تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۴۰۴۳۱۰
در پی برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی مطرح شد

حمایت کانون همبستگی فرزندان «شاهد» کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه قضا؛ جامعه به کارنامه‌ درخشان‌تان اذعان دارند / تشکر بابت مبارزه با دانه درشت‌های اقتصادی

۶
۱
حمایت کانون همبستگی فرزندان «شاهد» کهگیلویه و بویراحمد از دستگاه قضا؛ جامعه به کارنامه‌ درخشان‌تان اذعان دارند / تشکر بابت مبارزه با دانه درشت‌های اقتصادی
کبنا ؛کانون همبستگی فرزندان شاهد استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای ضمن حمایت از حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان و دستگا قضا، بیان کردند که کارنامه درخشان و بی نظیر شما، دادستان محترم استان و دیگر همکارانتان در طول چند سال گذشته سرشار است از حرکت‌های جهادی و انقلابی در مسیر حقیقی عدالت طلبی و مبارزه با فساد، که جامعه انقلابی کهگیلویه و بویراحمد به آن اذعان دارند.
به گزارش کبنا، متن کامل این بیانیه‌ای به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
 بخشی از فرمان هشت ماده‌ای مقام عظمای ولایت به سران قوا درباره مبارزه با مفاسد اقتصادی:
  «با آغاز مبارزه‌ی جدّی با فساد اقتصادی و مالی، یقیناً زمزمه‌ها و به‌تدریج فریادها و نعره‌های مخالفت با آن بلند خواهد شد. این مخالفتها عمدتاً از سوی کسانی خواهد بود که از این اقدام بزرگ متضرر می‌شوند و طبیعی است بددلانی که با سعادت ملت و کشور مخالفند یا ساده‌دلانی که از القائات آنان تاثیر پذیرفته‌اند با آنان همصدا شوند. این مخالفتها نباید در عزم راسخ شما تردید بیفکند. به مسئولان خیرخواه در قوای سه گانه بیاموزید که تسامح در مبارزه با فساد، به‌نوعی همدستی با فاسدان و مفسدان است. اعتماد عمومی به دستگاههای دولتی و قضائی در گرو آن است که این دستگاهها در برخورد با مجرم و متخلف قاطعیت و عدم تزلزل خود را نشان دهند.
 ممکن است کسانی به خطا تصوّر کنند که مبارزه با مفسدان و سوءاستفاده‌کنندگان از ثروتهای ملّی، موجب ناامنی اقتصادی و فرار سرمایه‌ها است. به این اشخاص تفهیم کنید که به‌ عکس، این مبارزه موجب امنیت فضای اقتصادی و اطمینان کسانی است که می‌خواهند فعالیت سالم اقتصادی داشته باشند. تولید کنندگان این کشور، خود نخستین قربانیان فساد مالی و اقتصاد ناسالم‌اند».
 
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین مزارعی
رئیس کل محترم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
با اهدای سلام و احترام
بر خود لازم دانستیم طبق تکلیف انقلابیمان و پیروی از راهی که امام (ره) و شهدا روبروی ما گشوده‌اند، از جهاد مخلصانه حضرتعالی و همکاران ارجمندتان در مبارزه بی امانی که طی چند سال گذشته در جبهه‌های مختلف اعم از امنیت اجتماعی، مبارزه با مفسدین دانه درشت اقتصادی و ... داشته‌اید، تشکر کنیم.
بی شک برقراری عدالت و مبارزه با فساد، هزینه‌های بسیاری در پی خواهد داشت، اما روشن است که نظام قدرتمند و با صلابت اسلامیمان در چهل سالگی خویش به حدی از قدرت و بالندگی رسیده است که همچون اقیانوسی عظیم عده‌ای مفسد و غارتگر بیت المال مسلمین را با امواج خروشان خویش کنار بزند.
با وجود این، ما فرزندان خمینی کبیر اعلام می‌داریم در هر زمینه‌ای که لازم باشد و بتوانیم یاری دهیم، یاریگر شما و همکاران انقلابی‌تان و همه سربازان واقعی و مخلص نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و این راهیست که از پدرانمان و همه شهدای والا مقام آموخته‌ایم.
کارنامه درخشان و بی نظیر شما، دادستان محترم و دیگر همکارانتان در طول چند سال گذشته سرشار است از حرکتهای جهادی و انقلابی در مسیر حقیقی عدالت طلبی و مبارزه با فساد، که جامعه انقلابی کهگیلویه و بویراحمد به آن اذعان دارند.
ما و همه وفاداران به انقلاب اسلامی را در این جهاد مقدس در کنار خود ببینید.
 
کانون همبستگی فرزندان شاهد استان کهگیلویه و بویراحمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بويراحمد
United States
عالي
احسنت
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزندان شاهد
درود بر حاج آقا مزارعی
Iran, Islamic Republic of
ل.واز خود راضی را باز کرد
باهنر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما . از تلاشهای بی صبرانه شما کمال تشکر را داریم .فرزندان بویراحمد
زيلايي
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر فرزندان خميني كبير، وارثان شهداي پاك انقلاب
Iran, Islamic Republic of
این کانون کجاست و شرح وظایفش چیه که بنده بعنوان فرزند شهید واسه اولین بار اسمشو اینجا خواندم!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1