تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۴۰۴۳۹۹
معاون اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

نبود موقوفه مختص اربعین در کهگیلویه و بویراحمد

۰
نبود موقوفه مختص اربعین در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نبود موقوفه برای ایام اربعین در استان گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان به همراه استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان خدمات خوبی به زوار اربعین ارائه کرد.
به گزارش  کبنا، حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد با تسلیت سالروز شهادت امام رضا(ع) به برنامه‌های عزاداری در اوقاف و امور خیریه در بقاع متبرکه شاخص استان اشاره کرد و گفت: برنامه‌های عزاداری در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار شد.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات اوقاف در مرز شلمچه در اربعین امسال اشاره کرد و افزود: با مشارکت استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر و هرمزگان موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه جهت خدمت رسانی به زائرین امام حسین(علیه السلام)برپا شد.
وی تصریح کرد: امکانات رفاهی این موکب شامل سه وعده پذیرایی صبحانه، ناهار و شام، پذیرایی میان وعده بصورت شبانه روزی،اسکان شبانه‌روزی به تعداد ۵۰۰ نفر برادر و خواهر و امکانات بهداشتی (سرویس بهداشتی مجزا به تعداد ۲۵ چشمه و حمام مجزا) بود.
این مسؤول افزود: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد  اعزام ۱۵نفر از خدام و هیات امناء بقاع متبرکه به مرز شلمچه برای خدمات‌رسانی بود، ضمن اینکه مردم خیر پادنا ۸ تن میوه سیب برای پذیرایی از زوار در اربعین امسال اهداء کردند.
مومنی‌شاد با بیان اینکه متاسفانه در استان موقوفه‌ای برای اربعین وجود ندارد، عنوان کرد: ۱۱۵ لیتر آب لیموی طبیعی تولیدی استان، ۴۰۰۰ بطری آب معدنی، ۲عدد چادر ۲۴متری بهمراه کولر، یک عدد کانکس بهمراه تجهیزات و مبلغ ۲ میلیون تومان وجه نقد جهت کمک به ابن سبیل همه اقدامات اوقاف و امور خیریه برای خدمت به زوار امام حسین(ع) در اربعین امسال بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1