کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطاب به مدیران، فرمانداران و بخشداران مطرح شد

هشدار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بارندگی‌های شدید سه شنبه

13 آبان 1397 ساعت 19:07

اوج فعالیت این سامانه روز سه شنبه ۱۵ آبانماه ۱۳۹۷ پیش بینی شده است، که بارندگی‌های شدید و قابل ملاحظه و گاهی رعد و برق و تند باد لحظه‌ای در نقاط مستعد، بارش تگرگ و در مناطق مرتفع بارش برف همراه خواهد بود. بنابراین طی این مدت سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر عمومی و همچنین اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نمی‌باشد.


مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بارندگی‌های شدید روز سه شنبه 15 آبان ماه هشدار داد.
به گزارش کبنا، وحید محمدی تبار مدیرکل بحران استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع خبرنگاران در باره بارندگی‌های روز سه شنبه هشدار داد و اظهار کرد: بنا به اطلاعیه‌های سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی استان، که بیانگر نفوذ سامانه بارشی به جو استان بوده و پیامد آن در ابتدا به صورت افزایش ابر و بارشهای پراکنده باران، رعد و برق می‌باشد.
 محمدی تبار افزود: اوج فعالیت این سامانه روز سه شنبه ۱۵ آبانماه ۱۳۹۷ پیش بینی شده است، که بارندگی‌های شدید و قابل ملاحظه و گاهی رعد و برق و تند باد لحظه‌ای در نقاط مستعد، بارش تگرگ و در مناطق مرتفع بارش برف همراه خواهد بود. بنابراین طی این مدت سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، آب گرفتگی معابر عمومی و همچنین اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نمی‌باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: با تمامی دستگاه‌ها و نهادهای عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مکاتبات متعددی داشته‌ایم و حتی با تمامی فرمانداران، بخشداران و شهرداران سراسر استان طی نامه‌ای موارد لازم را متذکر شدیم، تا با اتخاذ تدابیر، تمهیدات و اقدامات پیش گیرانه از بروز خسارت احتمالی جلوگیری شود.
 مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش باران از بهترین رحمت‌های الهی است ولی مردم و مسئولان امر باید ضمن رعایت نکات ایمنی، تدابیر و تمهیدات پیشگیرانه و لازم را داشته باشند تا انشا الله زیبایی‌ها، خیر و برکت این رحمت الهی خدای نکرده خسارتی در پی نداشته باشد. که الحمد الله همه مسئولان استانی و شهرستانی پای کار هستند و جای نگرانی نیست.
 


کد مطلب: 404311

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404311/هشدار-مدیرکل-بحران-کهگیلویه-بویراحمد-خصوص-بارندگی-های-شدید-سه-شنبه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1