیت ها بیندازند و از آن ها الگوبرداری کنند.
 حمزه محقق فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: مناسبت های مهمی در این هفته وجود داشت که برنامه هایی نیز برگزار شد یکی از این برنامه های اجرا شده،راهپیمایی ۱۳ آبان بود که حقاً امسال بی نظیر و کم سابقه بود و ما مسئولین وظیفه داریم در قبال حضور و مقاومت مردم و خون شهدا پاسخگو باشیم و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1