تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۴۰۴۴۱۴
فضای کاسبی کاسه لیسان باز شد؟!

تغاری بشکند ماستی بریزد - جهان گردد به گرد کاسه لیسان

زریر حجتی
۴۶
۲
تغاری بشکند ماستی بریزد - جهان گردد به گرد کاسه لیسان
کبنا ؛زریر حجتی؛ توده‌های مردم و حامیان واقعی انقلاب حال خوشی ندارند!
حجم انبوه اخبار افسار گسیخته شبکه‌های اجتماعی از قطار مختلس گران مدعی انقلاب و مردم مدار در طیف‌های چپ و راست و کارگزار و اعتدال، مردم را رنجور کرده است!
افشاگری‌های پایتخت نشینان حکایت از دلال بازی‌های غیر قابل باور و ملال آور در سطوح دستگاههای مختلف دارد!
هر کس که با نردبان اعتماد مردم و به نام و خط و جناح جایگاهی یافته است، آن را در تیول شخصی خانواده و قبیله خود قرار داده است!
وزیر و وکیل، چپ و راست در سطوح ملی، به ائتلاف نامیمون خود جهت غارت مردم و چاپیدن انقلاب رسیده‌اند!
توده‌های مردم در منظر عمده شیوخ دو قطب چپ و راست فقط ابزاری برای انتخابات شده‌اند!
نگاهشان به بیت المال و انقلاب و منصب‌ها، غنائمی است که در تعهدات نانوشته می‌بایست به ژن‌های بی هویت خویش برسد و در عین حال شعارهای دهان پرکن دموکراسی و مردم سالاری دهند!
دستگاه‌های نظارتی نیز به هر دلیل بستر را جهت جولان این قماش خائنین به مردم و انقلاب فراهم کرده‌اند!
توده‌های سرخورده از شعارهای انتخاباتی را هنوز با گفتار درمانی و عناوین حساسیت زای چپ و راست اغفال می‌کنند تا اعمال ناشایست خویشاوند سالاری خویش را کتمان کنند!
هیهات! بعید به نظر می‌رسد که حتی توده‌ها این دوگانگی شخصیت‌ها را درک نکرده باشند.
درکهگیلویه و بویراحمد بدون توجه به عوامل فوق، چهره‌های نفاق که دنبال رزومه نویسی و الصاق خود به این و آن هستند تا بلکه به نانی و نامی دست یازند از فضای گفتمانی به وجود آمده بین دو شخصیت محترم " دکتر هدایت خواه و دکتر تاجگردون" سوء استفاده و دنبال صید ماهی مقصود خویش هستند!
شکی نیست که مطالبه گری از مسئولان و نمایندگان ادوار مختلف حق مردم است اما موضوع متنازع فیه دستمایه‌ای برای این قماش افراد و هوادران برخی نمایندگان دیگر شده که در این فضای غبار آلود با پی گرفتن خط نفاق به تخریب و تشتت و تفرقه دامن زنند!
با تحقیقی که پیرامون هویت برخی نقادان و نویسندگان داشته‌ام، این نتیجه عاید شده که: " تغاری بشکند ماستی بریزد- جهان گردد به گرد کاسه لیسان!" در چنین فضایی نمود و ظهور پیدا کرده است.
عده‌ای در سایه اختلافات و با فضا سازی و همچنین تنش در مسیر اتحاد نیروهای انقلاب سعی در بهره برداری یا کاندید سازی دارند و به رغم دغدغه اصلی مردم که اقتصاد و معیشت است به چاپلوسی و تملق روی آورده و رزومه به دست دنبال کاسبی خویش‌اند و چه بسا همین خزعبلات خود را در شبکه‌های اجتماعی رزومه کنند!
آن یکی بر خلاف عرف نویسندگی خود را مهندس نامیده و با بی شرمی تمام می‌نویسد" نوشته: مهندس ...عضو ...!"
چقدر قبیح است این رویکرد و عالم نافهمی رزومه نویسان تفرقه انگیز که به تعبیر زیبای شاعر؛ دیوانگی هم عالمی دارد..."
هر چند عندِ غلو این یکی و ذَم آن یکی همان انگیزه تفضل از خود بدر کردن و خط تفرقه انداختن است که البته عقبه‌های آن را هر اهل فهم ودرک به‌خوبی می‌شناسد و اینها هم مثل عمر سعد با رزومه نویسی و کاسه لیسی از گندم ری نخواهند خورد!
