تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۴۰۴۳۷۴
در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران مطرح شد

رحیمی: فرمانداری ساخته‌ام که هر کسی پا به فرمانداری بگذارد بفهمد، فرماندار یعنی چه؟ / هر کاری را با تاجگردون هماهنگ و تصمیم می‌گیریم

۱۳
۰
رحیمی: فرمانداری ساخته‌ام که هر کسی پا به فرمانداری بگذارد بفهمد، فرماندار یعنی چه؟ / هر کاری را با تاجگردون هماهنگ و تصمیم می‌گیریم
کبنا ؛عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران در آیین تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش شهرستان که درسالن باشگاه فرهنگیان این شهرستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: امروز باید در این روز برای آقای پورالحسینی جشن بگیریم که اگر اعتقاد به قرآن و مسلمانی داریم، آسان‌ترین کار هم همین سخنرانی است و خیلی از این عزیزان که الان در این جلسه حضور دارند روز اول هم نمی‌دانستند که آقای «پورالحسینی» درکجا مشغول بکار هستند؟
وی افزود: حرف این است که ایشان روز اول با شناخت این مسئولیت را پذیرفتند و هیچکس منتی بر این مردم ندارد همه این مسئولیت‌ها به پشتوانه نظام جمهوری اسلامی و خون شهداست، و هرکسی هم به اندازه وثقش برای این انقلاب زحمت کشیده است.
فرماندار گچساران اظهارکرد: در گچساران همه این فرصت‌ها برای مدیران وجود دارد و دراین جلسه از دکتر تاجگردون کمرنگ صحبت شد و اگر این اعتبارات در طول این مدت وارد شهرستان نشده بود، بنده فرماندار هم نمی‌توانم ادعا کنم که فرماندار نمونه کشوری هستم.
رحیمی تصریح کرد: همه این عناوین در درجه اول به برکت نظام اسلامی است، اما آنجا که گفته می‌شود اعتبارات نوسازی آموزش و پرورش ۷۰۰ میلیون تومان در سال ۹۲ بوده و در حال حاضر نزدیک به ۴ میلیارد تومان است، چطوری آمده است؟!
 فرماندار گچساران تصریح کرد: در ادارات شهرستان، مدیری که تدبیر دارد و مدیریت به این اعتبارات می‌دهد مهم است و می‌شود نقش پورالحسینی در آموزش و پرورش گچساران و گر نه در خیلی از ادارات ما اینچنین اعتباراتی نیز وجود دارد ولی ما همچنان بر سر خودمان می‌زنیم.
وی افزود: با چنین مدیریتی پروژه‌های شهرستان تعطیل می‌شود، دیوانه شدم موهایم خودش سفید بوده و سفیدترهم شده، اما فرق یک مدیر این است که خودش تدبیر داشته باشد و بتواند با اعتبارات کار کند و برنامه ریزی کند.
رحیمی بیان کرد: پورالحسینی جزو پنج مدیر برتر شهرستان است اما در شهرستان ما مسائلی باب می‌شود و این بسیار بد است، روایت داریم که هیچ پست و مسئولیتی ماندگار نیست، خواهشی دارم که برخی از دوستان کاسه داغتر از آش نشوند چه کسی می‌داند که پورالحسینی کجا می‌خواهد برود؟ نمی‌گویم که بروی خرابش کنی؟!.
فرماندار گچساران گفت: هیچکس در این سالن نمی‌تواند بگوید که بیشتر از بنده فرماندار، پورالحسنی را دوست دارد، آقای زارع‌پور موظف بود با فرماندار گچساران مشورت و عرض می‌کرد که بنا دارد مدیر شهرستان را تغییر دهد، در حالی که هماهنگ نکرد و بنده هم اجازه ندادم، هر چه هم اصرار کردند، موافقت نکردم.
وی تصریح کرد: بنده فرمانداری ساخته‌ام با اقتدار که هر کسی پا به فرمانداری بگذارد بفهمد، فرماندار یعنی چه؟، تا ثانیه‌ای که فرماندار گچساران باشم پرستیژ فرمانداری یعنی همین، فرماندار باید مقتدر باشد، مدیرکل راه و شهرسازی به شهرستان می‌آید وظیفه دارد به فرماندار اعلام کند در غیر اینصورت گفتم باید برگردد؛ خودمان بلد هستیم کارمان را انجام دهیم و با کسی تعارف هم نداریم.
رحیمی افزود: هر کاری داشته باشیم، با آقای تاجگردون هماهنگ می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم و حتماً پشت قضیه خیر است، اگر فردا به من فرماندار گفتن باید بروی، واقعاً انتظار این است که بستگان بنده مداخله کنند و از این اقدام جلوگیری کنند؟
فرماندار گچساران گفت: هر کسی هر طور که می‌خواهد درباره بنده قضاوت کنند بنده آن چیزی که باید داشته باشم را دارم و اگر آنرا از دست دادم وضع خراب است، آقای پورالحسینی ما زمین خورده سادات هستیم، هر وقت در مدارس، دفاتر و ساختمان‌های آموزش و پرورش قدم گذاشتم، عشق کردم.
