تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۰۴۳۸۰
در مراسم تودیع و معارفه آموزش و پرورش گچساران مطرح شد

وااسفا از بی‌عدالتی‌ها / اعتبارات آموزش و پرورش گچساران 14 میلیارد تومان / مدارس بویراحمد بدون سرویس بهداشتی

۲۲
۰
دانش آموزان زیلایی در حین کوله‌بری چوب
دانش آموزان زیلایی در حین کوله‌بری چوب
کبنا ؛
برقراری عدالت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، تعلیم و تربیت یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است که برای تحقق این امر مهم فرزندان این مرز و بوم رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و رنج‌های زیادی را متحمل شدند.
به گزارش کبنا، سید ظهیرالدین پورالحسینی رئیس آموزش و پرورش سابق گچساران در آیین تودیع خود از مسوولیت آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به گزارش عملکرد خود در مدیریت آموزش و پرورش گچساران اظهار کرد: اگر در سطح استان یک واحد آموزشی به بهره برداری رسیده در شهرستان گچساران 3 واحد آموزشی به بهره برداری رسیده است.
 رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: آنچه به عنوان اعتبارات نوسازی و تجهیز به  آموزش و پرورش گچساران در سالهای اولیه مدیریت من تخصیص داده می‌شد مبلغ 500 میلیون الی یک میلیارد تومان بود که این اعتبارات با تلاش و پیگیری‌های نماینده گچساران و تلاش دیگر مسوولان در سالهای 96-97 به 14 میلیارد تومان رسیده است.
پورالحسینی ادامه داد: پروژه‌هایی در آموزش و پرورش گچساران بیش از 10 سال متوقف بود که امسال این پروژه‌ها با اعتباری به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان در حال اجرا هستند.
وی در ادامه به بخش تجهیزات اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته مبلغ 100 میلیون تومان برای خرید تجهیزات مدارس اختصاص داده می شد که امسال با پیگیری هایی که صورت گرفت این اعتبارات به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان برای دو شهرستان گچساران و باشت اختصاص داده شد.
 رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران افزود: در سال تحصیلی جاری تمامی مدارس مناطق کم برخوردار به وسایل سرمایشی مجهز شده اند.
 وی با اشاره به خلاصه‌ای از کارهای سخت افزاریی در آموزش و پرورش که  انجام گرفته است، گفت:  در حوزه نرم افزاری تنها استان‌های شمالی از نظر باسوادی از شهرستان گچساران جلوتر هستند.
 پورالحسینی ادامه داد:  در زمینه سوادآموزی شهرستان گچساران در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد دارای رتبه برتر است.
 رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران در ادامه عنوان کرد: آموزش و پرورش گچساران بهترین وضعیت آموزشی و راندمان در آموزش ابتدایی در سطح استان را دارد.
 وی به کسب رتبه‌های برتر کنکور در رشته علوم تجربی اشاره و اذعان کرد: در سه سال گذشته 18 نفر دانش آموز و امسال نیز 27 نفر از دانش آموزان گچساران در رشته‌های پزشکی قبول شده‌اند که این آمار نشان از برتری شهرستان گچساران در سطح استان دارد.
 پورالحسینی با اشاره به کسب چندین مقام کشوری در حوزه پرورشی و تربیتی تصریح کرد: در سه سال اخیر کسب مقام اول در سطح استان در زمینه کاروان راهیان نور و در کشور نیز مقام  اول و دوم را تاکنون توانسته‌ایم کسب کنیم.
 وی اذعان کرد: احداث دارالقران خیرانه به عنوان تنها دارالقرآن استان در شهرستان گچساران نشان از اهمیت این موضوع دارد.
 رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران  گفت:  آموزش و پرورش گچساران در این چند سال اخیر پایه گذار اولین کار خیر تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بوده است.
 وی به بخش ورزش اشاره و اظهار کرد: اولین مدرسه هاکی روستایی کشور با همکاری آموزش و پرورش و مدرس هاکی در روستای تلخاب شیرین گچساران راه اندازی شد که نتیجه آن کسب مقام اول و دوم  دانش آموزی در رشته هاکی شد.
 پورالحسینی ادامه داد: اعزام دو تیم پسرانه و دخترانه در ششمین دوره طرح ملی دادرس که با همکاری هلال احمر صورت گرفته بود منجر به کسب مقام های اول و دوم  توسط دانش آموزان مقطع دوره اول متوسطه شد.
 وی افزود: راه اندازی سیستم اتوماسیون در آموزش و پرورش، راه اندازی میز خدمت که به عنوان برترین میز خدمت در سطح  کشور و استان از دیگر اقدامات خوب آموزش و پرورش در این مدت بوده است.
 پورالحسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش گچساران در سطح کشور بی نظیر است، گفت:  صبح امروز اولین مرکز چاپ انتشارات آموزش و پرورش استان در اداره آموزش و پرورش گچساران با اعتباری به مبلغ 600 میلیون تومان بدون استفاده از بودجه دولتی و درآمد آموزش و پرورش افتتاح شد.
 رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران ادامه داد: با راه اندازی این مرکز سالانه 200 میلیون تومان  ذخیره برای مدارس و 200 میلیون تومان ارزش افزوده برای آموزش و پرورش خواهد داشت.
وی به اولین هنرستان تربیت بدنی در سطح استان اشاره و عنوان کرد: تنها هنرستان تربیت بدنی کهگیلویه وبویراحمد در شهرستان گچساران از سال گذشته در این شهرستان راه اندازی شده است.
 پورالحسینی به بخش مشارکت های مردمی اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه جمعیت دانش آموزی گچساران 25 هزار نفر است و جمعیت دانش آموزی شهرستان بویراحمد 65 هزار نفر است لیکن شهرستان گچساران در زمینه مشارکت های مردمی در بین 12 آموزش و پرورش استان مقام برتر را دارد.
 رئیس سابق آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش گچساران در تمامی زمینه ها در سطح استان شاخص، الگو، سرمشق و نمونه بوده است.
بنا بر این گزارش، این در حالی است که در جلسات شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از کمبود فضای آموزشی شهر مادوان گفته می‌شود که بیخ گوش مرکز استان است. اکثریت مدارس بخش کبگیان سرویس بهداشتی ندارد و تصور کنید که چه بلاها و آسیب‌های بر سر دانش آموزان می‌آید.
اعتبارات 14 میلیارد تومانی آموزش و پرورش گچساران گوشت شود و به تن دانش‌آموزان و فرهنگیان آن منطقه بچسبد، اما آیا مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌دانند در مدارس منطقه زیلایی، مارگون، لوداب، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده چه می‌گذرد و از کمبود امکانات چه رنج‌ها که می‌برند.
وااسفا بر این بی‌عدالتی‌ها آن هم در جمهوری اسلامی ایران که ثمره هزاران خون شهید و بهترین فرزندان این مرز و بوم بودند، مگر نمی‌خواستند عدالت اجتماعی برقرار کنند. بی‌عدالتی در تار و پود ادارات این استان رخنه کرده است، استخدام‌های فله‌ای، بکارگیری نورچشمی‌های نمایندگان بر اساس تنها مسائل قومی، انتخاباتی و در قالب‌های مختلف باعث شده تا روز به روز اعتماد جوانان که به فرموده مقام معظم رهبری سرمایه‌های این کشور هستند از مسوولان کاهش پیدا کند.
از همین امروز باز می‌بینی که برخی انسان‌های منطقه‌گرا و قبیله‌گرا می‌نویسند که رسانه‌های فلان در باره اربابان‌ ما اینگونه نوشته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احتمالا .پیمانکار مدارسشون هست خخ
فرهنگی مطلع
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اینها همه. تبلیغاتی بود وگرنه اگر تغییری در ظاهر مدارس بوجود اومده همه از حیب مردم مظلوم و بدبخت گچساران بوده تازه اگر در یه مدرسه ای صد میلیون گرفتن ده میلیون را در مدرسه هزینه کردند مابقی را اصلا معلوم نیست کجا رفته!!!!!!! چون دیروز پورالحسینی گفتند که یه بخشی از درآمدها را به استان داده اند !!!!! و از طرفی زمانی که پورالخسینی آموزش و پرورش گچساران را اخویل گرفتند رتبه آموزشی آن در سطح استان اول ولی اجالتا الان رتبه هشتم را دارد!!!!!! خواستم بگم زیاد روی حرفای یاری و پورالحسینی و رحیمی حساسیت نشون ندهید و به دل نگیرید چون ای دوستان مگر ج.د!!!!!
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خدا قوت خدمت آقای پورالحسینی همانطوری که ایشان فرموده اند باید نتیجه کنکور و آمار قبولی در کنکور مشخص کند که هر شهرستان در چه رده ای قرار دارد ولی آقای مجلسی مدیر قبلی آموزش و پرورش دنادرصد قبولی را ملاک قرار داده بود انهم در شرایطی که به تمام معلمین اعلام می نمودند که تا میتوانند به دانش آموزان نمره بدهند و خدا را شاهد میگیرم اگه در جلسه امتحانی هم مانع تقلب کردن دانش آموزان می شدند ورود میکرد و میگفت بذارید تقلب کنند جناب مجلسی این هست فرق مدیر با مدیر
استانداری
Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیرکل دستگاه . اظهار نظر نداشته بو . کل اعتبار باید به گچساران و باشت بره .
