کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

مشکلاتی که بر گرده پرسنل اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد سنگینی می‌کند

18 آبان 1397 ساعت 1:29

در کنار این بی مهری‌ها سخت گیری‌ها به پرسنل رو به افزایش است. معرفی افراد به بازرسی دانشگاه و تخلفات اداری به دلیل مخالفت با سیاست‌های ابلاغی به بهانه آموزش و بازرسی، قطعاً با هدف سرپوش گذاشتن بر کم کاری‌های خود به وفور دیده می‌شود.


از زمان راه‌اندازی اورژانس 115 در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد خدمات زیادی از این مجموعه بودیم، کافی است هنگام مشکل و یا بروز بیماری و حادثه‌ی ناگوار با مرکز اورژانس 115 تماس بگیری، در کمترین زمان ضمن حضور به موقع در محل حادثه و بالای سر بیمار، بهترین خدمات پزشکی و درمانی را ارائه می‌دهند و چه بیمارانی که با نظر ذات احدیت و به دست پرسنل اورژانس از مرگ حتمی نجات پیدا کرده‌اند.
یکی از مخاطبان متن زیر را برای این سایت خبری ارسال کرده که عیناً منتشر داده می‌شود؛
بدون شک اورژانس خط مقدم هر نظام سلامتی را تشکیل می‌دهد. پرسنل فوریت‌های پزشکی (115) افرادی نجیب و زحمتکش با پایه علمی و عملی قوی که روزانه جان انسان‌های زیادی را نجات می‌دهند. در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هزاران ماموریت توسط سرویس فوریت‌های پزشکی انجام می‌شود ولی از قضا تنها مصاحبه‌ها و گزارشات روسا بدون ذکر نام پرسنل دیده می‌شود. جالب است به استحضار مردم عزیز و مسئولین برسانیم ما سفیدپوشان ناجی، نزدیک به یک سال است کارانه و دریافت نکرده‌ایم!!! بدتر از آن، در حالیکه سال 97 رو به پایان است مبلغ سنوات، حق مسکن، پول لباس و پول مرخصی سال گذشته نیز پرداخت نشده است. دریافتی اضافه کار چهار ماه و حق ماموریت هشت ماه عقب افتاده داریم. این در حالی است که به دلیل کمبود نیرو هر فرد دو برابر موظفی خود شیفت می‌دهد. پرسنلی که 24 ساعته در شهرها و جاده‌ها به مردم خدمت رسانی می‌کنند ولی حتی آیتم نوبت کاری و شیفت در گردش دریافت نمی‌کنند، نوبت کاری که همه استان‌های دیگر دریافت می‌کنند و در کمال ناباوری و نادیده گرفتن حقوق زیردستان، مدیران در حال رایزنی جهت دریافت مبالغ قابل توجه حق مدیریت برای خود هستند. در کنار این بی مهری‌ها سخت گیری‌ها به پرسنل رو به افزایش است. معرفی افراد به بازرسی دانشگاه و تخلفات اداری به دلیل مخالفت با سیاست‌های ابلاغی به بهانه آموزش و بازرسی، قطعاً با هدف سرپوش گذاشتن بر کم کاری‌های خود به وفور دیده می‌شود. با این روند و از بین رفتن روحیه کار و نشاط پرسنل متاسفانه باید گفت در آینده ممکن است شاهد افزایش خطاهای پزشکی و متعاقب آن به خطر انداختن جان مردم باشیم. لذا از این سایت محترم درخواست پیگیری و بررسی موضوع و سوال از مسئولین مربوطه را داریم باتشکر
 


کد مطلب: 404407

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404407/مشکلاتی-گرده-پرسنل-اورژانس-115-کهگیلویه-بویراحمد-سنگینی-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1