تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۴۰۴۳۶۳
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

67 مصدوم در پی تصادفات ۴۸ ساعت گذشته کهگیلویه و بویراحمد

۰
67 مصدوم در پی تصادفات ۴۸ ساعت گذشته کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی۴۶ فقره تصادف در دو روز گذشته درکهگیلویه و بویراحمد ۶۷ نفر مصدوم شدند.
به گزارش کبنا، جلال پوران‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران  از تصادفات در 48 ساعت گذشته در استان خبر داد و اظهار کرد: ۴۶ فقره تصادف در دو روز گذشته در استان اتفاق افتاده است که ۶۷ مصدوم در پی داشته است.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه در دو روز گذشته در استان ۳۱ فقره تصادف شهری و ۱۵ فقره تصادف جاده‌ای در استان رخ داده است، عنوان کرد: ۴۲  مصدوم در حوزه شهر و ۲۵ مصدوم در حوزه جاده توسط اکیپ‌های اورژانس ۱۱۵ در سراسر استان خدمات‌رسانی شده‌اند.
 وی نیز ادامه داد: از تعداد مصدومان خدمات رسانی شده ۱۳ مصدوم در محل حادثه درمان سرپایی و ۴۴ مصدوم به بیمارستانهای در سطح استان انتقال داده شدند.
پورانفرد با بیان اینکه بارش رحمت الهی در بامداد امروز شروع به باریدن کرد افزود خدا را شکر تا این ساعت   در حوزه استان حادثه حادی  به وقوع نپیوسته است.
وی نیز ادامه داد در گزارشات رسیده تا این ساعت از اول بارش باران امروز دو فقره تصادف در سطح استان رخ داده است که ۲ مصدوم در پی داشتند.
مدیر حوادث دانشگاه عنوان کرد تصادف امروز یکی در ۵ کیلومتری شلالدان باشت با واژگونی ال نود با  ۱مصدوم و تصادف دیگری در کاکان با واژگونی پیکان و مصدوم شدن  ۱ نفر به مرکز دیسپچ  گزارش گردید.
پوران فرد با بیان اینکه مردم عزیز از سفرهای غیر ضروری در روزهایی که هوا بارانیست  و لغزندگی جاده ها زیاد است پرهیز نمایند افزود: به رانندگان توصیه می شود که  فاصله خودرو با خودروی دیگر را رعایت نمایند و از سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا اتفاقی پیش نیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1