تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۴۰۴۳۱۵
رئيس دانشگاه علوم پزشکي کهگيلويه و بويراحمد

هيچ كمبودي در کهگیلویه و بویراحمد براي تأمين كالاهاي اساسي و دارو وجود ندارد

۰
هيچ كمبودي در کهگیلویه و بویراحمد براي تأمين كالاهاي اساسي و دارو وجود ندارد
کبنا ؛اورنگ ايلامي بساري از مسائل مطرح شده در زمينه مشکلات بعد از تحريم‌ها را سفسطه رسانه‌اي دانست و ادامه داد: در 40 سال اخير همواره براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي از هيچ حربه‌اي دريغ نکرده‌اند و در واقع گردنه‌هاي سخت‌تر از اين مرحله را پشت سر گذاشته‌ايم.

وي عنوان کرد: دشمن در اين جنگ اقتصادي تمام توان خود را براي زمين گير کردن ايران اسلامي بکار بسته است ولي ملت ايران با درس گرفتن از مکتب عاشورا با مقاومت در برابر سختي‌ها و حفظ حريت و آزادگي درس بزرگي به دشمن خواهند داد و يکي ديگر از شکست‌هاي آمريکا و ايادي‌اش در تاريخ ثبت مي‌شود.

رئيس دانشگاه علوم پزشکي کهگيلويه و بويراحمد با تاکيد بر اينکه بايد به گونه‌اي عمل کنيم که دچار خود تحريمي نشويم، بيان کرد: تدبير لازم براي تامين داروها، کالاها و لوازم پزشکي و کالاهاي اساسي دانشجويي براي 6 ماه اتخاذ شده است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکي کهگيلويه و بويراحمد نيز در اين نشست گفت: ايران اسلامي در  40 سال اخير تحريم بوده ولي با اتکا به توان داخلي و تبعيت از مقام معظم رهبري پيشرفت‌هاي خوبي در حوزه‌هاي مختلف داشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمين ابوالفضل ملاعلي افزود: به تعبير حضرت امام(ره) فرياد "مرگ بر آمريکا"عبادت است و اين شعار محوري به يک فرهنگ تبديل شده است زيرا اين کشور زورگو دست از دشمني و خباثت بر نمي‌دارد.

وي تاکيد کرد: ايران اسلامي با وجود تمام فشارها و دشمني‌ها به يک عنصر تاثيرگذار در معادلات جهاني تبديل شده به گونه‌اي که در دنيا بيش از همه حرف از ايران بوده که اين خود نشانه قدرت اين کشور است در حالي زماني نامي از ايران نبود.

ملاعلي بيان کرد: دانشجويان در سال 58 با يک حرکت انقلابي سفارت آمريکا که در حقيقت لانه جاسوسي براي براندازي انقلاب اسلامي شکل گرفته بود و فعاليت مي کرد اين را اشغال کردند و اسناد و مدارکي که به دست آمده بيانگر تلاش آمريکا براي از پاي درآوردن انقلاب از روز اول بوده است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشکي کهگيلويه و بويراحمد افزود: مسئولان نظام، امام راحل، رهبري، دولتمردان و ....همه اصرار دارند که با دنيا قهر نيستيم،جزيره اي فکر نمي کنيم و کشور عنکبوتي نيستيم داراي تمدن بوده اما در عين حال اجازه نمي دهيم علي رغم اينکه تحمل مخالف را داريم اما تحمل سلطه را نمي توانيم داشته باشيم.

 



 



 



 



 



 



 


 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1