تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۰۴۳۶۱
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد

ضرورت برخورد قانونی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

۰
ضرورت برخورد قانونی با باشگاه‌های ورزشی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های باشگاه‌های ورزشی و فرهنگ‌سازی در توسعه باشگاه‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های ورزش و جوانان استان عنوان کرد و خواستار برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور علوی مدیرکل و اعضاء کمیسیون ماده 5، جلسه‌ای در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تشکر از پیگیری و فعالیت‌های دبیر کمیسیون ماده 5، بر آسیب‌شناسی در حوزه باشگاه‌ها تاکید و خواستار ارتقای سطح کمی و کیفی باشگاه‌های ورزشی استان شد.
سید محمد تقی علوی حفظ جایگاه و منزلت ورزش استان و توسعه زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی باشگاه‌ها را از ارکان مهم در دستگاه ورزش استان برشمرد و خواستار سرویس دهی خوب و منظم به باشگاه‌های ورزشی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اولویت‌بندی رشته‌های ورزشی و استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های باشگاه‌های ورزشی و فرهنگ‌سازی در توسعه باشگاه‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های خود و کمیسیون در ارتقای سطح باشگاه‌ها برشمرد و خواستار برخورد قانونی با باشگاه‌های متخلف شد.
نوید محمدی دبیر کمیسیون و مسؤول امور باشگاه‌های ورزش و جوانان استان نیز از تمدید فعالیت 16 باشگاه‌ها و تکمیل 46 متقاضی تشکیل باشگاه‌های ورزشی در سطح استان خبر داد.
محمدی بیان داشت: تعداد زیادی از باشگاه‌های فوتبال که در لیگ‌های مختلف استانی شرکت دارند متاسفانه پروانه فعالیت ندارند و در این راستا نیازمند تعامل و همکاری بیشتر هیات فوتبال استان هستیم.
دبیر کمیسیون ماده 5 ورزش و جوانان استان از 162 باشگاه ورزشی در استان که دارای مجوز قانونی است، خبر داد و از روسای هیأت‌های فوتبال، همگانی و پرورش اندام در عدم تعامل و همکاری با این کمیسیون در زمینه نظارت بر باشگاه‌های مربوطه ابراز گلایه کرد.
این مقام مسؤول بر نظارت بیشتر ادارات و هیات‌های استانی بر باشگاه‌های ورزشی تاکید کرد و خواستار ممانعت از فعالیت باشگاه‌های فاقد مجوز شد.
محمدی از نصب میزهای بیلیارد در تعدادی از قهوه خانه های سطح استان ابراز نگرانی و گلایه کرد و اظهار داشت: در اسرع وقت با همکاری ادارات شهرستان‌ها و مقامات ذیصلاح در خصوص پلمپ این مکان‌ها اقدام خواهد شد.
دبیر کمیسیون ماده 5 ورزش استان از برگزاری مراسم تجلیل از باشگاه‌های برتر در استان خبر داد و خواستار تشکیل کمیته تخلفات باشگاه‌ها شد.
نصب مجوز فعالیت باشگاه، نصب نرخنامه در باشگاه‌ها و تشکیل گروه عالی نظارت جهت اجرای طرح ضربتی در باشگاه‌های استان از مصوبات این نشست بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1