شک نیست که تاجگردون و هدایت خواه با ایدئولوژی خاص خود منشاء و منبع خدمات بزرگی به استان بوده‌اند و نگاه غالب مردم به این دو چهره شاخص در حوزه فعالیت، نگاهی مثبت و غیر قابل قیاس با دیگرانند. خدمات این دو فرد خدمات نظام است و البته که مطالبه گری مردم و قشرهای دانشگاهی و اهل فن باید بیشتر و با چالش باشد اما نباید و نشاید که موجب تفرقه شود و توجیه کار نکرده و بر زمین مانده دیگران شود.
 رویکرد این وجیزه، ورود به چالش بین هدایت خواه و تاجگردون نیست بلکه بر ملا کردن خط نفاق رزومه نویسان و به اصطلاح مهندسین عضو...! است
برخی مجیزگویان مداهنه پرور و عیب جویان عقده گشا با دامن زدن به بحث دو شخصیت استانی به خلط موضوع دکتر روشنفکر و دکتر نیکبخت و ... به دنبال تنش در مسیر اتحاد نیروهای انقلاب در بویراحمد و دنا هستند.
هنوز هدایت خواه اظهار نظری جهت ورود به عرصه انتخابات نکرده ولی عده‌ای مذبذب منش و دارای هویت معلوم با دامن زدن به موضوعی گفتمانی که روزانه در صدها تریبون کشور طنین انداز و عادی شده، به مغالطه و سفسطه بازی روی آورده تا بلکه بتواند با ابزار قراردادن این نکته، از خود تابلویی بسازد و خوش خدمتی خود را عیان نمایند!
 مشکلاتی در جامعه بروز کرده که به اعتماد سوزی و فشار اقتصادی بر مردم منجر شده و این اولویت مردم است و باید مورد مطالبه قرارگیرد و شایسته نیست دوباره با طرح مسائل سوخته خطی و باندی مردم را فریب داد که این تکرار همان پدیده‌ای است که توده‌ها را به روز سیاه نشانده است!
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دنا
Iran, Islamic Republic of
خدا پدر و مادرت را رحمت کند که الحق شیر پاک خورده ای
Iran, Islamic Republic of
ای بابا. بنده خدا شماها تاج گردون را از زمین و هوا مورد اهانت قرار دادید و الان داری دنبال دل به دست آوردن واقعا متاسفم

دنبال چه هستید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر تاج گردون در سطح ملی و فرا ملی دیده میشه بقیه کشکن
دنا
Iran, Islamic Republic of
احسن واقعیت را نوشته ای درود
ممتاز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حجتی خدمات آقای هدایت خواه به استان و شهرستانهای حوزه انتخابیه اش چه بوده توضیح دهید .
عملکرد دکتر تاجگردون و دکتر هدایت خواه قابل قیاس با هم نبستند .جانب انصاف را رعایت کنید .
خود جنابعالی در زمان مسئولیت در آموزش و پرورش دنا با محوریت سید قدرت حسینی مدیر وقت اولویت اصلی و ماموریت خود را بر مبنای مسائل جناحی پی ریزی کرده بودید حتی با انتقالی یک دانش آموز دبیرستانی که کار جزئی بود گزینشی عمل می کردید و معلمان زیادی را به جرم اینکه همفکرتان نبودند با آنها بد ترین رفتارها و تبعید به مناطق محروم که حقشان نبود. در صورتی که در دوران طلایی اصلاحات تا کنون چنین حق کشیهایی وجود نداشته و نخواهد هم داشت .
هم استانی منصف
Iran, Islamic Republic of
جناب یا خ ممتاز!قابل قیاس نیستند بقول شما زیر یکی برای مردم وکشورش ونیازمندان واخرتش کار می کند ودیگری برای رفا خوودوستان همچون هم فکرانی مثل شما صحبتهای شما عین بی انصافی است که شخصیت ممتاز کشوری.ر روزگاز قیاس کرده اید
100
Iran, Islamic Republic of
طرح های که آقای هدایت خواه در مجلس پیگیری کردند وبه تصویب رسید 1- زیر سازی واسفالت راه های روستایی 2- دادن گاز به روستاهای که 15کیلومتر با لوله اصلی گاز فاصله دارند این دوطرح در سطح ملی بودند ولی ساخت 1000کلاس درس در استان واحداث 19سالن ورزشی و ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج وبیمارستان شهید جلیل کارخانه سیمان مارگون احداث سد تنگ سرخ وراه آهن اقلید به یاسوج وصدها طرح دیگر طرح های بودند که آقای هدایت خواه پیگیری کردند
نوید
Iran, Islamic Republic of
سلام ببخشید روشنفکر دکترای چه دار .
