کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پورالحسینی رسماً کنار گذاشته شد / یاری‌پور: شهادت می‌دهم که تاجگردون دخالت نمی‌کند + اما و اگرها...

15 آبان 1397 ساعت 13:04

یاری عنوان کرد: ما برای آموزش و پرورش گچساران ابتدا به سراغ آقای عبدی‌پور رفتیم با وی صحبت شد از طرف آقای زارع‌پور که وی آن زمان بحث اصفهان و گرفتاری‌ها را داشتند و گفتند برای من امکان‌پذیر نیست.


 مدیر آموزش و پرورش گچساران تغییر شد.
به گزارش کبنا، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران با حضور جمعی از فرهنگیان و مسئوولان این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم از سیدظهرالدین پورالحسینی مدیر سابق آموزش و پرورش گچساران تقدیر و شهبازی به عنوان سرپرست معرفی شد.
در این مراسم غیبت هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش محسوس بود.

 نظر تاج‌گردون بر مدیر خانم برای آموزش و پرورش گچساران بود/عبدی‌پور موافقت نکرد/در مراسم فاتحه‌خوانی به پورالحسینی پیشنهاد دادیم
اردشیر یاری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران که در سال تالار فرهنگیان این شهرستان با حضور جمعی از فرهنگیان و مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: در طول دوران خدمت خود تودیع و معارفه‌های قابل قبول و در برخی مواقع نیز تودیع و معارفه‌های نافرجامی را مشاهده کردیم اما این تودیع تودیعی متفاوت برای بنده است.
وی افزود: سابقه دوستی من با پورالحسینی به حدود ۲۵ سال گذشته برمی‌گردد زمانی که وی جوانی بود و مشغول فناوری اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و من نیز کارشناس آموزش و پرورش در باشت بودم وی حق استادی برگردن ما دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دوستان باید عرض کنم شناختی که ما از آقای پورالحسینی داشتیم باعث شد تا در خصوص روند انتخاب وی توضیحاتی بدهم.
یاری گفت: در طول ۴ الی ۵ سالی که ما هستیم در آموزش و پرورش خدا را گواه می‌گیرم نماینده گچساران و باشت حتی دو مورد در کار آموزش و پرورش دخالت نکرد این را شهادت می‌دهم.
وی افزود: فقط یک نکته را گفتند زمانی که در جمعی نشسته بودیم وی گفت من دوست دارم یک خانم در مسند آموزش و پرورش گچساران بنشیند، ما موافقت نکردیم و گفتیم برای گچساران هنوز این مسئله زود است.
یاری عنوان کرد: ما برای آموزش و پرورش گچساران ابتدا به سراغ آقای عبدی‌پور رفتیم با وی صحبت شد از طرف آقای زارع‌پور که وی آن زمان بحث اصفهان و گرفتاری‌ها را داشتند و گفتند برای من امکان‌پذیر نیست.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: در مسیر شلالدون در حال تردد بودم که صحبت بر گزینه آقای پورالحسینی رفت و من گفتم فکر کنم آقای پورالحسینی بازنشسته است و بعد با فرماندار که قبلاً فرماندار نبود صحبت کردیم و بالاخره وی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش گچساران انتخاب کردیم.
 یاری بیان کرد: از قضا همان شب به گچساران آمدیم و در مراسم فاتحه‌خوانی این صحبت با آقای پورالحسینی مطرح شد و وی گفت من باید در این خصوص فکر کنم و بعد پذیرفتند.
 
 اما؛ از چند ماه قبل و در محافل مختلف این گونه شنیده می‌شد که رابطه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مدیر آموزش و پرورش گچساران با یکدیگر شکرآب شده است.
سید ظهیرالدین پورالحسینی مدیری که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید جای یدالله مرادی در آموزش و پرورش گچساران را گرفت و از آن تاریخ بود که نیروهای اصلاح‌طلب با مدیریت پورالحسینی تار و پود آموزش و پرورش گچساران را درنوردیدند و تغییر و تعویض‌ها شامل حال سرایداران مدارس هم شد.
پورالحسینی از نیروهایی بود که برای تثبیت جایگاه نماینده در شهرستان و در بین قشر فرهنگی موفق عمل کرد و شاید یکی از دلایل موفقیت و رأی‌آوری تاجگردون در شهرستان گچساران عملکرد سید ظهیرالدین پورالحسینی بود.
پورالحسینی در دوره جدید اندکی حلقه تنگ گذشته که تنها از نیروهای منتسب به نماینده در جایگاه‌ها استفاده می‌شد را شکست و در تغییر و تحولات آموزش و پرورش به سفارش‌ها توجهی نکرد و همین موجب شد تا عده‌ای ناراضی شده و این حرکات خودسرانه پورالحسینی را برنتابند.
در این بین شکایت‌های خواص از پورالحسینی بیشتر و بیشتر شد تا جایی که هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز وارد این کشمکش و دعوا شد و از این جا بود که اختلاف میان هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان و سید ظهیرالدین پورالحسینی علنی شد و دیگر همه می‌دانستند که این دو با هم اختلاف دارند.
اما شاید این اصل ماجرا نباشد چرا که بسیاری معتقدند با توجه به روحیات و خلق و خوی مدیرکل آموزش و پرورش استان که زیاد اهل دعوا نیست طرف اصلی این کشمکش هادی زارع‌پور نبوده و قضیه از جای دیگری آب می‌خورد.
سید ظهیرالدین پورالحسینی با عملکردی که داشت پایگاهی برای خود دست و پا کرد و به همین دلیل در انتخابات آینده شهرستان گچساران نقش اثرگذاری خواهد داشت و با برخوردی که با وی صورت گرفته در آینده نقش اپوزسیون را مقابل دوستان گذشته ایفا خواهد کرد.


کد مطلب: 404360

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404360/پورالحسینی-رسما-کنار-گذاشته-یاری-پور-شهادت-می-دهم-تاجگردون-دخالت-نمی-کند-اما-اگرها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1