کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زاکانی در جمع راهپیمایان 13 آبان شهر یاسوج مطرح کرد

برخورد قاطع قوه قضائیه با فساد و دانه درشت‌های مفسد / 4 میلیون قبرستان خواب در قاهره / 60 هزار کارتون خواب در تهران

13 آبان 1397 ساعت 14:05

زاکانی در یاسوج گفت: در داخل کشور پیشرفت‌های بی‌نظیری داشتیم آنگونه که نویسنده‌ای در مقام مقایسه ایران و مصر در می‌آید و می‌گوید مصر با آمریکا آشتی و ایران با آمریکا قهر کرد اما امروز در قاهره 4 میلیون نفر شبانه در قبرستان‌ می‌خوابند اما این تعداد در تهران حدود 50 تا 60 هزار کارتون‌خواب است که به نظر ما این تعداد هم زیاد است، ارتباط با آمریکا موجب شده که مجموعه تمدنی مصر اجیر آنها شود و انقلاب نان به پا کنند.


رئیس مجمع عالی بسیج کشور گفت: مصر و ایران دو راه متفاوت در برقراری ارتباط با آمریکا پیش رو گرفتند و امروز پس از چند دهه باید تفاوت این ارتباط را در باید در شهرهای قاهره و تهران مشاهده کرد.
به گزارش کبنا، علیرضا زاکانی پیش از ظهر امروز در اجتماع راهپیمایان 13 آبان شهر یاسوج با بیان اینکه داستان ما و آمریکایی‌ها شنیدنی است اظهار کرد: قبل از انقلاب محروم و مظلوم بودیم آمریکا خود را قیم ما می‌دانست و انواع جنایت را انجام می‌داد که 16 آذر 32 از این گونه جنایت‌ها بود.
وی با بیان اینکه آمریکا ده‌ها سال از خاندان پهلوی در ایران حمایت کرد افزود: ملت محروم و مستضعف ایران به دور از حق و حقوق و سرنوشت خود بودند تا اینکه امام بت‌شکن پشت استکبار را به لرزه درآورد و استقلال و آزادی و پیشرفت معنوی را برای ما به ارمغان آورد، حصارها را شکستیم و انقلاب به پیروزی رسید اما جنایتکارهایی که پهلوی را حمایت می‌کردند در مقابل انقلاب صف کشیدند.

ملت تا پیش از فتح لانه جاسوسی حوصله کرد

نماینده ادوار مجلس سپس به توطئه‌های آمریکا در 40 سال گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از انقلاب با کرامت و خوش‌رویی با آمریکایی‌ها برخورد کردیم، سفارتشان باز بود اما آنها شرارت می‌کردند و به دنبال سرنگونی انقلاب بودند، انحرافاتی را در جریان انقلاب دنبال می‌کردند اما باز ملت حوصله کرد.
 تجزیه‌طلبی در کشور از دیگر اقداماتی بود که زاکانی به آن اشاره کرد و افزود: آنها انواع جنایت‌ها را کردند اما ملت با کرامت برخورد کردند که در نهایت به دست دانشجویان انقلابی جاسوس خانه آنها تسخیر شد و امام از این حرکت حمایت کرد و این ضربه چنان بزرگ بود که کارتر اذعان کرد اگر سه مرتبه گریستم یکی از آنها در جریان تسخیر سفارت آمریکا به دست دانشجویان ایرانی بود.

آمریکا تا امروز 8 دوره تقابلی با ایران داشته است

رئیس مجمع عالی بسیج کشور در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم شهر یاسوج و در راهپیمایی 13 آبان با بیان اینکه آمریکا در هشت دوره تقابلی با ایران قرار گرفت به این دوره‌ها اشاره کرد و گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله و در ادامه مرحله دوم جنگ که از سال 67 آغاز شد و جنگ نرمی که علیه ایران آغاز کردند به دنبال هویت‌زدایی و مقابله با باورهای ملت ایران بودند که این جنگ هنوز هم ادامه دارد.
این فعال سیاسی اضافه کرد: در دهه 80 دنبال قرار دادن مردم در برابر یکدیگر بودند و در پنجمین مرحله تحریم پولی و مالی را شروع کردند سپس در عملیات نفوذ شکست خوردند و در ادامه جنگ تمام عیار نیابتی در منطقه آغاز شد که از انقلاب و خط مقاومت شکست خوردند و امروز در هشتمین مرحله تحریم‌های همه جانبه را در دستور کار قرار دادند که تا وقتی ملت و سه قوه در کنار هم و مطیع رهبری باشند آمریکا از قبل شکست خورده است.