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ایشان دانشجوی دو مقطع دکترا در تهران ویاسوج هستند
دنا
Iran, Islamic Republic of
ایشان 20 روز پیش پایان نامه خود را با موفقیت ارائه داد و موفق به کسب مدرک دکترا شد. رشته تحصیلی ایشان را دقیقا حضور ذهن ندارم اما احتمالا روابط بین الملل و یا مدیریت اموزشی باشد
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روشنفکر دارای 1_دکترای مدیریت دولتی2_دکترای کسب کار3_دکترای مدیریت دانشگاهیان فرهنگی ایران
سعادت آقایی
Iran, Islamic Republic of
درود جناب حجتی فعال اجتماعی و اصحاب دیرین رسانه

نکوهش کرده اید
دوستانی را که شاید هم تازه قلم به دست گرفته اند ….
کاش بجای واژه ی سخیف کاسه لیس ، همان چاپلوس یا متملق و یا حتی گرسنه را بکار می بردید تا هنگام خواندن مطلب، عصبانیت و شماتت در ذهن کوچک مان متبادر نمی شد …
ضمن اینکه شایسته است شما در جایگاه استاد رسانه و قلم به جوانان این مرز بوم سراپا محروم فرصت دهید قلم بدست گیرند ، آزمون و خطا انجام دهند تا رشد کرده و شکوفا شوند …

در پایان انتظار سعه ی صدر بیشتری را از حضرتعالی داشتیم
و برای همه ی مردم محروم و شریف سرزمین مان ارزوی توفیق داریم

من الله توفیق
حجتی
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به ممتاز!!
سلام
بنده اصلا مسئولیتی در آموزش و پرورش سی سخت دنا در هیچ دوره ای نداشته ام . اینگونه مطلب نوشتن به سخیفی همان موضع گیر های بی مبنای عده ای در فضای سیاسی است.
اشکال کار در همین قضاوت های سطحی است که فقط چیزی شنیده اید. باید بیشتر تحقیق می کردید
منتظر ظهور
Iran, Islamic Republic of
بسی جای تاسف است که هر کس را دیده ایم خود را استاد فن، دارای درجات بالای تحصیلی - شغلی و فردی عالم میداند اما با نوشتن جملاتی سخیف و ناپسند در مورد افراد؛ .را بهتر از هر زمان نشان میدهد!
دوست عزیز، اقای حجتی!
بکار بردن کلماتی همچون کاسه لیسان (ک ویژگی رفتاری سگان هنگام غذا خوردن است بسی بی ادبانه و دور از نزاکت اجتماعی است و خیلی تاسف بار تر اینکه شما خود را فردی تحصیل کرده و اجتماعی دانسته و به سوابق تحصیلی و شغلی خود مینالید اما هنوز آداب صحیح جاگذاری کلمات در نوشته ها را نمیدانید)
شاید اگر نوشته های دیگران را بهتر و بدون جهت گیری و غرض ورزی میخواندید،متوجه میشدید که کلام آنها در برابر حرف های توهین آمیز شما همچون مورچه در برابر فیل است!
همین شماها ب این مسایل حاشیه ای دامن میزنید و موجبات.سایرین هستید!
فکر نمیکنم اقای هدایخواه نیز راضی به این حمایت کورکورانه در قالب بی تدبیری بوده باشند و اگر راضی باشند باید استغفار کنند از ریختن آبروی مومنان!
علی ایحال برید ب درگاه عبودیت توبه کنید ک این پست ومقام ها ب کسی وفا نکرده و عذاب توهین و افترا ها در عالم باقی خواهد ماند..
من الله توفبق

مدیر لطفا متن رو کامل بزار
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقای حجتی. درود بر شما و درود بر استاد هدایت خواه. ان شاءالله اسفند ۹۸ جواب دندان شکنی .خواهیم داد
Iran, Islamic Republic of
. مسلمان هر چه اهانت وتوهین به مسولین ودستگاههای نظارتی روا داشتی آن وقت به خاطر.مدی تعریف وتمجید از آقای تاجگردون وهدایتخواه کردی هر کس ائدیولوژی خاص یعنی چه بزرگترین توهین را به مردم ومسولین کرده اگر نه از روی نا آگاهی باشد باید شدید ترین برخورد را با . که هر بخشی را از سایتی گرفت میشد کی از تو توقع نوشتن داره برو کاسه کوزه ات را جمع کن تا دوره تو برسید که پستی دست وپا کنی.
