تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۴۴۰
یادداشت|

دروغگو ها به مجلس نمی‌روند!!!

جواد محمدی
۱
۰
دروغگو ها به مجلس نمی‌روند!!!
کبنا ؛پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: هرکس سوگندی یاد کند که به اندازه بال پشه‌ای دروغ در آن باشد نقطه سیاهی درقلبش پدید می‌آید وتا روز قیامت می‌ماند.
یکی از بزرگترین آفت‌های که دین مردم و اعتماد واطمینان آنان را مورد هدف قرار می‌دهد دروغ و فریب کاری است. پیامبر فرمودند: بدترین وبالاترین رباها «دروغ» است. زیرا ربای اقتصادی سرمایه مادی افراد را از بین می‌برد اما در دروغ اصل ایمان خدشه دار می‌شود.
بدون تردید در مکتب اسلام به ویژه مکتب تشیع که ماحصل سیره اهل بیت و امامان معصوم علیهم السلام است دروغ و سوگند دروغ بسیار مذموم و ناپسند و زشت می‌باشد. چنانچه شخصی بخواهد در نظام اسلامی صاحب منصب و موقعیت حاکمیتی باشد و به عنوان عصاره فضائل مردم و وکالت و نمایندگی مردم را به عهده داشته باشدقطعا شرایط سخت‌تر و شدیدتر است. طبق ماده ۲۸ قانون انتخابات بند الف آن انتخاب شوندگان (کاندیداها) باید التزام عملی به اسلام داشته باشند. آیا کسانی که عملاً به مردم دروغ می گویند و سوگند دروغ می‌خورند و یا وعده دروغ به مردم می‌دهند التزام عملی به اسلام دارند؟ آیا این افراد دین جوانان را هدف نگرفته‌اند؟ آیا دروغگویان حامیان تخریب «نرم» مذهب شیعه نیستند؟ آیا افراد دروغ گویی که سرمایه اجتماعی جامعه و دین مردم را تضعیف کرده و می‌کنند شایستگی منصب در حکومت تشیع را دارند؟ قطعاً پاسخ منفی است و چنین افرادی به طور قطع ویقین توسط فقهای محترم شورای نگهبان رد صلاحیت خواهند شد.
 ممکن هست مردم به علت صداقتشان و یا عدم اطلاعشان برای یک بار سخنان کسی را باور کنند اما مطمئناً تاریخ مصرف دروغ سریع پایان می‌یابد به ویژه در عصردنیای اطلاعات و مطبوعات و فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که در کسری از ثانیه اخبار واطلاعات در گوشه گوشه دنیا جابجا می‌شود.
امام حسن عسکری علیه السلام می‌فرمایند: تمام پلیدیها در اتاقی قرار دارد و کلید آن دروغ است. بنا به نص صریح کلام معصوم امکان ندارد که فقهای بزرگوار شب زنده دار و حقوق دانان برجسته و خدا ترس شورای محترم نگهبان و هیات های نظارت چنانچه مستتدات به موقع به دست آنان برسد اجازه دهند در این مملکتی که مدیون خون هزاران شهید گلگون کفن است دروغگویان بر مناصب امور بنشینند و دین خدا؛ اعتقادات پاک مردم وسیره پاکان و صالحان را به سخره بگیرند. لذا مردم اطمینان خاطر دارند که شورای محترم نگهبان تحت تاثیر هیچ عامل یا عواملی نخواهند گرفت جز قانون و مستندات قانونی.
---------------------------
جواد محمدی
 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

لیکک
Iran, Islamic Republic of
انشاء اله مستندات نمایندگان دروغگو به موقع بدست شورای محترم نگهبان میرسه و اونا کار خودشون را خوب بلدن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1