مواضع یکسان امام و رهبری در حمله شوروی و آمریکا به افغانستان

زاکانی همه چیز این ملت را در ایستادگی دانست و افزود: ایستادگی کردیم که آمریکایی‌ها در تحریم نفتی به کشورهای هشت‌گانه اجازه خرید داده است، مگر به چند کشور نفت می‌فروختیم؟ و این یعنی، تحریم طبل توخالی بوده است.
نماینده دوره قبل مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز 40 سال راهی را طی کردیم که آمریکا به زیر کشیده شده است، گفت: آمریکا داعیه رهبری کل جهان را داشت و بوش پدر نظم نوین جهانی را با دهکده که آمریکا کدخدای آن است ترسیم کرد و تلاش کردند ظرف 10 سال جهان را تحت سلطه خود در آوردند اما تنها رهبری که در مقابل آنها ایستاد رهبر ایران بود و آنها نتوانستند به هدف خود برسند.
زاکانی به مواضع ایران در قبال حمله به برج‌های دوقلو اشاره کرد و گفت: همان موضعی که امام(ره) مقابل حمله شوروی سابق به افغانستان داشت این بار همان مواضع توسط مقام معظم رهبری اتخاذ شد و ایران تنها کشوری بود که همراه با آمریکا به افغانستان حمله نکرد و راه سومی برگزیده شد یعنی علاوه بر اینکه این اقدام را محکوم کرد به آمریکا گفت هم شما و هم آنهایی که چنین اقدامی انجام دادند منفور هستند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000404/n00404303-r-b-002.jpg
داعش و اقدامات تروریستی برای یک مدت 30 ساله تدارک دیده شده بود
رئیس مجمع عالی بسیج کشور در ادامه اظهارات خود در جمع راهپیمایان شهر یاسوج با بیان اینکه در این 40 سال رویای جهانی سازی آمریکایی‌ها تنها به یک منطقه کوچک ختم شد، اظهار کرد: در سال 2011 سندی تدوین شد که مسلمان را مقابل هم قرار دهند و فکر می‌کردند جمع کردن این موضوع 30 سال طول می‌کشد اما به همت ایران و خط مقاومت ظرف 5 سال پرونده آنها بسته شد.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هر جایی که توطئه کردند جواب محکمی از ایران گرفتند به اظهارات آمریکایی‌ها مبنی بر اقدام تلافی‌جویانه در موشک‌باران مقر تروریست‌ها در سوریه اشاره کرد و افزود: وقتی موشک‌ها را به آنجا زدیم تنها به توصیه اخلاقی بسنده کردند چون جرات رویارویی با ایران را نداشتند و به اسرائیل هم هشدار دادیم اگر دست از پا خطا کنند تل‌آویو را خواهیم زد.
وی عنوان کرد: وقتی الاهوازیه با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها جنایتی را انجام داد پاسخشان را در آغوش خود آمریکایی‌ها دادیم و مقر آنها در کنار مقر آمریکایی‌ها موشک باران شد که می‌فهمیم آمریکا، آمریکای سابق نیست و نسبت به 40سال پیش پسرفت کرده و ما در منطقه حرف اول را می‌زنیم.

قبرستان‌خوابی 4 میلیون نفر در قاهره
زاکانی گفت: در داخل کشور پیشرفت‌های بی‌نظیری داشتیم آنگونه که نویسنده‌ای در مقام مقایسه ایران و مصر در می‌آید و می‌گوید مصر با آمریکا آشتی و ایران با آمریکا قهر کرد اما امروز در قاهره 4 میلیون نفر شبانه در قبرستان‌ می‌خوابند اما این تعداد در تهران حدود 50 تا 60 هزار کارتون‌خواب است که به نظر ما این تعداد هم زیاد است، ارتباط با آمریکا موجب شده که مجموعه تمدنی مصر اجیر آنها شود و انقلاب نان به پا کنند.
رئیس مجمع عالی بسیج کشور در بخش پایانی سخنان خود در جمع پرشور مردم شهر یاسوج با بیان اینکه مردم باید حق مشارکت و حق نظارت و بازخواست داشته باشند و مردم سالاری دینی تحقق یابد، خاطرنشان کرد: وظیفه دولت این است که حرکت خود را از چشم ‌دوختن به خارج مانند برجام به توانمندی‌های داخلی بدوزد و شایستگان را در راس امور قرار داده تا بتوانیم از تحریم‌ها عبور کنیم.

وی گفت: قوه قضاییه باید برخورد قاطعی با فساد و دانه درشت‌های مفسد داشته باشد و مسیر رسیدن به اموال باد آورده را ببندد تا  مردم شاد شوند.
زاکانی عنوان کرد: مجلس باید بر امور نظارت داشته باشد چرا که رسالتی بزرگ دارد و باید در راس امور قرار گیرد.



https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/000404/n00404305-r-b-057.jpg


کد مطلب: 404306

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404306/برخورد-قاطع-قوه-قضائیه-فساد-دانه-درشت-های-مفسد-4-میلیون-قبرستان-خواب-قاهره-60-هزار-کارتون-تهران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1