سجاد
Iran, Islamic Republic of
پدرت بیامرزد که حق مطلب را ادا کردی. الان دیگه معلومه اما مردم بدبخت ساده زود فریب غوغا سالار ها میخورن
چنارستان
Iran, Islamic Republic of
سلام فقط ناجی بویر احمد ودنا دکتر ستار هدایت خواه عزیز
سعید
Iran, Islamic Republic of
زیبا بود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
هفتصد و هفتاد و دو کلمه نوشته ای که فقط بگویی هدایت خواه به استان خدمت کرده است؟کدام خدمت؟
ق.ب
Iran, Islamic Republic of
درود بر برادر فرهیخته و سخنان خردمندانه ی او
والسلام علی من اتبع الهدی
نوید
Iran, Islamic Republic of
من می پرسم آقای روشنفکر دکترای چه دار شما می فرمایید درمقطع دکترا پس چرا لقب دکتر را می گذارید
Iran, Islamic Republic of
أَمْ نَجْعَلُ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ كَالْمُفْسِدِينَ فِي الْأَرْضِ أَمْ نَجْعَلُ الْمُتَّقِينَ كَالْفُجَّارِ ﴿٢٨﴾
آیا ما آنان را که ایمان آورده و به اعمال نیکو پرداختند مانند مردم (بی ایمان) مفسد در زمین قرار می‌دهیم؟ یا مردمان با تقوا و خداترس را مانند فاسقان بدکار قرار می‌دهیم
Iran, Islamic Republic of
باسلام بله از نظر س. با خودرو ميلياردي اش و كاخهاي شيراز و تهران انقلابي است چون مبيلغي هم به شما گرداندگان. ميرسد شما كه تا هفته قبل منتقد بوديد حالا شديد حامي ؟
کهگیلویه
United States
ماباتمام وجودازدکترروشنفکرحمایت میکنیم خسته نباشی دکترحامی محرومین
عبداله
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلم رسایت عالی بود دست مریزاد
ارجمند
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه یعنی حجاب وعفاف
جوان اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
برای ما جای سوال داره که شما در جریان انقلاب و انقلابی بودن چه جایگاهی داشته و دارید؟!شما بحث از تملق و کاسه لیسی میکنید در حالی که متن شما تماما تعریف و تمجید از دو چهره ایست که کارنامه شان دست مردم هویداست و بزرگنمایی. را در خط به خط مطلبتان میتوان پیدا کرد!!تعریف از یک اصلاح طلب و یک اصولگرا با هم بیشتر به شوی فدایت شوم شبیه هست آقای بی ریا.
بهتر بود ابتدا دوستتان اقای هدایتخواه را در جریان متنتان میگذاشتید تا .که جدیدا به آن یکی که مورد تمجیدتان هست (تاجگردون)رو نمیزدند که الان روسیاهیش به زغال بماند!
منتقدان دوست و مرادتان اقای هدایتخواه هم با ادله واضح و مقبول به جوسازی علیه ایشان که حرف و عملشان. پرداخته و بدون شک در انتخابات آینده نیز از پای نخواهند نشست.
ملت 8سال تبعیض رو فراموش نکرده اند،شاید.سفارشی آن موقع داشتید و به مزاجتان خوش آمده تمایل به لاپوشانی داشته باشید که البته این هم در مرام مدیون است که دینش را ادا کند.
بهتر نیست از دو بزرگواری که ازشان نام بردید بپرسید دلیلتان از کاندیدا شدن مقابل دوست انقلابیتان چه بود؟!شاید متن مرا بهتر بهتان تفهیم کنند!
شخص شما در قلم زدن فقط ادبیات. را از برید و از یاران اقای انحصارا.بیش این انتظاری نیست!!دیگران همه. و فقط شما در جلگه یاران صراط مستقیم هستید!
خداوند ناظر بر اعمال انسانهاست و از درون همه آگاهی کامل دارند شما لازم نیست به قضاوت نشسته و بهشت و جهنم تقسیم کنید!
خداوند همه را به راه راست هدایت بفرمایند،انشاالله.
جناب کمایی مدیر محترم کبنانیوز لطفا گزینشی برخورد نکنید و نظرات را عینا منتشر کنید.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
عجب!!با وجود این متن مگه جایی برای کاسه لیسی هم.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
کرو دس و سر مردم بکشیت هدایتخواه تا ایترس سی امثال ایشا نون پخت ختو هم حمایتش کنیت
درود بر اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
حجتی یه زمانی با سید اصلاحات بود الان با اصولگرا!
جل الخالق!!
آخ سی سیاست
اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
زریر حجتی بذار تا انتخابات شاید مهندس غریب پور یا سید باقر تایید شدن خدا رو چی دیدی
حق گو
Iran, Islamic Republic of
.
حیف قلم که.افتاده!
خداوند به قلم قسم خورده که.
کاسه لیس .
