کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی انتخاب «اکبری» به‌عنوان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه

زنان اعتدالی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب «هدایت اکبری» را تبریک گفتند

13 آبان 1397 ساعت 18:33

سازمان زنان اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد در پی انتخاب «سید هدایت اکبری» به‌عنوان شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با ارسال پیامی این موفقیت را تبریک گفتند.


به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر است:

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که توسعه‌ی همه‌جانبه از فرایند دموکراسی و مردم‌سالاری دینی آغاز می‌شود چه بسیارند مردان و زنان با شور و شعوری که در راستای شتاب بخشیدن به ترقی و تحکم این نظام الهی از جان خویش سرمایه‌ها گذاشتند تا راه پر دست و انداز توسعه‌نیافتگی سیاسی را برای نسل‌های حال و آینده هموار نمایند.

برادر نیک‌اندیش و بزرگوار

جناب آقای مهندس اکبری

دبیر محترم حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد

با سلام و اداي احترام

پنج‌شنبه دهم آبان ۱۳۹۷ روزی بود که قریب هفت‌صد نفر از اعضای سراسر کشور حزب اعتدال و توسعه با خلق حضور گسترده و مثال‌زدنی اعضا و مشارکت فعال در انتخابات حزب به‌روزی ماندگار تبديل شد. اعضای شورای مرکزی حزب در سراسر کشور در اين روز با لبيک و مشارکت در انتخابات حزب گامي محکم و استوار در تعیین افراد شایسته و مؤثر برداشتند
روسفيدی مرد بزرگ استان ما در اين انتخابات نعمتي است که سپاس بی‌کران می‌طلبد. چراکه با انتخاب مهندس اکبری و حمایت‌های غیرتمندانه ایشان می‌توان به آینده حزب در استان امیدوارتر شد
 لذا با خضوع و خشوع شاکر و سپاسگزار نعمت‌های حی توانا بوده و انشاء الله خواهيم بود.
حال که سرمايه اعتماد اعضای حزب که به‌حق يک امانت الهي است بر دوش شما قرارگرفته است بر خود لازم میدانیم انتخاب شایسته، هوشمندانه و مدبرانه حضرت‌عالی به‌عنوان عضو مرکزی حزب اعتدال و توسعه کشور را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتي و موفقيت شما را درراه این مسیر آرزومندیم و توفيق روزافزون شما را خواستاریم و برایتان از درگاه ایزدِ یکتا، در خدمت به مردم شریف و وظیفه‌شناس و در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدّس جمهوری اسلامی و آرمان‌های حزب اعتدال و توسعه آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

 پایدار باشید

سازمان زنان حزب اعتدال و توسعه کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 404309

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404309/زنان-اعتدالی-کهگیلویه-بویراحمد-انتخاب-هدایت-اکبری-تبریک-گفتند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1