تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۰۴۴۳۹
در نشست هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شد

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاسوج خبر داد.
به گزارش کبنا، عزیز فیلی ظهر امروز در نشست هماهنگی برای برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در یاسوج خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه ماحصل دستاوردهای نظام در این چهل سال به صورت سمعی و بصری در دید عموم قرار می گیرد.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: مکان مناسبی برای برپایی این نمایشگاه انتخاب و تجهیز نمایشگاه و مبلمان آن به نحو احسن انجام شود.
فیلی با تاکید بر اینکه همه برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی  این نمایشگاه باید تا دهه نخست دی‌ماه انجام شود، ابراز کرد: دستگاه‌ها همه امکانات خود را برای برپایی این نمایشگاه بسیج کنند تا نمایشگاه باشکوهی در شأن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شود که مورد استقبال مردم قرار گیرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشته است، عنوان کرد: این نمایشگاه شامل دستاوردهای تمام دستگاه‌های استان در طول چهل سال عمر انقلاب اسلامی است.

 نمایشگاه بزرگ کتاب در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در استان خبر داد.
رضا خردمند ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه 12 تا 21 بهمن در مصلای شهر یاسوج برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در 170 غرفه برگزار می‌شود، افزود: پیش‌بینی می‌شود 100 تا 150 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نمایشگاه کتاب یاسوج 20 غرفه به رسانه‌های دیجیتال اختصاص یافته و هشت ویژه برنامه از جمله شب شعر انقلاب و نقد و بررسی کتب در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.
رضا خردمند با بیان اینکه تلاش می‌کنیم نمایشگاه کتاب امسال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شود، عنوان کرد: سال گذشته 250 ناشر از سراسر کشور به ویژه استان‌های قم و تهران در نمایشگاه کتاب شهر یاسوج شرکت داشتند.
وی ابراز کرد: برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان مهم‌ترین رویداد فرهنگی در این استان نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1