Iran, Islamic Republic of
کبنا الان خیلی خوشحالی که. برات متن بزنه؟!
برو تخته کن در این کاروانسرای دوره .به دست رو
ممتاز
Iran, Islamic Republic of
هم داستانی منصف لطفا در ترکیب بندی جملات و انشا کلمات دقت بیشتری گردد تا معنی متن برای اعضاء مورد تفهیم باشد
دنا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من مردم استان اول باید رجوع کنند به خانواده های نمایندگان.یعنی تحقیق کنند که آیا نماینده .شده ودرس خوانده؟این اولین اصل انقلابی گری است.
Iran, Islamic Republic of
. چرا نظرات رو نمیزنی
جوغوره
Iran, Islamic Republic of
بنده به شخصیت حقیقی اقای هدایت خواه احترام میگذارم
اما قابل ذکر است که نگاه سیاسی و ایدئولوژی بسته و ماجراجویانه ایشان برای منافع ملی خطرناک است.
اقای هدایتخواه همه چیز را سیاه و سفید میبیند هیچ را خاکستری نمی بیند . همفکران و یاران خود را سفید و منتقدان و مخالفین را سیاه و غیر انقلابی .... برخی ها هیچ انطباق فکری با هدایتخواه ندارند اما از همین عیوب ظاهربینانه ایشان با تظاهر و ریاکاری خود را به ایشان نزدیک نمودند و به چپاول اقتصادی و پرونده سازی برای دلسوزان پرداختند.

اقای هدایتخواه بداند با مسؤلیت ایشان در دفتر استان قدس چنانچه در انتخابات اینده کاندیدا شود قطعا فعالیت دفتر بر ارا اثر گذار خواهد بود و تقوای ایشان را برای همیشه زیر سوال خواهد برد
باشتی
Iran, Islamic Republic of
اقای. هدایت خواه. را شروع کرد. تاجگردون نه کاری با هدایتخوته داشته و نه دارد. این هدایتخواه بود که ناجوانمردانه در حالی که تاجگردون در بستر بیماری است وصله ناجوری را به تاجگردون می چسپاند که اگر تاجگردون بخواهد شکایت هدایتخواه را بکند، هدایتخواه هیچ سندی برای ارائه به محکمه نخواهد داشت
لر تبار
Romania
بنده کار به هدایت خواه ندارم و همه ما قربانی همین جریان چپ و راست شدیم اما کمی تعقل بنده به عنوان یک بویر احمدی دیگر جایگاهی در بویر احمد و ادارات بویر احمد ندارم خوب دقت کنید مدیران کل چه افرادی واز چه شهر هایی هستند .. یه روز رفتم فلان اداره منشی فرد باشتی رو داخل کرد ولی خودبنده بویر احمدی را نگذاشت کلا کهگیلویه وبویر احمد .ه کبنا این نظر بنده بگذار
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا نویسنده متن جناب حجتی بدون هیچ گونه جناح بندی سیاسی مطالب بسیار دقیق و منطقی نوشتند
نویسنده بسیار توانا و قدر
خسته نباشی
عین واقعیت
وحید خاتم فر
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون بزرگ مرد قوم لر
Romania
تاجگردون رو
مهدی
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه
نجاتبخش چیتاب
Iran, Islamic Republic of
احسن جناب حجتی خیلی خوب گفتی واقعا هم همینطوراست این آقایان وزنشان برای مردم مشخص هست ومردم به این حقیقت کاملا رسیده اندکه دنبال چه چیزی هستندوزمانی که گفته شدبرگشت اعتبارواقتدارازدست رفته بویر احمداماانگارعده ای که الحمدالله تعدادشون هم اندک بودموضع می گرفتندوالحق والنصاف این آقایان توانایی مدیریت یک اداره در شهرستان راهم ندارندتاچه رسدبه به . یک ایل به بزرگی بویراحمد اماحیف وصدحیف که به قول شمااقای حجتی(" تغاری بشکند ماستی بریزد- جهان گردد به گرد کاسه لیسان!"
سعید لر
Iran, Islamic Republic of
اول اسم استان را باید بزاریم..چون همه کاره استان شده استاندار بدون اجازش آب نمیخوره عمل ونصب ها با خم ابروش انجام میشه ادارات یاسوج شده پ..کاش وبنظر من تنها کسانی که میتونن دست ایشونو از بویراحمد کوتاه کنند خارج از بحث سیاسیش سید باقر یا هدایتخواه میباشد اول سید باقر دوم هدایتخواه کاری به خط سیآسی این دو نفر ندارم ولی لااقل یه ذره شجاعت داشتند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1