تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۴۰۴۴۲۳
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

برخی به خاطر جناح بازی از عدالت خارج می‌شوند

۱
برخی به خاطر جناح بازی از عدالت خارج می‌شوند
کبنا ؛امام جمعه دیشموک گفت: برخي به خاطر جناح بازي از عدالت خارج مي‌شوند و آن كساني را كه مشكل دارند بر اساس جناح بازي به كار مي‌گيرند و به آنها راي مي‌دهند كه اين كار با عدالت اسلامي سازگاري ندارد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه از ظلم بپرهیزید زیرا تاریکی‌های روز قیامت برگرفته از ظلم‌های انجام شده توسط افراد در این دنیاست اظهار کرد: دین خدا را که اساس اسلام است زنده نگه دارید و عدالت برقرار کنید تا همیشه در زندگی موفق شوید.
وی در ادامه گفت: برخی به خاطر جناح بازی از عدالت خارج می‌شوند و آن کسانی را که مشکل دارند بر اساس جناح بازی به کار می‌گیرند و به آنها رای می‌دهند که این کار با عدالت اسلامی سازگاری ندارد.
امام جمعه دیشموک گفت: باید عدالت علی (ع) را بهترین الگو برای خود در نظر بگیریم چون در منطقه ما در برخی خانواده‌ها گاها عدالت رعایت نمی‌شود و دوست داشتن پسرها بیشتر از دخترها در خانواده‌ها رایج است که همین کار و تبعیض باعث تحقیر دختران می‌شود که عواقب بدی دارد.
وی اذعان کرد: در مراسم 13 آبان مردم با بصیرت ایران اسلامی با حضور پررنگ خود سنگ تمام گذاشتند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند که این حضور پررنگ جای تقدیر و تشکر دارد.
خطیب نماز جمعه شهر دیشموک با بیان اینکه آمریکا از 40 سال قبل تاکنون علیه نظام اسلامی نقشه می‌کشید و نقشه‌های آمریکا از قبیل کشتار 17 هزار از مردم بی‌گناه در ترورها، حمله نظامی از طریق طبس، تجهیز صدام به انواع سلاحهای شیمیایی استخدام جاسوس‌ها برای ضربه زدن به ایران اسلامی و حال هم اجرای تحریم‌های بی‌مورد علیه ایران اسلامی از قبیل تحریم‌های دارویی، غذایی، تکنولوژی و هسته‌ای است.
وی با بیان این که هدف اصلی آمریکا سیطره مجدد بر ایران اسلامی است عنوان کرد: تمام نقشه‌های آمریکا علیه ایران بیهوده و بی‌فایده بود و آمریکا به اهداف خود نرسیده و نمی‌رسد.
وی تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که آمریکا دست مداخله در این کشور را ندارد و این اقتدار مرهون هدایت و رهبری، رهبر بزرگ است.
راوند گفت: آخرین حربه آمریکا علیه ایران این بود که نفت ایران را به صفر برساند اما با معاف شدن برخی کشورها توسط آمریکا نفت ایران به فروش می‌رسد و این معافیت برخی کشورها توسط آمریکا شکست آمریکا را نمایانگر است و نمی‌تواند علیه ایران اسلامی برنامه و اهداف خود را به نتیجه برساند.
وی خاطرنشان کرد: طلوع ماه ربیع‌الاول را به همه مردم مسلمان ایران تبریک می‌گویم و این حلول ما ربیع‌الاول بسیار مبارک است چون بسیاری از ولادت‌ها از قبیل ولادت امام صادق(ع)، هجرت پیامبر، آغاز تاریخ اسلام، ایثارگری‌های حضرت علی(ع) و به امامت رسیدن امام زمان در این ماه اتفاق افتاد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک گفت: 20 آبان سالگرد شهادت سردار حسن تهرانی پدر موشکی ایران را تسلیت عرض می‌کنیم و این سردار کسی بود که بنیانگذار صنعت موشکی ایران بود و 25 سال عمر خود را در صنعت موشکی ایران گذراند.
وی گفت: از بخشدار محترم بخش دیشموک تقدیر و تشکر می‌کنم که با توجه به مسدود بودن راههای ارتباطی دیشموک بر اثر بارش باران در زمان کم این راهها را بازگشایی و پیگیری کرد و در زمان کم نفت مردم شهر دیشموک و روستاهای اطراف را با پیگیری به دست مردم رساند و مثل سالهای قبل مردم به دفتر از چنین کمبوداتی مراجعه نکردند.
امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از مردم امامزاده میرسالار جهت حفر چاه آب شرب شهر دیشموک از مردم منطقه دیشموک خواست تا از استفاده این آب شرب برای کاشت سبزیجات و باغات خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1