کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی مطرح شد

جوابیه‌ی مطلب «مشکلاتی که بر گرده پرسنل اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می‌کند »

18 آبان 1397 ساعت 11:49

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد جوابیه‌ای در خصوص مطلب « مشکلاتی که بر گرده پرسنل اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می‌کند » که در این رسانه خبری منتشر شد، ارسال و خواستار اطلاع رسانی آن از طریق پایگاه خبری کبنا نیوز شده است


مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویر احمد جوابیه ای در خصوص مطلب « مشکلاتی که بر گرده پرسنل اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می‌کند » که در این رسانه خبری منتشر شد، ارسال و خواستار اطلاع رسانی آن از طریق پایگاه خبری کبنا نیوز شده است.
متن به شرح زیر است:
مدیر مسئول محترم سایت کبنا نیوز
 با سلام و احترام
 پرسنل اورژانس ۱۱۵ همیشه جزو بهترین و سخت کوش ترین و کم توقع ترین پرسنل بوده و در عین حال با همه کمبود ها هرگز وظیفه ذاتی خود را فراموش نکرده و نخواهند کرد.
 گواه این ادعا نجات چند هزار بیمار در سال و در شرایط سخت و دشوار می باشد. کمبودها و مطالبات پرسنل یک مشکل کشوری هست که اتفاقا اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان های پیشرو در پرداخت این مطالبات میباشد.
 کارانه این پرسنل تا بهمن ۹۶ پرداخت شده است و سایر مطالبات هم انشاالله بزودی پرداخت خواهد شد البته در پرداخت اضافه کار علی رغم کمبودهای اعتباری دانشگاه با عنایت ویژه ریاست محترم دانشگاه اضافه کار ۴ ماهه پرداخت شده است.
در مورد افزایش حق مدیریت به عرض می رساند که هیچ کدام از معاونین اورژانس و روسای ۱۱۵ شهرستانها حتی یک درصد حق مدیریت دریافت نمیکنند و این موضوع تازه قرار هست در صورت موافقت در دستور کار قرار گیرد.
اما تخریب یک مجموعه ای که با جان مردم سروکار دارد فقط جهت کاهش انگیزه پرسنل خدوم اورژانس ۱۱۵ بوده و به هیچ عنوان پذیرفته نیست البته این چنین سخنانی از طرف پرسنل زحمتکش اورژانس ۱۱۵ نبوده و نیست و از طرف عده ای قانون گریز و بداخلاق می باشد که اتفاقا این افراد هیچ گونه ردیف سازمانی در اورژانس ندارند و فقط بر اساس غرایض شخصی اقدام به فرافکنی نموده‌اند.
 به اطلاع همشهریان عزیز میرساند که آموزش و بازرسی جهت ارتقای کیفیت کاری پرسنل بوده و جزء اصول اورژانس ۱۱۵ می باشد و کسانی که این کارها را لازم ندانسته و یا نمی توانند برتابند رفتارهای اینچنینی از خود نشان میدهند.
 قطعا در هر مجموعه ای هم سیستم تنبیه وجود دارد هم سیستم تشویق که اتفاقا در این اداره تعداد تشویقی ها چندین برابر تعداد افراد تنبیه شده می باشد.
 در پایان به اطلاع شما همشهریان عزیز رسانده میشود که مجموعه مدیریت و پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد و هرگز مسائل اینچنین ذره ای از انگیزه کاری ما را کم نخواهد کرد.


کد مطلب: 404412

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404412/جوابیه-ی-مطلب-مشکلاتی-گرده-پرسنل-اورژانس-115-کهگیلویه-بویراحمد-سنگینی-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1