کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در روز بارش رحمت الهی و اشک‌های سرازیر شده در تالار فرهنگیان گچساران

کاش مسببین برکناری پورالحسینی می‌گذاشتند

17 آبان 1397 ساعت 12:43

چه خوب می‌شد که مسببین این تغییر می‌گذاشتند روزهای خوبی که بر آموزش پرورش حکم فرما بود پیش می‌رفت چرا که خانواده بزرگ آموزش پرورش به عنوان یک نهاد بزرگ و حساس این روزها با رفتن پورالحسینی دچار یک شک بزرگ شده هست درپایان برای مجموعه آموزش پرورش و سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت دارم.



با اینکه ۳۳پاییز از زندگی خودراسپری می‌کنم با اینکه شاید داشتن ۳۳سال تجربه زیادی نباشد اما به اقتضای سنم چند سطر یادداشت درخصوص این تغییر وتودیع معارفه بنگارم .
حضور چند دقیقه‌ام در تالار فرهنگیان و دیدن این تصاویر و فضای حاکم بر این تودیع معارفه ازیک طرف برایم زیبا بود وازطرف دیگر سخت.
در روزی که تالار فرهنگیان گرایش سیاسی اصلاح طلب واصول گرا.تندرو و میانه رو به اوی و بویراحمد ترک ترک ولر بختیاری و اصفهانی بهبهانی و....همگان درکنار هم بودند دیدن این افراددرکنار هم با گرایش‌های مختلف سیاسی در شهرم گچساران کم سابقه بود.
به هر حال نمی‌دانم چه کسانی باعث و بانی این تغییر بودند درست در روزهایی که به دلیل نوسانات بازار ثبات خوبی بر کشور ما بخصوص شهرمان حکم فرما نبود ولی آموزش پرورش گچساران از ثبات و آرامش خوبی برخوردار بود و می‌شد از آموزش پروش وثباتش در مثالهامون استفاده کنیم.
این آرامش و ثبات چند سالی بود که با مدیرت خوب سید ظهرالدین پورالحسینی حاکم شده بود کاش مسببین این تغییر دلایل را به‌صورت روشن برای ما مردم شهرستان عنوان می‌کردند سالن همایش  فرهنگیان و چه بسا  هیچ سالن دیگری درشهرمان که تا به حال کمتر فضای این چنینی را در خود ندیده  بودند همگی نشان از توان بالا و زحمت‌های فراوان این سید بزرگوار بود این روز باشکوه می‌تواند حاوی پیام‌های مفیدی برای سایر مدیرانی باشد که تا الان خیلی هاشون نتوانستند درحد نام یک مدیر در عرصه خدمت خدمت بکنند واز رفتار و عملکرد پورالحسینی به عنوان یک الگو استفاده کنند.
چه خوب می‌شد که مسببین این تغییر می‌گذاشتند  روزهای خوبی که بر آموزش پرورش حکم فرما بود پیش می‌رفت چرا که خانواده بزرگ آموزش پرورش به عنوان یک نهاد بزرگ و حساس این روزها با رفتن پورالحسینی دچار یک شک بزرگ شده هست درپایان برای مجموعه آموزش پرورش و سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت دارم.
با تشکر
--------------------------
علی پناهی
 


کد مطلب: 404395

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404395/کاش-مسببین-برکناری-پورالحسینی-می-گذاشتند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1