کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

نبود موقوفه مختص اربعین در کهگیلویه و بویراحمد

17 آبان 1397 ساعت 20:12

این مسؤول افزود: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام ۱۵نفر از خدام و هیات امناء بقاع متبرکه به مرز شلمچه برای خدمات‌رسانی بود، ضمن اینکه مردم خیر پادنا ۸ تن میوه سیب برای پذیرایی از زوار در اربعین امسال اهداء کردند.


معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود موقوفه برای ایام اربعین در استان گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان به همراه استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان خدمات خوبی به زوار اربعین ارائه کرد.
به گزارش  کبنا، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) به برنامه‌های عزاداری در اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شاخص استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های عزاداری در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار شد.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات اوقاف در مرز شلمچه در اربعین امسال اشاره کرد و افزود: با مشارکت استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و هرمزگان موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه جهت خدمت رسانی به زائرین امام حسین(علیه السلام)برپا شد.
وی تصریح کرد: امکانات رفاهی این موکب شامل سه وعده پذیرایی صبحانه، ناهار و شام، پذیرایی میان وعده بصورت شبانه روزی،اسکان شبانه‌روزی به تعداد ۵۰۰ نفر برادر و خواهر و امکانات بهداشتی (سرویس بهداشتی مجزا به تعداد ۲۵ چشمه و حمام مجزا) بود.
این مسؤول افزود: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد  اعزام ۱۵نفر از خدام و هیات امناء بقاع متبرکه به مرز شلمچه برای خدمات‌رسانی بود، ضمن اینکه مردم خیر پادنا ۸ تن میوه سیب برای پذیرایی از زوار در اربعین امسال اهداء کردند.
مومنی‌شاد با بیان اینکه متاسفانه در استان موقوفه‌ای برای اربعین وجود ندارد، عنوان کرد: ۱۱۵ لیتر آب لیموی طبیعی تولیدی استان، ۴۰۰۰ بطری آب معدنی، ۲عدد چادر ۲۴متری بهمراه کولر، یک عدد کانکس بهمراه تجهیزات و مبلغ ۲ میلیون تومان وجه نقد جهت کمک به ابن سبیل همه اقدامات اوقاف و امور خیریه برای خدمت به زوار امام حسین(ع) در اربعین امسال بود.


کد مطلب: 404399

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404399/نبود-موقوفه-مختص-اربعین-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1