تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : ۴۰۴۴۱۵
خطيب جمعه گچساران:

ترامپ حتی در بین لیبرال دموکراسی‌ها بی‌آبرو شده است

۰
کبنا ؛امام جمعه گچساران با بيان اينكه دشمن هرچه تلاش كرد تا مردم در یوم الله 13 آبان شرکت نکنند و یا کمرنگ بیایند، گفت: به کوری چشم دشمنان یوم الله 13 آبان ماه هیچ زمان با این کیفیت و کمیت و با جمعیت اتحاد و انسجام برگزار نشده بود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی و سیاسی این هفته گچساران با توصیه و دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز و اجتناب از گناهان  با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو اظهار کرد: همان گونه که اشاره شد امروز اولین روز از ماه ربیع الاول است.
 وی ادامه داد: دو ماه محرم و صفر ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت و شما مومنین و مومنات مود توجه اهل بیت قرار گرفته اید و ارتباطات‌ شما قوی‌تر شد و برخی نیز توفیق داشتند در این ایام به کربلا مشرف شدند و برخی نیز با راه اندازی موکب‌ها در خدمت رسانی به زائران کربلای حسینی در این ایام پرداختند.
 امام جمعه گچساران افزود: در این دو ماه همه کشور و مردم حسین حسین می‌گفتند که این نشان از آن دارد که مورد توجه ائمه معصومین قرار گرفته‌اند.
 خطیب جمعه گچساران با اشاره به حلول ماه ربیع الاول بیان کرد: با آغاز این ماه حزن و اندوه دیگر نیست و این ایام، ایام بشارت و شادی است.
 وی  با بیان اینکه با حلول این ماه زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنیم، ابراز کرد: البته باید دقت کرد در این ایام روزهای شهادت  ائمه و موازین شرعی را نیز باید رعایت کرد و دستمان به دامان اهل بیت باشد و هر دستوری را که اهل بیت داده اند یقینا خیر دنیا و آخرت ما در آن است و بدانیم  که راه نجات این است.
 حجازی با اشاره به یوم الله 13 آبان که دشمنان خیلی تلاش کردند و به خصوص ابلهی که  خیلی منم منم می کند و فکر می‌کند عددی است  با ما تنها دشمنی خود را ابراز نمی کند بلکه با همه دنیا  و می‌خواهد همه را تحت فرمان خود داشته باشد.
 امام جمعه گچساران با بیان اینکه اینها عددی نیستند، بیان کرد: هر چه  در توان داشتند تلاش کردند تا مردم در یوم الله 13 آبان شرکت نکنند و یا کمرنگ بیایند لیکن به کوری چشم آنها این یوم الله 13 آبان ماه را هیچ وقت با این کیفیت و کمیت و با جمعیت اتحاد و انسجام  برگزار نشده بود.
حجازی با بیان اینکه از تک تک خواهران و برادران در نقطه نقطه کشور ایران خاصه شهرستان گچساران که در راهپیمایی شرکت کرده بودند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
 وی با اشاره به دیدار دانش آموزان و دانشجویان در روز 12 آبان ماه با مقام معظم رهبری بیان کرد: در  این دیدار رهبری به نکات خوبی اشاره فرمودند.
 حجازی افزود: رهبری فرموده‌اند، امروز  قدرت آمریکا به زوال است در زمان  اوباما نیز این گونه بوده اما امروز در زمان رئیس جمهوری ترامپ که واضح است با هر تصمیمش در دنیا مخالفت می شود حتی لیبرال دموکراسی هم دارد بی آبرو می‌شود.
امام جمعه گچساران ادامه داد: رئیس جمهور جدید آمریکا چون چوب حراج به اینها زده  و آبروی آمریکا و لیبرال دموکراسی را برده قدرت سخت آمریکا یعنی قدرت اقتصاد آمریکا  و نظامیشان رو به زوال است.
 وی  ادامه داد: رهبری فرمودند، هدف آمریکا از تحریم  فلج کردن اقتصاد کشور ایران بود که نتیجه این شد که حرکت  به سمت خودکفایی در کشور گسترش یابد.
 حجازی اظهار کرد: امروز در کشور شاهد یک حرکت جدید به سمت استقلال سیاسی و اقتصادی در کشور  هستیم و آینده کشور ایران اسلامی به مراتب بهتر و درخشان تر از گذشته است و در آن تردیدی نیست.
حجازی  با اشاره در دیدار دانشجویان و دانش آموزان با مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبری به دانشجویان و دانش آموزان فرمودند که این روز را به چشم خود خواهید دید، آینده  درخشان و اوج عزت کشور را شما جوانان و نوجوانان خواهید دید.
 وی افزود: امروز اولین روز از ماه ربیع الاول است و شب گذشته لیله مبیت بود یعنی شبی که امیرالمومنین (ع) در بستر رسول اکرم (ص) خوابید تا رسول اکرم (ص) بتواند به مدینه هجرت کند.
امام جمعه گچساران در ادامه به دیگر مناسبت های این هفته اشاره کرد و افزود: روز چهارشنبه 22 آبان ماه روز حمایت از بیماران کلیوی  و روز جهانی دیابت است.
وی ادامه داد: مومنین ما آگاه هستیم بیمارانی رجوع می کنند که حتی هزینه پرداخت ویزیت را هم ندارند  تلاش کنیم  هم مسوولان به خصوص مسوولان شبکه بهداشت و درمان  تلاش بیشتری کنند  برای دنیا و آخرتمان  به هم وطنانمان کمک کنیم که اگر این چنین عمل کنیم خدای متعال  به ما آبرو و سلامتی بیشتری خواهد داد.
حجازی به برگزاری مراسم 19 آبان ماه اشاره و خاطرنشان کرد: 19 آبان ماه سالگرد شهادت شهدای والا مقام شهرستان گچساران است.
وی تصریح کرد: 6 نفر از جوانان در مسجد شهیدان گچساران در سال 57 به جرم حق گویی و حق طلبی به شهادت رسیدند.
حجازی ادامه داد: فردا چهلمین سالگرد شهادت این عزیزان است که فردا مراسم باشکوهی به منظور تجلیل از مقام شامخ آن‌ها برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1