نتا
Iran, Islamic Republic of
نماینده ضعیف همینه
اولیای دانش اموز
Iran, Islamic Republic of
اگر اقای پورالحسینی در مورد این اعتبارات راست میگوید پس چرا در مدارس ابتدایی دوشیفته پانصد دستگاه که بالای پانصد دانش اموز دارد میز وصندلی ها شکسته وحتی ابسرد کن ندارند ودر دفاتر مدیرانش یخچال نیست وهنوز از تخته سیاه استفاده میشود پس این بودجه ها کجا رفته بی عدالتی در مدارس گچساران تا کی باید ادامه دار باشد کاش اقای شهبازی مسیر پورالحسینی را ادامه ندهد اگر کسی در این گفته ها شک داشت به مدارس ابتدایی پانصد مراجعه واز نزدیک ببینند.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
بالاخره ما نفهمیدیم تاجگردون برای گچساران خوبه یا بده. اقای پورالحسینی کارنامه خوب خودش رو به پشتوانه کمک های تاجگردون بدست اورده یا تاجگردون باعث کنار گذاشتن و حذف یک مدیر نمونه شده. زینل زاده به این خاطر شهردار خوبی دیده میشد که کمک بودجه ای تاجگردون رو داشت یا باز تاجگردون یک مدیر که در استانه پیشرفت بود رو از سر راهش برداشت تا رقیب رو حدف کنه. ظاهرا هر کسی(منظور مدیران و صاحبان رسانه نه مردم عادی که صداشون شنیده نمیشه الا در انتخاباتها) با توجه به نفعی که داره یک جور برداشت از عملکرد تاجگردون داره و عمدتا هم تاجگردون رو مقصر میدونن و عملکردش رو نامطلوب، ولی برایند این اظهار نظر ها به سمتی میره که همدیگه رو خنثی می کنن
Iran, Islamic Republic of
اقاگچساران ثروتمندبابقیه استان مقایسه نکنیدکه قیاس مع الفراق هست
بایدگچساران الان یکی ازقطبهای صنعتی می بودکه به علت بی عدالتی دراستان به اینجا رسیده که بایاسوج ودهدشت بهمیی مقایسه میشه
وامصیبتابایدازجانب مردم گچساران باشد
Iran, Islamic Republic of
پورالحسینی در مراسم گفت با بکار گیری اقتصاد مقاومتی خلق بودجه کردیم. نگفته از جایی بودجه گرفیتم. ظاهر اشاره اون به. در آموزش و پرورش بوده و احتمالا هم بی راه نمیگه چون در این زمینه مدیر نمونه دولتی شده و یکی از دلایل موفقیتش درامد زایی برای اموزش و پرورش گچساران بوده.
اگر در یاسوج مشکل بودجه ای وجود داره یه بخشی از اون بر میگرده به ضعف مدیریتی و اگر مایل باشن میتونن از گچساران همین پورالحسینی رو برای بر طرف کردن مشکلشون استخدام کنن. پول یک کاغده اگر از اون درست استفاده نکنید پاره میشه
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
تا زارع پور ونماینده تاجگردون که هست
Iran, Islamic Republic of
اين اعتبارأت كجا هزينه شده
اينها كه از هر دانش اموزي ميانگين يك ميليون دريافت ميكنند اين پول ها كجا هزينه شده چه كسي جواب گو است
دیلی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا رئیس کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس بچه گچساران هست .
نماینده محترم بویراحمد که فکر و ذکرش شده. ، چه انتظاری دارید مگه میشه زحمت نکشید و بودجه نصیبتان شود .
وقتی وزرا ، معاونین وزرا مستقیم میان گچساران باید هم بودجه را به جای اختصاص میدهند که با چشم ببینند .
گذشت زمان جعفری و حسینی که حتی استانداری استان را هم بلد نبودند کجاست
دلاور بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
.مگر نماینده دارد؟ برنامه و بودجه استانداری اموزش پرورش و همه نهادها تحت سلطه باشت و گچساران!
Iran, Islamic Republic of
احسنت به پورالحسيني مغز متفكر و پول ساز
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
ميتونه مديركل با پورالحسيني مشورت كنه تا بهش ياد بده كه مديريت واقعي يعني چي. احسنت به پورالحسيني مدير پاكدست استان
اوليا دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
چرا الكي ميگين مدارس دولتي يك ميليون ميگيرن. آخه. مدارس دولتي پونصد ميگيرن. پورالحسيني ميتونه و بلده درآمد زايي كنه. به اين ميگن مدير
Iran, Islamic Republic of
پورالحسيني لايقه فرمانداري هست. احسنت بر اقتصاد مقاومتيت در مديريت درستت
Iran, Islamic Republic of
اینقدر بر طبل اختلاف افکنی نکوبین و حساسیت بی مورد ایجاد نکنین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
گچساران نماینده ای داره که دغدغه اش فقط محرومیت زدایی شهراست. هم نماینده ای داره که دغدغه اش پیمان های پرپیمون واسه خودش و منفعت طلبی های شخصی
Iran, Islamic Republic of
يعني قلندري بخدا به . ش..ما نديدم كه فقط كامنتاي منفي رو ميزاري. ها چي شده. نو كه اومد به بازاز،كهنه ميشه دل آزار
داد
Iran, Islamic Republic of
این موضوع بی عدالتی در توزیع اعتبارات تازگی ندارد بلکه مدت شش سال است که سازمان مدیریت برنامه و بودجه و برنامه ریزی استان هرساله در کلیه استان فقط گچساران را خوب ساپرت می کند بقیه شهرسانها ول معتلند
داد
Iran, Islamic Republic of
این موضوع بی عدالتی در توزیع اعتبارات تازگی ندارد بلکه مدت شش سال است که سازمان مدیریت برنامه و بودجه و برنامه ریزی استان هرساله در کلیه استان فقط گچساران را خوب ساپرت می کند بقیه شهرسانها ول معتلند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1