وی تصریح کرد: هر وقت از روستاها بازدید داشتم اگر زن ذلیل نبودم آرزو داشتم دریکی از روستاها خانه می‌خریدم و زندگی می‌کردم چرا بسیاری از خانه‌های روستایی به مراتب از وضعیت شهر ما بهتر شده‌اند.
رحیمی بیان کرد: هر مدیری که صبح ساعت ۷ بیاید و ساعت ۲ برود و کاری نکند تا روز بعد؛ کار و برنامه‌ای هم نداشته باشد باید برود، مدیر باید ۷ صبح سرکار باشد و خیلی هم بدبینانه نگاه کنیم باید ۱۰ شب خانه باشد، چرا که برنامه و کار فراوان وجود دارد، بنده وقت ندارم حتی یک دقیقه تلفنی با کسی حرف بزنم.
فرماندار گچساران گفت: در بافت فرسوده یک روزی قیمت خانه‌ها ۳۰ میلیون تومان قیمت داشت اما درحال حاضر همان خانه فرسوده بالای ۹۰ میلیون خرید و فروش می‌شود، در تمامی زمینه‌ها در شهرستان کار می‌شود و این مسائل شعار نیست و هیچ جای ایران چنین چیزی وجود ندارد و واقعاکار می‌شود.
رحیمی تصریح کرد: حق آلایندگی تا قبل از سال ۹۲ وجود نداشت و ماهی ۸ تا ۱۰ میلیارد وارد شهرداری می‌شود و الان اعتبارات ۳ درصد نفت را اگر کنار بگذاریم اعتباری نداریم، امسال ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در شهرستان درحوزه ملی و استانی و بقیه موارد آمده است.
وی افزود: در ۴۰ سال انقلاب امسال بهترین سال در حوزه مالی است به طوری که ما امسال ۸۰ درصد تخصیص گرفتیم و هیچ سالی از اول انقلاب تا امسال چنین تخصیصی نگرفته‌ایم با این همه مشکلاتی که دولت داشته است.
فرماندار گچساران در ادامه اظهار کرد: زیربنای هر مملکتی فرهنگ است و آموزش و پرورش باید در این زمینه حرف اول را بزند، نگران آقای پورالحسینی نباشید و بنده افتخار می‌کنم که ۲۹ سال بین شما عزیزان معلم بوده‌ام و آن معلمی آبروی بنده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
حق بويراحمد بودجه بويراحمد از بركت حاج زارع در گچساران هزينه ميشه ااسياب به نوبت يه روزيم نوبت بويراحمد ميشه دوباره اينبا رحم نميكنيم
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت
Iran, Islamic Republic of
امروز نميدونم مراسم توديع و معارفه بود يا مراسم تعريف دادن فرماندار از خودش و نماينده.
Iran, Islamic Republic of
.ت رو درست تربیت کن
Romania
یعنی میفرمایی هیچ اختیاری از خودت نداری جناب اقای فرماندار ...
انصاری
Iran, Islamic Republic of
ادبیات آقای فرماندار مناسب یک جلسه عمومی نیست. یک فرماندار مقتدر از چنین ادبیاتی استفاده نمی کند. البته ایشان در عین حال اقرار می کنند که کار ها را با هماهنگی آقای تاجگردون انجام می دهند و ادعای خود را نقض می کنند فرماندار وقتی مقتدر است که در چارچوب وظایف و اختیارات سازمانی خود عمل کند نه اینکه تابع امر نماینده مجلس باشد.
Iran, Islamic Republic of
اوج ی...
Iran, Islamic Republic of
من خجالت میکشم.شهرم اینجوریه
لر
Iran, Islamic Republic of
واقعا. محترم ترامپ هم اینقدر من من
شهروند
Iran, Islamic Republic of
برای نظارت ب.ظر مردم ورضایت آنان شرط هستش
Iran, Islamic Republic of
(( فرماندار گچساران گفت: در بافت فرسوده یک روزی قیمت خانه‌ها ۳۰ میلیون تومان قیمت داشت اما درحال حاضر همان خانه فرسوده بالای ۹۰ میلیون خرید و فروش می‌شود، ))
جناب فرماندار عزیز !!
همان منزل 30 میلیونی ، 46 میلیون وام گرفته و کلی هم هزینه های دیگه ای داشته !!
باید قیمتش بالای 90 میلیون باشه !!!
Iran, Islamic Republic of
قانون میدونه و احساس میکنه ک کشور رو اینا اداره میکنن ک بجای معارفه مدیر جدید ، تعریف خودشو میده و شاخ ..
از قدیم گفتن نیروی خوب و کارآمد رو دیگران تعریفشو میدن نه خودش!
واقعا ..
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار از تعاریف شما مشخصه انسان بزرگی و مدیری هستین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1